Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Da var egguttaket overstått. Fikk ut hele 19 egg, som jo er et kjempe resultat. Men så kom nedturen, blir ikke noe innsett på fredag pga fare for overstimulering:( Da blir det frys neste syklus... Hvordan er med fryseforsøk, er det mindre sjanse enn ved fersk?
Huff, det var leit. Men en fantastisk fangst, så håper vi mange utvikler seg og blir fryst ned. Vet ikke hvor stor sjanse men jeg har frys i morgen så håper det er stor sjans.

Var det kun det som stod i meldinga? Litt rart, eller?!

Ja, jeg blir helt matt... Hva forventer man til svar da??? Jeg hadde ALDRI spurt om noe sånt! Jeg hadde heller skrevet: håper alt er bra med deg, vi sees om noen dager :) Nå går hodet mitt i spinn her...

Hun er hyggelig, men veldig nysgjerrig av seg. Jeg visste på forhånd at hun kom til å kontakte meg. Ja.... åhhh, hater dette!
Noen eier ikke skam, ville vell bare skrevet at jeg ikke er på jobb , så vi ses snart med et smiletegn. Så lar ho deg nokk være.

Hun er hyggelig, men veldig nysgjerrig av seg. Jeg visste på forhånd at hun kom til å kontakte meg. Ja.... åhhh, hater dette!
Prøv å heva deg over det så godt du kan. Og ikkje gi henne meir info enn nødvendig. Fekk faktisk samme spm i dag på jobb, (men frå hyggeleg kollega!!) som lurte på korleis det gjekk med meg (har vore sjukmeldt til og frå). Sa berre at det var ein del greier på privaten som eg ikkje ville utbrodera. Du treng ikkje sei dette eingong til kollegaen din, ettersom det høyrest ut som at ho spør av feil grunnar. Så frekt!! :smiley-angry019

Prøv å heva deg over det så godt du kan. Og ikkje gi henne meir info enn nødvendig. Fekk faktisk samme spm i dag på jobb, (men frå hyggeleg kollega!!) som lurte på korleis det gjekk med meg (har vore sjukmeldt til og frå). Sa berre at det var ein del greier på privaten som eg ikkje ville utbrodera. Du treng ikkje sei dette eingong til kollegaen din, ettersom det høyrest ut som at ho spør av feil grunnar. Så frekt!! :smiley-angry019

:)

Last edited:
Utrolig hva som kan gjøres i utlandet, så det skader jo ikke med en konsultasjon nei. Blir spennende å høre hva de sier. Hun jeg snakket med er ikke en jeg har fast kontakt med, men om jeg treffer henne igjen skal jeg høre litt mer om hennes erfaringer. Hun sa at hun hadde søkt seg til utlandet etter at Riksen hadde gjort en feil ved en av uttakene og (sånn jeg oppfattet det) hadde skadet en eggstokk, men ble gravid på første forsøk i Russland. Hun kom rett fra legen hvor hun hadde fått positiv blodprøve da jeg møtte henne.:D Jeg skal igang med vårt siste forsøk på Riksen om et par uker, men jeg har allerede begynt å tenke på hva vi skal gjøre om vi mislykkes igjen... Har hatt ett forsøk på Hausken, men er usikker på om det er best å fortsette der eller prøve en annen klinikk. Når skal dere ha konsultasjon?
Me får halda kvarandre oppdaterte her, fint å dela erfaringar. Me skal ha konsultasjon med klinikken i Russland i neste veke, så det blir spennande! Har sendt inn masse dokumentasjon og journalen vår allerede. Men det er åpenbart kinkig ifht COVID då, men det er mogleg å koma seg til og frå. Men må jo sjølvsagt i karantene ved heimkomst i tilfelle, og det er jo ikkje berre enkelt heller...

Noen eier ikke skam, ville vell bare skrevet at jeg ikke er på jobb , så vi ses snart med et smiletegn. Så lar ho deg nokk være.

Hva med om jeg skriver at jeg har hatt et inngrep, det er for så vidt riktig. Og hvis hun stiller flere spørsmål, så sier jeg at det er faktisk privat.

Hva med om jeg skriver at jeg har hatt et inngrep, det er for så vidt riktig. Og hvis hun stiller flere spørsmål, så sier jeg at det er faktisk privat.
Eller kan du ikkje berre sei at du er sjukmeldt i ti dagar, ferdig med det? Ho har ingenting med kva som er bakgrunnen for det! Redd for at ho blir meir nysgjerrig om du seier at det er eit inngrep...

Mamma blir HELT oppgitt!! Syns ikke at jeg skal svare i

Ja, åhh, dette ødelegger litt av kvelden. Mannen foreslår at jeg skriver "ja, men ikke noe alvorlig. Sees om to uker. "
Jeg hadde svart bare, er sykmeldt til ...(dato). Ikke mere enn det.
Mere er unødvendig og det er nok info hun nok har fra før eller kommer til å få.

Det skjønner jeg veldig godt! Krysser fingrene for et positivt resultat :)

Er ikke noe klokere nå enn etter de andre kontrollene de siste 4 dagene. Var hos ny lege i dag og også hun var litt i villrede, så hun spurte meg om jeg husker hva de gjorde sist:eek::arghh: nei jeg husker dessverre ikke det sier jeg, men dere har kanskje skrevet det ned? Ja, det har vi nok, men det stod bare så mye her sier hun. Se på høst 2017 sier jeg, og da fant hun det.

Blir nye blodprøver og kontroll i morgen. Jeg får tenke at så lenge de fortsatt tar meg inn til kontroll, er det håp om utak.

Back
Topp