Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Sorry at jeg maser sånn i forhold til jobben, så bare hopp over innlegget eventuelt :)

Var det dumt at jeg skrev som jeg gjorde igår til spørsmålet; "syk?" fra en kollega? (Ja, men ikke alvorlig. Sees om to uker :)"

Hvis det blir en tur til, kan jeg da si følgende: "det jeg var sykemeldt for sist, var ikke vellykket. Jeg må derfor inn igjen...."

Jeg skulle ønske at jeg ikke tenkte så mye på dette, men er sånn som person. Tenker veldig mye, litt slitsomt :dance018

Til noe morsommere: når begynner dere symptomjakten i rutetiden? Det er vel egentlig helt unødvendig pga medisinene, men vanskelig og ikke kjenne etter :happy090
Jeg syns ikke det var dumt svart, og ved en evt neste gang så ikke si noe som helst. Du skal være sykemeldt , ferdig med det❤️ Jeg har jo helst lyst å teste fra i dag:yuck: Kommer til å teste lørdag siden det er blasto. Jeg klarer aldri vente uansett, og har jo ikke tatt ovitrelle denne gangen.

Jeg syns ikke det var dumt svart, og ved en evt neste gang så ikke si noe som helst. Du skal være sykemeldt , ferdig med det❤️ Jeg har jo helst lyst å teste fra i dag:yuck: Kommer til å teste lørdag siden det er blasto. Jeg klarer aldri vente uansett, og har jo ikke tatt ovitrelle denne gangen.

Tusen takk, da legger jeg det bak meg :dance018 Så spennende! Jeg har virkelig tro på at du lykkes denne gangen!!! :dance008

kan jeg spørre hvordan prosessen frem til innsett er? Skal sette inn frys neste syklus, er fra meg av bekymring for om det kommer til å overleve, og så leste jeg et sted at hvis man har eggløsning før tiden kan det bli avbrutt? Herregud tar på nervene det her:nailbiting::nailbiting: Skal sette inn blasto jeg og;)

kan jeg spørre hvordan prosessen frem til innsett er? Skal sette inn frys neste syklus, er fra meg av bekymring for om det kommer til å overleve, og så leste jeg et sted at hvis man har eggløsning før tiden kan det bli avbrutt? Herregud tar på nervene det her:nailbiting::nailbiting: Skal sette inn blasto jeg og;)
Hadde kontroll dag 10 eller 11, og dag 14, fikk ikke eggløsning før dag 16 tror jeg. Bare tester på morgenen, og måtte ikke få eggløsning man eller tirsdag. Og innsett 5 dager etter. Lutinus fra dagen etter eggløsning. Og hadde bare ett egg på frys, så fikk beskjed at de tinte det opp på morgenen og vi ville få tlf om det ikke overlevde.

Endelig fikk jeg klarsignal til å sette eggløsningssprøyte:Heartred Østradiolverdien min hadde gått kraftig ned fra 17 til 5 i dag. Den hadde nesten gått litt vel mye ned, så skulle også ta en liten dose med Gonal-F når jeg kom hjem for å få litt liv i eggene igjen. Vet at mye fortsatt kan gå galt, men gleder meg til uttak på torsdag.

Endelig fikk jeg klarsignal til å sette eggløsningssprøyte:Heartred Østradiolverdien min hadde gått kraftig ned fra 17 til 5 i dag. Den hadde nesten gått litt vel mye ned, så skulle også ta en liten dose med Gonal-F når jeg kom hjem for å få litt liv i eggene igjen. Vet at mye fortsatt kan gå galt, men gleder meg til uttak på torsdag.

Camilla!! Så flott!! :) Grattis!! :) :) :)

Da var egguttaket overstått. Fikk ut hele 19 egg, som jo er et kjempe resultat. Men så kom nedturen, blir ikke noe innsett på fredag pga fare for overstimulering:( Da blir det frys neste syklus... Hvordan er med fryseforsøk, er det mindre sjanse enn ved fersk?

Jeg har vært innlagt med overstimulering og måtte tappes. Det er absolutt ikke noe å ønske seg.
Jeg ble gravid sa, men mist et.
Hadde en mens etter aborten, og så fryseforsøk. Det var en mye mere behagelig prosess. Ble gravid og skal føde om 4-5 uker.

Lykke til meg fryseforsøk og gratulerer med flott uttak

IMG
Jeg har vært innlagt med overstimulering og måtte tappes. Det er absolutt ikke noe å ønske seg.
Jeg ble gravid sa, men mist et.
Hadde en mens etter aborten, og så fryseforsøk. Det var en mye mere behagelig prosess. Ble gravid og skal føde om 4-5 uker.

Lykke til meg fryseforsøk og gratulerer med flott uttak

Tusen takk for svar:happy: Jeg har svelget skuffelsen, prøvde igjen en siste gang i dag å overtale de om innsett på fredag, men var ikke noe å diskutere en gang:bored: Burde vel være takknemlig for at de setter helsen min først:shy:
Blir spennende å se neste syklus hvordan det går, håper jeg er like heldig som deg:shy: Lykke til med fødselen:happy:

Bali ja, en kjempeide, det synes jeg virkelig vi fortjener etter alt dette slitet! Jeg skulle egentlig pusse opp kjøkkenet, men plutselig er ikke det så viktig lengre, så da blir det tur til Vietnam eller Thailand istedenfor med en gang verden er tilbake til normalen og jeg er frisk igjen:happy:
Håper ting går bra hos deg og med dine kjære Saltvann! Alt skal bli bra tilslutt:Heartred:flower

Takk, men er vel ikke så stor sjanse. Er det større sjanse for befruktning når jeg har gått på hormoner? Kan egentlig veldig lite om dette. Er den eneste forskjellen at egg og sperm ikke møtes i en skål? Akkurat nå er jeg i litt dårlig humør, men skal prøve å bli positiv igjen når kl er 19.00 :laughing001 Tenker mye på jobben og hva i all verden jeg skal si om jeg blir sykemeldt igjen om 6-8 uker. Det må jo virke veldig rart.

Full forståelse for at du har nok med ditt. Tenker mye på deg og alt du har å stri med. Har sykdom i "familien" vi også. Ikke akkurat i familien, men faren til søster sin samboer gjennom 10 år. Livet er virkelig ikke alltid greit, og det må man kunne si noen ganger. Oktober måned for denne familien har vært dramatisk og vond tre år på rad. Jeg sa til søsteren min at oktober om 2 år (ikke neste, for da er det baby her) men året etter, stikker vi til Bali, eller noe. Uff, mye syting herfra. Lyst på vin!! Om 8 min er jeg positiv og glad igjen :laughing001

Tusen takk for gode ord Lura, masse lykke til med oppstart hos deg også, gleder meg til positive nyheter veldig snart!:signs003:Heartred:wav

Hei Vårsol, håper det går bra med deg tross bivirkninger, du er så fin som tenker på oss andre oppi alt du går gjennom selv! Håper virkelig på gode nyheter i gruppa snart! Jeg nærmer meg ny oppstart, og det er så godt å kunne ha med seg alle disse damene over 38 på veien - både i motgang og medgang. God bedring og lykke til videre! :Heartpink

Yess, nå er det bare å samle krefter og se oppover og fremover igjen!:happy: Håper ting går greit hos deg også etter forholdene, har tenkt på deg:Heartred Gleder meg sånn til positive nyheter i gruppen nå, det kommer snart....!:Heartred :Heartred:Heartred

Åh, heiar sånn på deg, Vårsol! ❤️ Så utruleg leit å høyra at du er i dårleg form. Håpar behandlinga går bra og at du snart kan joina oss i prøvinga igjen. Og såååå einig med deg, har vore mykje motgang på oss i det siste her. No treng me litt lysglimt snart! Men veldig godt at me kan heia kvarandre opp motbakkane. Som eit ordtak seier: Sikt på den neste bakken! Me må ta ein oppoverbakke om gongen, og så håpar eg at alle her snart er både friske og raske og gravide! :love2

Wow, gratulerer med kjempefangst!!! Hva sa jeg??:joyful:Kroppen din er jo helt rå:wav

Da var egguttaket overstått. Fikk ut hele 19 egg, som jo er et kjempe resultat. Men så kom nedturen, blir ikke noe innsett på fredag pga fare for overstimulering:( Da blir det frys neste syklus... Hvordan er med fryseforsøk, er det mindre sjanse enn ved fersk?

Tusen takk, Solomor ❤️ Jeg som hadde så lyst til å gå foran med et "godt eksempel" som 40-åring, mpt. at du står ved startstreken for ditt første forsøk. Jeg har ikke flere tester igjen av de jeg ser på som pålitelige, så jeg dropper å teste mer. Nok får være nok. Jeg går på progesteron støttebehandling (Crinone), og slutter ta dette i morgen, så da regner jeg med at mens er like rundt hjørnet (progesterontilskudd kan hos mange utsette mensen litt). Skulle jeg likevel være gravid så vil mensen bare fortsette å vente på seg, så får jeg heller kjøpe en ny test senere :)

Typisk at mensen ikke kommer de ytterst få gangene man faktisk ønsker at den skal komme så snart som mulig! Gleder meg til å lese om resultatene fra stimuleringen din, du som har så fine hormonverdier! Fingers crossed!:)

Frøken blå, hvordan går det med deg?:Heartred

Hurra, lykke til i morgen! :)

Back
Topp