Vi over 38 (Eksisterende tråd)

Åh, dette ser jo veldig lovande ut, Saltvann!! :smiley-bounce022Wiiii!!! Det blir noko spennande dagar!!

Ja, herre min hatt!! Litt skummelt å skrive dette, men jeg føler meg ganske sikker. Jeg har en god følelse på dette her :) Ikveld (igjen :laughing025) kommer det bud på døren fra Farmasiet. Jeg bestilte 8 eller 10 tester igår kveld, så ikveld tar jeg en annen test. Jeg syns det er rimelig utrolig; inseminering lizzom!!
I forkant av dette "forsøket" (ca 6 uker) har jeg spist og drukket følgende nærmest hver dag: et glass appelsinjuice, 1 egg, 1/2 til 1 avokado. I tillegg har jeg kuttet ut tran. Hvis noen lurte :)

:dance011:dance011:dance011
Jeg har også trua! Nå tror jeg at jeg kikker meg inn her på forumet hvert minutt, bare for å følge utviklingen din:laughing001:laughing001

Jeg har troa på det du spiser, gjør det samme selv. Men jeg tar tran for det trodde jeg var bra for meg. I tillegg har jeg sovet med ullsokker en måned nå og bruker flittig varmeflaske:happy090:happy090

Ja, herre min hatt!! Litt skummelt å skrive dette, men jeg føler meg ganske sikker. Jeg har en god følelse på dette her :) Ikveld (igjen :laughing025) kommer det bud på døren fra Farmasiet. Jeg bestilte 8 eller 10 tester igår kveld, så ikveld tar jeg en annen test. Jeg syns det er rimelig utrolig; inseminering lizzom!!
I forkant av dette "forsøket" (ca 6 uker) har jeg spist og drukket følgende nærmest hver dag: et glass appelsinjuice, 1 egg, 1/2 til 1 avokado. I tillegg har jeg kuttet ut tran. Hvis noen lurte :)

Denne tok jeg nå, babyplan sin... Er iallfall en strek. Herre-min-hatt!! Nervepirrende!! Jeg tok en god klunk vann, og klarte ikke helt å tisse i 10 sekunder. (Slik det står på pakken.) Imorgen blir det clearblue, få det svart på hvitt! :)

Vedlegg

• 20201016_120148.jpg
    20201016_120148.jpg
    10,8 KB · Visninger: 94
  • Screenshot_20201016-121556_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20201016-121556_Samsung Internet.jpg
    7 KB · Visninger: 89
Last edited:
Denne tok jeg nå, babyplan sin... Er iallfall en strek. Herre-min-hatt!! Nervepirrende!! Jeg tok en god klunk vann, og klarte ikke helt å tisse i 10 sekunder. (Slik det står på pakken.) Imorgen blir det clearblue, få det svart på hvitt! :)
Wiiiiii!!! Så fantastisk!! Gler meg til å sjå den digitale! Her er det «Saltvann testar - minutt for minutt». :D

Gratulerer med dagen som var :) Så godt å høre at de tar godt vare på deg på sykehuset. Jeg skal også bli fulgt opp av Ullevål fra uke 8.

Jeg skjønner det er trist at mannen får deltatt så lite, denne hersens pandemien ødelegger for så mangt. Sånn er det bare i disse dager :( Går det an at han er med fra sidelinjen, via facetime e.l.?

Bare å glede seg fremover nå :) Det er nok ikke lenge igjen til dere ser sparkene fra utsiden :Heartred Jeg har stor forståelse for at du ikke er like aktiv her, bare veldig hyggelig at du følger meg og titter innom innimellom :)
Takk for det - føler meg voksen nå :dead:

Joda, mannen fikk være med på OUL på facetime, men mye anses å være medisinsk undersøkelse og da er det ikke lov å filme. Vi har gått til privat UL så han skulle få være med så det går jo greit altså. Har lite å klager over sånn egentlig, er jo bare veldig takknemmelig :Heartblue

De babyplantestene har alltid vært svake på meg og. Men du ser jo HELT TYDELIG en strek!! Gleder meg til digital :smiley-bounce016

Dette er så fine tester, håper like mye som deg at dette går riktig vei. Gleder meg til nye tester. ( du er høydepunktet i helgen❤️:happy:

Joda, mannen fikk være med på OUL på facetime, men mye anses å være medisinsk undersøkelse og da er det ikke lov å filme. Vi har gått til privat UL så han skulle få være med så det går jo greit altså. Har lite å klager over sånn egentlig, er jo bare veldig takknemmelig :Heartblue

Jeg skjønner. Jeg så at jeg hadde skrevet " hyggelig at du følger meg" , eller noe i den duren. Jeg mente" hyggelig at du følger med", altså alle oss! Ikke kun meg! Om det var forståelig:) Ja, mye å være takknemlig for :Heartred

Dette er så fine tester, håper like mye som deg at dette går riktig vei. Gleder meg til nye tester. ( du er høydepunktet i helgen❤️:happy:

Takk for tanken:) Jeg vet jeg har vært mye "i vinden" de siste 30 timene. Det er så fint å ha denne gruppen! Imorgen skal ikke jeg ta like mye plass, vi er alle like mye i vinden med sitt :) Setter så stor pris på oppmuntrende ord fra alle her. Jeg sa til mamma for noen dager siden at jeg nesten har blitt litt redd for oktober, fordi det har vært så mye 3 år på rad. Håper "trenden" er iferd med å snu :Heartred

Takk for tanken:) Jeg vet jeg har vært mye "i vinden" de siste 30 timene. Det er så fint å ha denne gruppen! Imorgen skal ikke jeg ta like mye plass, vi er alle like mye i vinden med sitt :) Setter så stor pris på oppmuntrende ord fra alle her. Jeg sa til mamma for noen dager siden at jeg nesten har blitt litt redd for oktober, fordi det har vært så mye 3 år på rad. Håper "trenden" er iferd med å snu :Heartred
Gjør ingenting å være i vinden. Var ikke stygt ment, vi er din «heia» gjeng her inne, glad på dine vegner så bare ta masse plass❤️❤️

God morgen :)

Så godt å høre at rugingen går fint :) Ja, leste testen av testen, og der trekker panelet testen ned fordi strekene er svake. Så jeg har trua! Igår kom det multivitaminer fra Farmasiet på døren, og ikveld kommer det graviditetstester på døren :laughing001:happy090 Håper ikke det er samme bud :greet025 Jeg har stor forståelse for at du ikke er like aktiv her, men hyggelig å vite at du følger med :) Når har du termin igjen?
:hilarious: Budet får kjørt seg! Brukte samme tester selv og hadde ganske svake streker, i hvertfall testene på 25mlU. Startet med tidligtestene og testet ut sprøyta og dobbeltestet med 10 mlU og 25 mlU på 11dpo for så å fortsette testingen til den gule pakken var tom. Etter det ble det et par digitale :p Ble jo helt testofil denne gangen, noe pga. av at testene var svake. Terminen er 15. februar.

Då har me hatt konsultasjon med OLGA også, her skjer det ting! Fekk eit OK inntrykk, sjølv om eg gjerne skulle ha følt at dei hadde ein tipp, topp spesialtilpassa plan heilt klar til oss allerede... *Utålmodig.com* Men før dei kunne gi oss ein skikkeleg plan og tilbud bad dei om at eg tok ein ny AMH-test, ettersom den forrige var frå vinteren 2019. Tok kontakt med ein privat gynekolog som eg har fått anbefalt og fekk henvisning til Fürst på dagen, så det var supert. Har fått tatt ny blodprøve, skal få svar på den innan ei veke. Når eg får svaret, skal eg senda det til OLGA, sånn at dei kan senda oss ein detaljert plan og tilbud. Spent på det! :smug:

Her gjeld det å fokusera på eitt steg om gongen... Kjenner at det iallfall verkar mindre skummelt å dra til OLGA no enn før, sjølv om det åpenbart er ein del logistikk som må på plass både ifht jobb, barnevakt osv. Har heldigvis ein fleksibel jobb, så reknar med at det går i orden på eit eller anna vis i tilfelle.

Kjenner meg verkeleg som prosjektleiar her!! For eit veldig sårt og ukontrollerbart prosjekt...! :dead:

Helt utrolig!!! Det stemmer da med 1-2 uker? Jeg var forberedt på 2-3, men da ville jeg vært 4-5 på vei.

Vedlegg

• 20201017_064713.jpg
    20201017_064713.jpg
    9,7 KB · Visninger: 89
Last edited:
Back
Topp