Vi over 38

Ja, nå håper jeg bare de finner noen dugelige egg der inne også, og hadde jeg fått ett på frys i tillegg hadde jeg vært i himmelen!:happy:
Skal holde dere oppdaterte, nå skal vi ut i båt og feire St. Hans og livet, og forhåpentligvis koble av ivf-kvernen litt. God midtsommernatt alle dere flotte jenter, alt skal gå bra!:Heartred

Så herlig :happy::happy::happy: Det unner jeg deg!! Kos deg masse!! Jepp!! Det ordner seg denne gangen :Heartred

Hei!
Da kan jeg settes på lista som ikke gravid.

Begynner virkelig å bli en tung prosess. Ringte riksen for å avtale veien videre og det er visst helt fullt i lang tid fremover. Kunne ikke love noe før i oktober. :sad015

Jaja, håper det går mye bedre med dere andre som er prosess. Heier på dere:hug007

Hei!

Begynner virkelig å bli en tung prosess. Ringte riksen for å avtale veien videre og det er visst helt fullt i lang tid fremover. Kunne ikke love noe før i oktober. :sad015

Jaja, håper det går mye bedre med dere andre som er prosess. Heier på dere:hug007
Så leit å høre :(:(:( ja, det skjønner jeg veldig godt. Mange styrkeklemmer til deg :Heartred Håper likevel du vil få en fin sommer. Neste gang :Heartred:Heartred:Heartred

Hei!

Så leit! Har du gjort mange søskenforsøk? Sender deg mange styrkeklemmar på vegen, må vera frustrerande å måtta venta endå meir enn det ein uansett må i IVF-karusellen... ❤️

Åh nei så leit å lese Liten1! Føler sånn med deg, dette er så innmari tøft!!!! Håper du får komme til tidligere og at Riksen legger en ny og god plan for deg! Selv om oddsene ikke er i vår favør, så skal det gå bra tilslutt! Ta godt vare på deg selv fremover, så håper jeg du kan nyte sommeren også til tross for alt:Heartred God trøsteklem fra meg.

Hei!

Så leit! Har du gjort mange søskenforsøk? Sender deg mange styrkeklemmar på vegen, må vera frustrerande å måtta venta endå meir enn det ein uansett må i IVF-karusellen... ❤️

Tusen takk:Heartred

Har bare vært gjennom to forsøk, men da jeg har få egg som overlever, blir det sjelden mer enn ett innsett. Tåler ikke så godt stimuleringen og hele prosessen gjør meg så utrolig nedstemt.

Åh nei så leit å lese Liten1! Føler sånn med deg, dette er så innmari tøft!!!! Håper du får komme til tidligere og at Riksen legger en ny og god plan for deg! Selv om oddsene ikke er i vår favør, så skal det gå bra tilslutt! Ta godt vare på deg selv fremover, så håper jeg du kan nyte sommeren også til tross for alt:Heartred God trøsteklem fra meg.

Vil liksom komme i gang igjen så fort som mulig og greier ikke helt å nyte pausene. Hjelper ikke akkurat med alderen..

Krysser fingrene for dere, og som du sier, det må gå til slutt:greet025

Vil liksom komme i gang igjen så fort som mulig og greier ikke helt å nyte pausene. Hjelper ikke akkurat med alderen..

Krysser fingrene for dere, og som du sier, det må gå til slutt:greet025

Sender deg bøttevis med klemmer... vær snill med deg selv i dagene som kommer:Heartbigred

Så fint å ha deg med her, Lykke. Kryssar fingrane for at dette er sjølve gullegget!! ❤️ For ein tøff veg de har hatt. Så de har bestemt dykk for å setja endeleg strek etter dette om det ikkje blir klaff no? Kan eg spørra korleis de som par har klart å landa på dette saman? De har f.eks ikkje vurdert andre alternativ eventuelt, som eggdonasjon, adopsjon e.l.? Berre nysgjerrig ifht korleis andre med humpete vegar tenker rundt dette, ettersom det alltid vil vera vanskeleg å bestemma seg for kor lenge det enkelte par/individ klarer å stå i prøveprosessen/fertilitetsbehandling - og kor mange ulike spor ein vil prøva på vegen til ønskebarnet (uavhengig av om det er nr. 1, nr. 2 eller nr. 3...). Uansett, håpar veldig for dykk!! :signs003

Vi setter endelig strek, siden vi har prøvd 14 ganger uten positivt resultat. Prosessen har tatt 6 år fra start til nå og vi startet fordi at min mann ikke har egne barn og jeg fikk kjempelyst på ett barn til. Jeg har barn fra før, så oss som familie, er ikke barnløse, men han har ett stort ønske om ett eget barn. Siden han er subfertil, vil han høyst sannsynlig ikke kunne få barn uten hjelp. Jeg har pushet min egen "maksalder" med 3 år, rett og slett fordi vi fikk ett like langt ufrivillig stopp og jeg begynner å bli sliten nå. Både fysisk og psykisk. Siden vi allerede har barn i vår familie, har det derfor ikke vært aktuelt for ham å se til donor eller adopsjon, for hele poenget var at vi skulle få ett barn, laget av oss. Jeg har flere venner som har søkt disse veiene og det har vært supert for dem, men det passet ikke oss. Hadde ingen av oss hatt barn fra før, ville vi nok forsøkt alle alternativer som er å oppdrive før vi ga oss :)

Vi setter endelig strek, siden vi har prøvd 14 ganger uten positivt resultat. Prosessen har tatt 6 år fra start til nå og vi startet fordi at min mann ikke har egne barn og jeg fikk kjempelyst på ett barn til. Jeg har barn fra før, så oss som familie, er ikke barnløse, men han har ett stort ønske om ett eget barn. Siden han er subfertil, vil han høyst sannsynlig ikke kunne få barn uten hjelp. Jeg har pushet min egen "maksalder" med 3 år, rett og slett fordi vi fikk ett like langt ufrivillig stopp og jeg begynner å bli sliten nå. Både fysisk og psykisk. Siden vi allerede har barn i vår familie, har det derfor ikke vært aktuelt for ham å se til donor eller adopsjon, for hele poenget var at vi skulle få ett barn, laget av oss. Jeg har flere venner som har søkt disse veiene og det har vært supert for dem, men det passet ikke oss. Hadde ingen av oss hatt barn fra før, ville vi nok forsøkt alle alternativer som er å oppdrive før vi ga oss :)
Så vondt. Skjønner godt dere ikke orker mer . Håper dere finner litt ro/trøst (sånn etterhvert) i at dere ihvertfall virkelig har forsøkt alt.. Men det er lov å kjenne på mange følelser akkurat nå!

Veldig leit at det ikke gikk, Lykke3, men dessverre har man ingen garantier for det. Synes du har vært utrolig tøff og sterk som har vært igjennom 14 forsøk, og forstår godt at man må komme til et punkt der man setter strek. Ta vare på deg selv, vit at du har gjort alt det dere kan, også håper jeg dere finner ro i det, selv om det er tøft. Gode klemmer:Heartred

Hei jenter. På fredag fikk jeg beskjed om at jeg må forberede meg på at jeg har brystkreft....
ivf uttak er imorgen, og jeg er nok i en slags sjokktilstand. Jeg håper bare vi får tatt ut egg og at noen blir befruktet, men innsett blir vel tvilsomt fremover, alt avhenger vel av evt stadiet på kreften. Akkurat nå er jeg bare veldig sliten og redd. Ønsker alle dere her inne masse lykke til, alt må gå bra:Heartred
Neimen, kjære Vårsol, så grusomt! :( Hugsar du fortalte at du var på mammografi. Korleis blei dette oppdaga, kjente du ein kul i brystet? Sender deg alle styrkeklemmar i verda og håpar i det lengste at du får kontrabeskjed og at det ikkje er kreft likevel. Kva er vegen vidare med tanke på undersøkingar ifht eventuell kreft? Kryssar fingrane for solid fangst på egguttak i morgon. Masse gode tankar og kjærleik til deg. ❤️

.

Neimen, kjære Vårsol, så grusomt! :( Hugsar du fortalte at du var på mammografi. Korleis blei dette oppdaga, kjente du ein kul i brystet? Sender deg alle styrkeklemmar i verda og håpar i det lengste at du får kontrabeskjed og at det ikkje er kreft likevel. Kva er vegen vidare med tanke på undersøkingar ifht eventuell kreft? Kryssar fingrane for solid fangst på egguttak i morgon. Masse gode tankar og kjærleik til deg. ❤️

Last edited:
Vårsol :Heartbigred Sender 1000 varme tanker i en vond og uviss tid. Er helt tom for ord, men krysser alt for deg, og håper at det ikke er kreft, eller at det kan fjernes kirurgisk og blir en kort prosess.

Styrkeklemmer til deg, som jeg tror at allerede er en sterk dame. :Heartred

Tusen takk for fine ord Fiiol, ja, det er vanskelig å forstå og ta inn over seg, men dette må jo bare gå bra tilslutt:Heartred

Vårsol :Heartbigred Sender 1000 varme tanker i en vond og uviss tid. Er helt tom for ord, men krysser alt for deg, og håper at det ikke er kreft, eller at det kan fjernes kirurgisk og blir en kort prosess.

Styrkeklemmer til deg, som jeg tror at allerede er en sterk dame. :Heartred

Hei jenter. På fredag fikk jeg beskjed om at jeg må forberede meg på at jeg har brystkreft....
ivf uttak er imorgen, og jeg er nok i en slags sjokktilstand. Jeg håper bare vi får tatt ut egg og at noen blir befruktet, men innsett blir vel tvilsomt fremover, alt avhenger vel av evt stadiet på kreften. Akkurat nå er jeg bare veldig sliten og redd. Ønsker alle dere her inne masse lykke til, alt må gå bra:Heartred
Å, nei! Så tøft!! Håper virkelig du får ut mange fine egg i morgen som kan være eskimoer frem til du evt er ferdig med behandling. Det som er fint da er at eggene er jo uansett ikke eldre enn du er nå, selv om du evt må vente litt med å sette de inn. Skjønner veldig godt at du er fryktelig redd og sliten . Får du støtte og omsorg fra de rundt deg? Ber om at det må vise seg å være ufarlig <3

Jeg har ingen kloke ord å si nå, dette var veldig trist å lese.
Håper det beste og sender deg mange klemmer❤️

Back
Topp