Vårsol2022
Forelsket i forumet
Da var første dose med Gonal F og Menopur satt, UL om en uke. Et skritt nærmere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennande, Vårsol! Så du tar både Gonal F og Menopur? Spennande! Neste forsøk skal eg prøva noko som heiter Fostimon som eg ikkje har prøvd før. Satsar på at det er det som skal til.Da var første dose med Gonal F og Menopur satt, UL om en uke. Et skritt nærmere
Har hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Hvis det er en trøst har jeg fått ut 5, 4, 5, 9, 6. I den rekkefølgen. Har alltid fått innsett + har faktisk fått flere ut ett år senere, enn jeg gjorde i starten, med samme dose på stimulering. Trodde jo selv at det bare skulle gå nedover. Syklusene varierer bare, har jeg blitt forklart.Har hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Ja, verkeleg berg- og dalbane!! Forrige gong fekk eg ut kun eitt egg, så eg tenker at tre er bra! Kryssar fingrane for at det perfekte embryoet er å finna blant dei.Har hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Takk, jeg kan bare snike litt og, hvis det er greit Og tusen takk! Er 11 dpo men i dag og i går har jeg ikke følt jeg er gravid. Har hatt 9 innsett av totalt 11 fine embryo nå, og håper sånn at disse to har funnet seg til rette. Hausken har kjørt på med mange ulike tiltak for å få meg gravid og klare beholde, og håpet er jo litt styrket pga det. Vi får se. Ikke mange dager igjen.Hei Fiiol, du må gjerne være med i denne gruppen om du vil? Prøvde å forandre på alderen i gruppenavnet, men gikk ikke. Håper alt er greit med deg, masse lykke til i rugedagene fremover og med testing
Jeg krysser alt for deg!! Fattig trøst kanskje, men jeg fikk ut 8, satt inn ett og ingen på frys. Så selv om det er klisje så holder det jo med ett håper du reiser hjem med gullegget!Har hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Tusen takk for støtte, alle sammen! Nå ser jeg at jeg skrev feil over: fikk ut 9 ved første IVF, hvorav ett ble satt inn og 2 havnet på frys. Så av de 9 eggene var 6 helt ubrukelige. Derfor jeg tenker at nå kan det like gjerne være null sjanse. Menmen, livet og hvordan leve det. Bekymringer er jo bortkasta. Får vite mer etter lunsjtider i morgenHar hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Spennande, Vårsol! Så du tar både Gonal F og Menopur? Spennande! Neste forsøk skal eg prøva noko som heiter Fostimon som eg ikkje har prøvd før. Satsar på at det er det som skal til.
Har hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Takk, jeg kan bare snike litt og, hvis det er greit Og tusen takk! Er 11 dpo men i dag og i går har jeg ikke følt jeg er gravid. Har hatt 9 innsett av totalt 11 fine embryo nå, og håper sånn at disse to har funnet seg til rette. Hausken har kjørt på med mange ulike tiltak for å få meg gravid og klare beholde, og håpet er jo litt styrket pga det. Vi får se. Ikke mange dager igjen.
Takk i like måte, masse lykke til
Måtte stimulering gå fort. Kjekt å rekke et forsøk rett før sommerferien!
I dag har jeg fått satt inn to firedelte egg Var bare to av åtte som overlevde til dag to.
Nå er det bare lene seg tilbake og tenke positive tanker Dette må bare gå hele veien.
Testdato er 26.06
Masse lykke til!! Dette går veien
Tusen takk Hadde du uttak i dag?
[/QUOTE]Vet det er vanskelig, men du må ikke miste håpet Dette kan fortsatt gå veien. Varme tanker!
QUOTE="Vintermor123, post: 26312999, member: 115541"]Har hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Da var første dose med Gonal F og Menopur satt, UL om en uke. Et skritt nærmere
Takk, jeg kan bare snike litt og, hvis det er greit Og tusen takk! Er 11 dpo men i dag og i går har jeg ikke følt jeg er gravid. Har hatt 9 innsett av totalt 11 fine embryo nå, og håper sånn at disse to har funnet seg til rette. Hausken har kjørt på med mange ulike tiltak for å få meg gravid og klare beholde, og håpet er jo litt styrket pga det. Vi får se. Ikke mange dager igjen.
Takk i like måte, masse lykke til
Måtte stimulering gå fort. Kjekt å rekke et forsøk rett før sommerferien!