HAHA, ja den takker man høyt for selv om det er litt vel ekkelt innimellom når det blir litt mye crinone. Jeg fikk faktisk tips om å ta det annenhver gang foran og bak (fnis) fordi det hadde vist seg at opptaket var bedre da (spesielt ved endometriose). Litt mindre plaget da.
Jeg engster meg vel egentlig ikke så veldig, vil bare spikre planen. At de er enige og at det slik det blirKrysser fingrene for at jeg klarer å bære frem til uke 38 og at jeg slipper unna både svangerskapsdiabetes og svangerskapsforgiftning. Følges opp pga begge disse tingene for å evt oppdage det tidlig + en del annet da, men er innom både nyre- og føde- poliklinikk. Jeg har forstått det som at pappaen får være med på ks ja, men må hjem etter noen timer og så er det bare besøkstiden som gjelder etter det. Blir uansett ikke hotell etter ks
![]()
Jeg skjønner

Har en fryktelig hodepine og får ikke sove om nettene. Slik har det vært under alle forsøkene mine. Tenker også mye. Dette skulle være mitt siste forsøk, men så har jeg jo plutselig fått fire egg på frys. Hva gjør jeg med de?? Hvis jeg skal til på en ny runde blir sikkert ikke det med oppstart før på nyåret, da er jeg plutselig over 41 år hvis jeg skulle være så heldig å bli gravid. Nå har jeg vært sykemeldt i 4 uker pga av vondter med hormonstimuleringen, var sykemeldt tre uker i sommer. Så hvis jeg skal til på en ny runde føler jeg på en måte at jeg må prøve å ikke være sykemeldt. Hjerte mitt vil så gjere bli gravid, men vet ikke om kroppen eller psyken min orker en runde til

Så jeg er ved godt mot, på offensiven og utålmodig etter å joine dere
Men nok om meg!
Jeg blir så inspirert! Selv har jeg vært permittert i flere måneder og står i fare for å miste jobben, og har stunder hvor jeg virkelig svartmaler alt: hvordan kan jeg starte i ny jobb samtidig som jeg forsøker eller har blitt gravid, evt. gå på jobbintervjuer som gravid? Kanskje får jeg ikke ny jobb i det hele tatt og mister den jeg har - som gravid.
I verste fall blir jeg ikke gravid heller... 
Eg tok ingen HCG-prøver verken under det første vellykka svangerskapet eller det andre no når eg hadde MA. Så eg veit ingenting om korleis HCG-nivåa mine var. Mitt einaste samanlikningsgrunnlag var dei digitale testane og då fekk eg 2-3 raskare under første graviditet. Men dette kan jo også variera veldig både frå person til person og frå svangerskap til svangerskap. Kryssar alt av fingrar og tær og armar og bein for at det er terminspire som har klamra seg fast hos deg!
JEG HEIER PÅ DEG!!! Tusen takk for gode ord