Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Me får halda kvarandre oppdaterte her, fint å dela erfaringar. Me skal ha konsultasjon med klinikken i Russland i neste veke, så det blir spennande! Har sendt inn masse dokumentasjon og journalen vår allerede. Men det er åpenbart kinkig ifht COVID då, men det er mogleg å koma seg til og frå. Men må jo sjølvsagt i karantene ved heimkomst i tilfelle, og det er jo ikkje berre enkelt heller...

Oi!!! You go, girl!! Så bra!! Ska sei! Så spennende! :)

Er ikke noe klokere nå enn etter de andre kontrollene de siste 4 dagene. Var hos ny lege i dag og også hun var litt i villrede, så hun spurte meg om jeg husker hva de gjorde sist:eek::arghh: nei jeg husker dessverre ikke det sier jeg, men dere har kanskje skrevet det ned? Ja, det har vi nok, men det stod bare så mye her sier hun. Se på høst 2017 sier jeg, og da fant hun det.

Blir nye blodprøver og kontroll i morgen. Jeg får tenke at så lenge de fortsatt tar meg inn til kontroll, er det håp om utak.

Herre min hatt! Ja, godt man har kontroll selv!! :) Jeg er veldig fornøyd med helsevesenet, absolutt!! :) Men innimellom er det ting man rister på hodet av, men sånn er det jo med så mye. Alt kommer an på hvem man møter. Good! Da er det håp :)

Er ikke noe klokere nå enn etter de andre kontrollene de siste 4 dagene. Var hos ny lege i dag og også hun var litt i villrede, så hun spurte meg om jeg husker hva de gjorde sist:eek::arghh: nei jeg husker dessverre ikke det sier jeg, men dere har kanskje skrevet det ned? Ja, det har vi nok, men det stod bare så mye her sier hun. Se på høst 2017 sier jeg, og da fant hun det.

Blir nye blodprøver og kontroll i morgen. Jeg får tenke at så lenge de fortsatt tar meg inn til kontroll, er det håp om utak.
Hjelp, skjønner frustrasjonen din! :confused: Får satse på at det fortsatt blir uttak, det høres absolutt ikke ut som løpet er kjørt! Krysser fingrene for at du får gode nyheter i morgen! :)

Me får halda kvarandre oppdaterte her, fint å dela erfaringar. Me skal ha konsultasjon med klinikken i Russland i neste veke, så det blir spennande! Har sendt inn masse dokumentasjon og journalen vår allerede. Men det er åpenbart kinkig ifht COVID då, men det er mogleg å koma seg til og frå. Men må jo sjølvsagt i karantene ved heimkomst i tilfelle, og det er jo ikkje berre enkelt heller...
Ja, det er absolutt gull verdt å høre andres erfaringer :) Dumme Covid som skal komme på toppen av alt som er vanskelig i denne prosessen, men det går nok dette også! Så bra at ting går fort når dere først har satt igang prosessen, gleder meg til å høre mer :)

Nå ligger jeg og har tankerusj. Jeg angrer på at jeg skrev det jeg skrev, om at "ja, men ikke alvorlig", bla, bla, bla. Til daglig leder sa jeg at "det går bra, det er rutine og ikke alvorlig", når jeg sa jeg ble sykemeldt. Det henger jo ikke sammen. Kjenner jeg blir veldig glad om denne insemineringen funker! Det blir veldig ubehagelig å måtte gjøre dette igjen... 5 av 1000 mente mannen legen sa om antall tilfeller der eggløsningen "skjer før tiden". Så uflaks! Bruker liksom opp sykemelding på bare tull! Skal se på litt serie i sengen og prøve å koble av. Spennende dag for flere imorgen!! :) :) :) Lykke til!!! Venter spent på oppdateringer :)
Ikke tenk mer på hva du sa, tror ikke hun damen tenker sånn på det. Dette skal gå bra! Du har vært så uheldig at det må være hell i dette! Stor klem❤️

Back
Topp