Vi over 38 ❤️

"So far so good" :Heartred (nå skal jeg gi meg med testingen, ble litt besatt der et øyeblikk):laughing002

Vedlegg

• 20230102_101439.jpg
    20230102_101439.jpg
    2,6 MB · Visninger: 72
Last edited:
Hei dere ❤️ flere som har slitt med cyclogest og svimmelhet? Siste 3 kveldene har jeg vært grusomt svimmel. Målte blodtrykket for 2 dager da jeg pleier slite med lavt blodtrykk men det var på 130/60 da men puls på 80

Åååååååh, så utruleg fantastisk!!!! ❤️❤️❤️ Flyttar deg over med enorm
Tusen takk, ja det har blitt mange gledestårer! Frykten for å miste er jo der også, men forsøker å fokusere på å glede meg over her og nå og at vi har nådd en enorm milepæl, det er rett og slett et mirakel.. :Heartred
Alle gode ønsker for 2023 til hele gruppen her inne, måtte året fylles med babystøv, lykke og kjærlighet:love7

Her kom lillegutt i adventstiden 16.12. I såpass god tid til jul, så mor rakk å handle ferdig julegaver. Og vi har fått roet oss ned hjemme første tiden uten juleselskap eller mye besøk.
Så nå er drømmen vår endelig komplett, vi har fått vår fantastiske drøm oppfylt etter 6år.

Tusen takk, ja det har blitt mange gledestårer! Frykten for å miste er jo der også, men forsøker å fokusere på å glede meg over her og nå og at vi har nådd en enorm milepæl, det er rett og slett et mirakel.. :Heartred
Alle gode ønsker for 2023 til hele gruppen her inne, måtte året fylles med babystøv, lykke og kjærlighet:love7
Tror det er det beste man kan gjøre. Jeg har mistet mange ganger, men velger å være håpefull denne gangen allikevel

Her kom lillegutt i adventstiden 16.12. I såpass god tid til jul, så mor rakk å handle ferdig julegaver. Og vi har fått roet oss ned hjemme første tiden uten juleselskap eller mye besøk.
Så nå er drømmen vår endelig komplett, vi har fått vår fantastiske drøm oppfylt etter 6år.
Aldeles nydeleg!! Gratulerer sååååå mykje! ❤️❤️❤️

1.ul unnagjort. Ettersom vi bor 5 timer unna klinikken så skal jeg ta eggløsningstest i mårra og fredag. Så ringer klinikken på fredag å vi hil da avtale når jeg setter eggløsningssprøyte. Og avtaler når vi drar innover igjen for å sette inn ett perfekt 5dagers
Skal gå på Cyclogest.
Jeg har en jobb der det er mye tunge løft og andre fysiske utfordringer så jeg skal få fastlegen til å sykmelde meg denne gangen.
Vi bruker så mye penger på dette, vår sykepleier er enig med meg ang mitt valg på der
Vi tar ingen sjanser på at jeg ødelegger våre 3 siste sjanser ❤️

Jeg testet positivt idag 12 dpo og er fortsatt litt i sjokk...måtte det bare vare! :Heartred En god og fredfull jul ønskes dere alle! Så den største meteoren jeg har sett utenfor huset ikveld, tar det som et tegn på at noen passer på oss og at alt skal gå bra til slutt. Gode tanker og kjærlighet fra Vårsol :love7
Vårsol!!!! Så fantastisk!!! Ikke så ofte her inne lengre, men gikk inn nå, og innlegget ditt var der første jeg så. Det er virkelig såååå fortjent :Heartred

Vårsol!!!! Så fantastisk!!! Ikke så ofte her inne lengre, men gikk inn nå, og innlegget ditt var der første jeg så. Det er virkelig såååå fortjent :Heartred
Tusen takk Saltvann, og så utrolig hyggelig at du stikker innom oss! Du har vært i tankene mine og jeg håper alt står bra til med deg og den lille, og med resten av familien! Tenk, nå er vi endelig her etter alle disse årene med hormonelle berg og dalbaner, galgenhumor, omsorg og støtte...det har bare vært gull verdt!:Heartred Nyyyyt babytiden videre. Klemmer

Back
Topp