Vårsol2022
Forelsket i forumet
Jeg testet positivt idag 12 dpo og er fortsatt litt i sjokk...måtte det bare vare!
En god og fredfull jul ønskes dere alle! Så den største meteoren jeg har sett utenfor huset ikveld, tar det som et tegn på at noen passer på oss og at alt skal gå bra til slutt. Gode tanker og kjærlighet fra Vårsol 
En god og fredfull jul ønskes dere alle! Så den største meteoren jeg har sett utenfor huset ikveld, tar det som et tegn på at noen passer på oss og at alt skal gå bra til slutt. Gode tanker og kjærlighet fra Vårsol 
Vår jente som var 5,5 i jula i fjor blei veldig overraska og glad då ho fekk vita at ho skulle bli storesøster. Og ho er veldig stolt av lillesøster, men det er sjølvsagt også sjalusi der. Vanskeleg dette med å dela på oppmerksomheit, så ho leikar meir intensivt, kosar veldig voldsomt med baby og har hatt meir utagering generelt. Men det går stort sett bra altså. Så lenge ein er bevisst på det som foreldre, så går det nok seg til. Fint at han har tid til å forbereda seg! Me har også lest bøker om å bli storesøster/bror og såg på Daniel Tiger og andre ting på TV som handla om samme tema. Fin måte å ta opp både gode og vanskelege følelsar rundt dette med å få småsøsken.