Vi over 38

Bare 2 av 9 befruktet :( Må sette inn i morgen pga helg. Sist stoppet 1 og utvikle seg på dag 2, og 2 på dag 3, så er litt redd de skal velge feil når de setter inn så tidlig. Men får bare be om at noen andre styrer dette i riktig retning. Men kjenner jeg forbereder meg på at dette ikke går veien.
Ikke helt enkelt å holde motet oppe innimellom. Denne runden trodde jeg liksom at jeg var mer forberedt og ville være roligere, men det så tøft psykisk. Krysser alt fingrer og tær for at det går veien :Heartred

IMG
Bare 2 av 9 befruktet :( Må sette inn i morgen pga helg. Sist stoppet 1 og utvikle seg på dag 2, og 2 på dag 3, så er litt redd de skal velge feil når de setter inn så tidlig. Men får bare be om at noen andre styrer dette i riktig retning. Men kjenner jeg forbereder meg på at dette ikke går veien.
Krysser fortsatt fingrene for deg, selv om jeg vet så altfor godt hvordan du har det nå. Håper du får innsett i morgen :)

Fikk en ultralyd til den ivrige legen min i går, 5+6. Den lille hvite prikken øverst på embryoet er et lite hjerte, som vi såvidt fikk se at blinket så fint.

Vedlegg

• 20200618_170616.jpg
    20200618_170616.jpg
    38,9 KB · Visninger: 58
Huff, dette er så krevende! Det går opp og ned hele tiden. Krysser fingrene for at du får et veldig bra egg i morgen!

Så fantastisk!! Det var det samme de satt inn på meg, men bare ett da! Jeg er 5 blank i dag og vet jeg nå går inn i 5 uker som er superkritiske. Krysser fortsatt fingrene for oss begge! :nailbiting:
Dagene og ukene som kommer er innmari spennende! Håper at den som er i magen din holder hele veien inn!

Håper virkelig dette går veien for deg denne gangen, krysser fingrene for de neste ukene!:Heartred

Så fantastisk!! Det var det samme de satt inn på meg, men bare ett da! Jeg er 5 blank i dag og vet jeg nå går inn i 5 uker som er superkritiske. Krysser fortsatt fingrene for oss begge! :nailbiting:

Herlighet, må naturen lage det så nervepirrende, massevis av lykke til Blåklokke78, håper så inderlig på gullegget for deg:Heartred

Og så blir det mere venting...Jeg våknet opp i dag morges og følte plutselig at noe skjedde i livmoren. Kanskje det er et egg som fester seg? Begynte selvsagt å Google «når fester egget seg ivf» og så hadde det plutselig gått en halvtime av den morgenen:joyful:

Og så blir det mere venting...Jeg våknet opp i dag morges og følte plutselig at noe skjedde i livmoren. Kanskje det er et egg som fester seg? Begynte selvsagt å Google «når fester egget seg ivf» og så hadde det plutselig gått en halvtime av den morgenen:joyful:
Haha, kjenner meg igjen. :smiley-bounce015 Jeg kjente mensmurringer allerede fra 6 rugedag, tipper det var da det begynte å grave seg ned. Man er jo uansett ganske kjørt etter egguttak og hormonder og Crinone og alt det der.

Back
Topp