Tusen takk!!! Nå er jeg ruger!!! SÅ GLAD!!! BEACHEN NESTE!!Åh, liker din positivitet, Saltvann! Så flott at du fekk ut eit egg. Heiar på deg og gullegget!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!! Nå er jeg ruger!!! SÅ GLAD!!! BEACHEN NESTE!!Åh, liker din positivitet, Saltvann! Så flott at du fekk ut eit egg. Heiar på deg og gullegget!!!
Herlig!!!spennende!
Hei! Jeg hsr ikke vært på forumet siden uttak. Gullegget er på plass! Vært ruger i 30 min og det føles fantastiskHvordan går det med deg? Fått noen oppdatering?
Gratulerer!! Joiner deg om en halvtime! Ser du skal på stranda. Har du også fått råd om ikke å bade?Hei! Jeg hsr ikke vært på forumet siden uttak. Gullegget er på plass! Vært ruger i 30 min og det føles fantastisk
Angående bading så er det jo litt ulike råd som verserer. Jeg spurte gynekologen min og han svarte «Du kan trygt dra og bade». Så jeg har badet både dagen etter uttak og samme dag som innsett. På Maigaard sa de at jeg kunne bade hvis jeg ikke hadde blødninger (hadde bare blødninger samme dag som uttak). Ikke lett å vite hva som er innafor, men jeg koste meg virkelig på den deilige danske stranda - OG i vannet.Gratulerer!! Joiner deg om en halvtime! Ser du skal på stranda. Har du også fått råd om ikke å bade?
Åh, så herleg!!! Kryssar fingrane! Godt å høyra at det kan bli innsett på eitt egg også.Tusen takk!!! Nå er jeg ruger!!! SÅ GLAD!!! BEACHEN NESTE!!
Herlig!! Gled deg!! Nope, ingen bading. Lykke tilGratulerer!! Joiner deg om en halvtime! Ser du skal på stranda. Har du også fått råd om ikke å bade?
Åh, så herleg!!! Kryssar fingrane! Godt å høyra at det kan bli innsett på eitt egg også.
Da ruger jeg også på et lite, femdelt <3
Heier på alle dere damene nå! Denne uka har virkelig gitt mye positivitet i gruppa hvertfall. Krysser fingrene for at dette fortsetter for alle sammenTjoho!!!! Dag 2 på deg? Mitt hadde begynt på 9 delt, om det er det det heter. Men jeg hadde innsett på dag 3!!! Gøy!!! Jeg har trua på oss
Gratulerer
Stemmer! Hadde uttak onsdagTjoho!!!! Dag 2 på deg? Mitt hadde begynt på 9 delt, om det er det det heter. Men jeg hadde innsett på dag 3!!! Gøy!!! Jeg har trua på oss
Da er gullegget på plass og jeg er RUGER
Da ruger jeg også på et lite, femdelt <3
Hei Vårsol! Eg kan flyttast til «ventar på oppstart», ettersom mensen kom i dag og eg no veit meir om datoar for neste forsøk:
Smuta, 39, Hausken, PP28/IVF#3 (4. stimulering), barn#2, lang protokoll, DHEA, Synarela, Fostimon, Ovitrelle, Klexane, Prednisolon, oppstart Synarela 08.07, oppstart Fostimon 30.07
Første gong med lang protokoll, så gruer meg litt til det, men håpar at denne lange, tunge runden bringer lykke!!! I det minste er det sommar!