Tusen takk for alle hyggelige ord, det varmer veldig

Vi er veldig glade, men gleder meg selvsagt jo lengre vi kommer. Første milepæl blir 10 november. Da blir det tidlig ul. Så blir det ul og blodprøve rundt uke 11-12 for å utelukke alvorlige sykdommer. Så blir det 21+6, da gikk vannet sist. Da har vi kommet til vinterferien, så håper da at vi har en fin dag på fjellet

Det blir fantastisk å komme til uke 28! Lillegutt kom 27+6. Så ja! Jeg har trua på at dette skal gå kjempefint! Jeg regner med at jeg må gå gjennom keisersnittet "alene", men det går fint

Håper selvfølgelig denne hersens pandemien er over til da! Så lenge operasjonen kan forløpe seg uten dramatikk, og jeg kan få babyen opp til meg mens de syr meg igjen, skal jeg være veldig happy. OG AT BABYEN ER FRISK SOM EN FISK SELVSAGT!

Jeg begynte samtalen til mamma idag med at " nå har jeg booket rom til deg på Ullevål, med daglige blodtrykksmålinger og stressdempende medisiner

" Hun ble veldig glad. Hun hadde det faktisk litt på følelsen, rart.
Så jeg er klar! Jeg skal ta det så med ro som jeg kan, så ikke jeg kan angre på noe i etterkant. Jeg er spent på når gynekologen og sykehuset mener jeg skal "rulle inn håndkleet" denne gangen. Jeg kommer til å være ganske sta på at det skal bli tidlig. Snart er det pizza med mannen her. Storebror sover hos en kompis. Hvit pizza med blåmuggost (stekt på 250 grader, fantastisk! Jeg har bakt cupcakes, og vi skal se serie. Spenningsserie!
Btw: jeg kommer ikke til å bytte forum, blir her hos dere. Fine jentene

Håper alle hsr en fantastisk kveld. Jeg heier på ALLE DERE