Åh, dette ser jo veldig lovande ut, Saltvann!!Wiiii!!! Det blir noko spennande dagar!!
Ja, herre min hatt!! Litt skummelt å skrive dette, men jeg føler meg ganske sikker. Jeg har en god følelse på dette her
) kommer det bud på døren fra Farmasiet. Jeg bestilte 8 eller 10 tester igår kveld, så ikveld tar jeg en annen test. Jeg syns det er rimelig utrolig; inseminering lizzom!! I forkant av dette "forsøket" (ca 6 uker) har jeg spist og drukket følgende nærmest hver dag: et glass appelsinjuice, 1 egg, 1/2 til 1 avokado. I tillegg har jeg kuttet ut tran. Hvis noen lurte
Wiiii!!! Det blir noko spennande dagar!!

ansikt der vi skal proppe kroppen full av hormoner, kanskje heller legge denne til

)
Jeg har stor forståelse for at du ikke er like aktiv her, men hyggelig å vite at du følger med
Budet får kjørt seg! Brukte samme tester selv og hadde ganske svake streker, i hvertfall testene på 25mlU. Startet med tidligtestene og testet ut sprøyta og dobbeltestet med 10 mlU og 25 mlU på 11dpo for så å fortsette testingen til den gule pakken var tom. Etter det ble det et par digitale