Vi over 38

Jeg er heldigvis godt gift, så vi står i dette sammen. Vi har et "hjemmemekka" barn på 13. Så vi er veldig heldige sånn, men han ønsker seg så skrekkelig søsken, så har så lyst til å oppfylle det ønsket for oss alle. Men er litt omstrukturering på jobben til mannen, så jeg livredd for at han skal miste jobben. Men ta opp lån til dette er uaktuelt.
Samme her, me har også eit barn på 4 som me fekk på eiga hand. Utruleg takknemlege for henne! ❤️ Kjenner godt til det veldig store ønsket om søsken. Håpar det ordnar seg til slutt for oss alle her, uavhengig av om det er nr. 1, nr. 2, nr.3 eller meir...

6 fine egg fikk de ut idag:Heartred Planen er å fryse ned evt embryo(er) til vi vet mer ang alt det andre. MR ikveld, fra det ene til det andre:Heartred
Åh, så godt å høyra oppi alt, Vårsol, det var god fangst! Lykke til med MR, håpar du får etter forholda positive nyheiter der. ❤️ Styrkeklemmar!

Hei, jeg er ny her. Har egguttak i morgen, veldig spent.
Litt bekymret da jeg bare hadde4 eggposer,litt lite etter mye medisiner mente dem. Skulle ha frys,men dem valgte sette inn om det går bra med eggene, om det er noen:)

Litt bekymret da jeg bare hadde4 eggposer,litt lite etter mye medisiner mente dem. Skulle ha frys,men dem valgte sette inn om det går bra med eggene, om det er noen:)
Første runde er vel ofte litt sånn prøve-seg-frem-runde for å se hvordan man responderer på medisiner. Første uttak fikk jeg ut fire egg, men ingen til innsett. Neste runde fikk jeg ut godt over 30 egg og nesten alle lot seg befrukte. Hvilken klinikk bruker du? Lykke til i morgen!

Velkommen hit NyPrøver2020, så kjekt at vi er flere! Fint om du skriver litt info om deg så jeg kan ta med (se aller første innlegg her inne) , slik som alder, klinikk, medisiner, antall forsøk og barn du prøver på, men du deler selvfølgelig bare det du ønsker! Håper på god fangst og gullegg for deg imorgen, utrolig spennende, masse lykke til!:Heartred

Fikk en hyggelig telefon fra klinikken om at alle 6 eggene var blitt befruktet (med vanlig IVF), et fint lyspunkt i disse dagene:Heartred

Første runde er vel ofte litt sånn prøve-seg-frem-runde for å se hvordan man responderer på medisiner. Første uttak fikk jeg ut fire egg, men ingen til innsett. Neste runde fikk jeg ut godt over 30 egg og nesten alle lot seg befrukte. Hvilken klinikk bruker du? Lykke til i morgen!
Er mitt andre forsøk, mistet i uke 20 sist. Hører til Porsgrunn, men har forsøk på St.olav i morgen.

Er mitt andre forsøk, mistet i uke 20 sist. Hører til Porsgrunn, men har forsøk på St.olav i morgen.
Så leit å høyra! ❤️ Men velkommen hit, veldig fint å vera her på forumet og få støtte frå andre i samme situasjon. Kor gammal er du? Og prøver du på nr. 1? Kryssar fingrane for at gullegget er blant dei fire!! :signs003

Jeg skrev for et par dager siden at jeg nok hadde mistet. Men en ultralyd i går sa det motsatte. På tross av store blødninger, med diverse innhold, er jeg fortsatt gravid. Gråt på tur inn til ultralyd for at vi skulle få bekreftet at nå var det slutt, men så på mirakuløst vis var spiren der, blødningene kom fra lenger bak og ned i livmoren, enn der graviditeten satt og hadde ingenting å si for videre forløp. Så er så glad og lettet og det selv jeg fortsatt blør:)

Jeg skrev for et par dager siden at jeg nok hadde mistet. Men en ultralyd i går sa det motsatte. På tross av store blødninger, med diverse innhold, er jeg fortsatt gravid. Gråt på tur inn til ultralyd for at vi skulle få bekreftet at nå var det slutt, men så på mirakuløst vis var spiren der, blødningene kom fra lenger bak og ned i livmoren, enn der graviditeten satt og hadde ingenting å si for videre forløp. Så er så glad og lettet og det selv jeg fortsatt blør:)
Så gode nyheiter, Katch!!!! Kryssar alt av fingrar og tær for deg og spiren. :signs003

Hurra!! Katch!! Så fantastisk!!

Ser jeg er blitt satt på ikke gravid pga kommentaren min i går, men har ikke avskrevet alt håp enda. Mensen jeg føler er i anmarsj har enda ikke kommet, og har egentlig ikke testdag før fredag, så jeg har fremdeles ett bitte lite håp...

Fantastisk Katch, nå trengte vi noen gode nyheter i denne gruppen synes jeg, håper inderlig det fortsetter slik!:Heartred

Beklager Blåklokke78, har ikke hatt hodet med meg de siste dagene og surrer litt, har rettet på det nå og håper inderlig på positiv test for deg!:Heartred

Ser jeg er blitt satt på ikke gravid pga kommentaren min i går, men har ikke avskrevet alt håp enda. Mensen jeg føler er i anmarsj har enda ikke kommet, og har egentlig ikke testdag før fredag, så jeg har fremdeles ett bitte lite håp...

Jeg hadde murringer en uke før forventet mens og har det enda 6+5. Krysser fingrene for at det er gode murringer denne gangen :)

Back
Topp