Hei alle flotte damer.
Jeg er 39 år (40 til høsten) og går til UNN Tromsø. Har 1 sønn født mai 2019 som jeg fikk på ferskforsøk etter 3 år med IVF og aller siste uttak Fikk også 4 blasto på frys og har da for 1 uke siden satt inn 1 blasto Klarte også å bli gravid uten assistanse i februar, men endte opp i en MA Kjenner jeg derfor er veldig reservert denne gangen. Når jeg var gravid med min sønn rakk jeg ikke å begynne å teste selv da jeg ble lagt inn på sykehuset 13 dpo med sterke smerter i underlivet. Alt var bra og hurra jeg var gravid Når jeg ble gravid selv så testet jeg 2 ganger om dagen og nektet å tro at det var sant. Følte at noe var galt så gikk til lege og tok blodprøver. Hcg steg jevnt så alt skulle være ok. Siden jeg er så gammal da så ble jeg henvist til sykehus for tidlig ul og fosterdiagnostikk. Å der i det som skulle ha vært uke 9+5 var det ikke noe hjerteslag. Denne gangen tørr jeg ikke ta noe tester selv og ønsker å vente til blodprøven skal taes den 13. Juli. Kjenner at jeg er veldig opp og ned om dagene og stakkars mannen min gjør så godt han kan for å trøste meg
noen spennede uker fremover i alle fall. Håper alle her har/får en spire i magen og at alt går vel