Enig!! Topp gruppe
Jeg deltar aldri i forum, kun babyverden jeg har "vært med i." Tenkt litt gjennom svaret mitt til deg, Vårsol. Jeg var muligens litt for "superhappy"! Jeg mente selvfølgelig ikke at det er topp med ondartet kreft, man hadde vel håpet på godartet. Men når det først ble slik, så er det jo alfa omega at den ikke har spredd seg og at det tilsynelatende er en quick-fix! Har uansett stor forståelse for at det tærer på, iallfall før du fikk endelig svar. Det kommer uansett til å ordne seg kjapt og det er jo helt topp
Jeg fikk mail av John Kirk i Maigaard 06.25 idag tidlig. Han skulle forsøke å gå gjennom journalen min iløpet av kvelden og sende meg sin vurdering. Han virker veldig ålreit. Håper han vurderer det dithen at vi er perfekte kandidater til klinikken hans! Ellers lever vi livet på camping! Funny story! Jeg klarte å tette toalettet idag tidlig. Flaut! Altfor mye papir, mannen har sagt ifra veldig mange ganger om at jeg må roe ned på papirbruken
Han ble iallfall sendt ut til resepsjonen for å hente vakuumpumpe. Han skulle fikse, men midt i prosessen klarte han å knekke hele saken
Han fikk den opp fra do, men vi var jo like langt. Han kjørte inn til Olden "sentrum", der var det tomt. Utenfor Europris møtte han på campingeieren han hadde lånt pumpen av, men sa ikke noe. Han tok turen videre til Stryn, men der var det meste stengt eller utsolgt. Han kom tomhendt tilbake. I mellomtiden har vi benyttet oss av fellestoalettet som forøvrig er veldig fresht! På vei tilbake derfra gikk jeg innom respsjonen og forklarte og lo, og hun snille damen (sikkert konen) og datteren sa at dette skulle ikke vi tenke på. Jeg var bare innom for å si hvorfor den ikke hadde blitt levert tilbake, og at vi skulle kjøpe ny imorgen på Jernia i Stryn. Hun tok en telefon og kjørte hjem og hentet sin! Så service! Tenk at man kan bli så glad av å ha et toalett som fungerer!! Men ja!! Vi skal bli preggis igjen allemann!! Gleder meg!!