Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Hei,
jeg er nysgjerrig på hatching merker jeg.. men det gjør de da altså ikke i Norge. :(

Vi har ett egg på frys som vi tenker å sette inn i denne syklusen, og Hausken har satt meg på noen nye medisiner som visstnok skal hjelpe på å få egget til å feste seg.. Vet ikke jeg, det er jo så mye som skal klaffe hver gang og jeg blir litt koko av å ikke vite hva som gikk galt denne gangen.. Føles så feil å gjøre det samme igjen og igjen, og forvente ett annet utfall.. men det er jo akkurat sånn det er dessverre.

Fikk dere noe videre svar fra Hausken?

Jeg følger akkurat det samme så derfor hadde vi tenkt på hatch..vi har ikke time før mai :( Jeg håper at den fester seg nå for deg! Vet du når du har innsett? Lykke til! (Ny tråd ligger på hoved oversikt!)
 
Jeg følger akkurat det samme så derfor hadde vi tenkt på hatch..vi har ikke time før mai :( Jeg håper at den fester seg nå for deg! Vet du når du har innsett? Lykke til! (Ny tråd ligger på hoved oversikt!)

Ja, fant tråden nå;) Ikke så dreven her inne ennå..

Takk for melding. Vet ikke innsett ennå, skal til kontroll på mandag, så får vi se. :Heartbigred
 
Endelig mamma til en liten gutt:Heartblue, gleder meg til å få reise hjem med han og starte tilværelsen som mamma.

*fjernet bilde*
 
Last edited:
Back
Topp