Jepp! Gullegget er ute Så da er det "bare" å vente på telefon imorgen tidlig! Så to nervepirrende dager til før innsett på fredag
Krysser alt jeg har
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Gullegget er ute Så da er det "bare" å vente på telefon imorgen tidlig! Så to nervepirrende dager til før innsett på fredag
Fantastisk!! Da er du igang Heier på deg!! Dette går veien
Prøvde Menopur første forsøket då me fekk ut 3 egg, der eitt blei befrukta og klarte seg til innsett - men negativt. I forrige runde hadde eg også Letrozol i kombinasjon med liten dose Menopur, men fekk berre ut eitt egg og det blei jo som kjent ikkje befrukta. Så denne gongen vil legane prøva Fostimon, trur det er ein kombinasjon av Gonal F og Menopur på eit vis?! Uten at eg veit så mykje meir enn det. Har lest at det kan ha bra effekt for oss modne damer med færre egg, kryssar fingrane for det!! Men langt fram til sprøytestart enno, ettersom eg skal ha lang protokoll. I mellomtida skal eg knaska DHEA og prøva å nyta sommaren så godt det lar seg gjera i IVF-bobla og etterkvart på synarela.Ja, forrige gang brukte jeg kun Bemfola, mens Menopur forhåpentligvis bedrer eggkvaliteten i tillegg. Har du prøvd det? Fostimon, det har jeg ikke hørt om, så spennende, hvordan virker det?
Takk, det sammeKrysser alt jeg har
Tusen takk Saltvann og det samme til deg! Dette skal gå bra for oss, jeg har troen! Fine sommerdager ønskes deg også, nyt dagene og livet
Prøvde Menopur første forsøket då me fekk ut 3 egg, der eitt blei befrukta og klarte seg til innsett - men negativt. I forrige runde hadde eg også Letrozol i kombinasjon med liten dose Menopur, men fekk berre ut eitt egg og det blei jo som kjent ikkje befrukta. Så denne gongen vil legane prøva Fostimon, trur det er ein kombinasjon av Gonal F og Menopur på eit vis?! Uten at eg veit så mykje meir enn det. Har lest at det kan ha bra effekt for oss modne damer med færre egg, kryssar fingrane for det!! Men langt fram til sprøytestart enno, ettersom eg skal ha lang protokoll. I mellomtida skal eg knaska DHEA og prøva å nyta sommaren så godt det lar seg gjera i IVF-bobla og etterkvart på synarela.
Da er vi like gamle Kjenner meg igjen i at ting virker håpløst når man har prøvd så mye og så lenge. Det var derfor vi ville ut av landet også, og det virket på oss som at Danmark ligger litt foran oss når det kommer til metoder og kunnskap. Feriepenger har blitt dyttet inn i dette samt nedprioritering av andre ting slik at vi skal slippe å tenke penger når man står i det. Jeg har blitt gravid 2 av 2 ganger i Danmark, 0 av 6 i Norge. Jeg tror det er hatchingen som har gjort utfallet for oss. Lykke til med oppstart i høst!Jeg sniker og leser her.
Vi prøver å spare opp til en Danmarkstur, til Copenhagen fertility senter.
Så langt spart 30 000,-
Må spare ca 50 000,- til, koster litt medisinene og vi har en dyr/lang reisevei. Og om vi må flere turer er det greit å ha det økonomiske på plass.
Her er det planlagt lavdosestimulering.
Men tipper oppstarten ikke blir før i høst.
Jeg er 80modell og vi har prøvd i snart 4år, vi er slitne av å mislykkes.
Hatching er årsaken til at vi ønsker Danmark, synd dette gjøres i Norge. Vi har blitt gravide på egenhånd, men mister. Håper de i Danmark klarer å hjelpe til med å beholde en vent spire.Da er vi like gamle Kjenner meg igjen i at ting virker håpløst når man har prøvd så mye og så lenge. Det var derfor vi ville ut av landet også, og det virket på oss som at Danmark ligger litt foran oss når det kommer til metoder og kunnskap. Feriepenger har blitt dyttet inn i dette samt nedprioritering av andre ting slik at vi skal slippe å tenke penger når man står i det. Jeg har blitt gravid 2 av 2 ganger i Danmark, 0 av 6 i Norge. Jeg tror det er hatchingen som har gjort utfallet for oss. Lykke til med oppstart i høst!
Vi kjøpte en trepakning med IVF (se Maigaard sin prisliste). Der var fryseegg inkludert i prisen, men ikke hatching. Husker ikke helt hva den lå på i fjor høst, men da var det bedre kurs. Nå er dessverre kursen ganske så dårlig.Hatching er årsaken til at vi ønsker Danmark, synd dette gjøres i Norge. Vi har blitt gravide på egenhånd, men mister. Håper de i Danmark klarer å hjelpe til med å beholde en vent spire.
Hvor mye koster hver behandling for dere?
Åh, liker din positivitet, Saltvann! Så flott at du fekk ut eit egg. Heiar på deg og gullegget!!!Jeg prøver å tenke på litt andre ting i dagene fremover. Jeg er så heldig som har en mann som startet sin permisjon igår, så her er det beachlife som gjelder For egen del, holder jeg meg litt unna forumet frem til gullegget er satt inn på fredag! Jeg må kun ha positive tanker i hodet, kun ett egg ut. Jeg er kjempefornøyd med det, visste det kun ble ett. Så da må jeg holde fokus, tenke på andre ting, og kun tenke positive tanker når jeg tenker på dette.
Ha noen flotte dager, jenter!
Fantastisk! For ein fangst! Kryssar fingrane!9 ut idag. Det 9 var de litt usikre på, men 8 så greie ut. Jeg er utslått og sover og sover
9 ut idag. Det 9 var de litt usikre på, men 8 så greie ut. Jeg er utslått og sover og sover
Hvordan har det gått Vintermor? Tenkt på deg siste døgnetHar hatt uttak i dag og det ble bare tre egg! Sukk! Første gang fikk jeg 9 egg, hvorav ett ble satt inn på dag 3, og resten havnet i fryseren. Nå er jeg skikkelig bekymra for at jeg må dra hjem fra Danmark uten noe som helst...Argh, dette er en berg-og-dalbane, ass!
Takk som spør, Cookies! Nå ruger jeg på 2 firedelte egg! Har akkurat kommet tilbake til hotellet fra Maigaard. Er så lettet over at det var egg å sette inn! Hvordan går det med deg, begynner du å nærme deg uke 5?Hvordan har det gått Vintermor? Tenkt på deg siste døgnet
Så fantastisk!! Det var det samme de satt inn på meg, men bare ett da! Jeg er 5 blank i dag og vet jeg nå går inn i 5 uker som er superkritiske. Krysser fortsatt fingrene for oss begge!Takk som spør, Cookies! Nå ruger jeg på 2 firedelte egg! Har akkurat kommet tilbake til hotellet fra Maigaard. Er så lettet over at det var egg å sette inn! Hvordan går det med deg, begynner du å nærme deg uke 5?
Hvordan går det med deg? Fått noen oppdatering?Jepp! Gullegget er ute Så da er det "bare" å vente på telefon imorgen tidlig! Så to nervepirrende dager til før innsett på fredag