Vi over 38 ❤️

Tusen takk Saltvann, og så utrolig hyggelig at du stikker innom oss! Du har vært i tankene mine og jeg håper alt står bra til med deg og den lille, og med resten av familien! Tenk, nå er vi endelig her etter alle disse årene med hormonelle berg og dalbaner, galgenhumor, omsorg og støtte...det har bare vært gull verdt!:Heartred Nyyyyt babytiden videre. Klemmer
Du har vært i mine :Heartred Jeg syns jo du er en fantastisk jente med så mye "gøts", og har et godt hjerte, for ikke å snakke om humoren din! Love it!

Jo takk, det går veldig bra med oss! Jeg elsker å være i permisjon, og kommer til å være det en god stund til. Idag har jeg begynt å trene igjen, og det er sååå digg!

Ja, det har da vært mye moro her! Er du i uke 14 nå? Sommerbaby blir topp:)

Du har vært i mine :Heartred Jeg syns jo du er en fantastisk jente med så mye "gøts", og har et godt hjerte, for ikke å snakke om humoren din! Love it!

Jo takk, det går veldig bra med oss! Jeg elsker å være i permisjon, og kommer til å være det en god stund til. Idag har jeg begynt å trene igjen, og det er sååå digg!

Ja, det har da vært mye moro her! Er du i uke 14 nå? Sommerbaby blir topp:)
Det er veldig gjensidig, du har et syn på livet og et pågangsmot som er beundringsverdig, synes du er helt topp! Og ja, for ikke å snakke om humoren din og de elleville historiene dine om Tårnfrid på tur har muntret meg opp mang en gang :laughing002 Kjempeglad for å høre at alt står bra til med dere og at du nyter permisjonstiden, og er såå enig med deg i å drøye det lengst mulig, den tiden der er hellig!:Heartred

Jeg er bare 5+5 idag, så feirer ingenting enda eller tar noe for gitt, men jeg har en god følelse, hcg stiger som den skal (den var på 19 449 igår), så jeg bare håper og ber (ja, har blitt lettere religiøs etter dette:laughing002) om at alt går bra i 8 måneder til:angel5

Nyyyyt tiden videre, ta vare på deg selv og dine, så snakkes vi plutselig igjen :love7

Jeg forstår følelsene dine rundt dette, det er intenst det vi går gjennom nå, men dersom legene har sagt at det ser bra ut, så må man bare forsøke å stole på dem. Det beste du kan gjøre for kroppen nå er å slappe av, få gjerne ordnet med tett oppfølging for en ekstra betryggelse. Jeg tror at den største oppgaven vi har fremover er å sørge for at vi har det så bra som mulig; at vi forsøker å tenke positivt og at vi tar vare på oss selv både psykisk og fysisk. Noe mer kan vi dessverre ikke kontrollere :Heartred Alt galt kan potensielt skje, hele tiden, men det gjør jo ikke det, og hva om det da ikke skjer? Da har man bare brukt masse tid og energi på egen frykt, istedenfor å glede seg over her og nå. For akkurat nå er du gravid og legene sier at alt ser bra ut! Jeg vet at det ikke er lett å snu tankene, men prøv! Og det finnes hjelp å få fra bl.a. terapeuter og gjennom mindfullnesskurs eller lignende, kanskje du skulle tatt kontakt med fastlegen din ang din bekymring? Ønsker deg masse lykke til, alt skal gå bra tilslutt:love7

Tusen takk for fint utfyllende svar ❤️ det som er tøffest for meg er at jeg mistet i uke 4+5 for ett år siden og at jeg aldri har kommet så langt som til ultralyd ❤️ dette var også siste forsøket ❤️

Tusen takk for fint utfyllende svar ❤️ det som er tøffest for meg er at jeg mistet i uke 4+5 for ett år siden og at jeg aldri har kommet så langt som til ultralyd ❤️ dette var også siste forsøket ❤️
Det er mye tøft vi skal igjennom og det er mye som står på spill, klart det er nervepirrende å stå i. Litt frykt er bra, for det viser at noe er viktig for en og det gjør at en finner styrke og mot til å stå i det vanskelige. Men ikke la frykten få overtaket, for de kreftene trengs nå på å være sterk og håpefull. Jeg tar en dag av gangen nå i starten og tenker at statistisk sett så minimeres risikoen for abort for hver dag, så hver dag er jo en seier i seg selv :) Og så tenker jeg at det som skjer, det skjer, og på en eller annen merkelig måte så er det en mening som vi ikke forstår med det også. For å si det slik; jeg har planene klare for hvordan livet skal bli dersom dette ikke går bra, og det har jeg klart å forsone meg med. Det eneste jeg vet er at ting har det med å ordne seg tilslutt, på en eller annen måte:love7

Last edited:
Hei dere ❤️ var på ultralyd i går 6+0, så plommesekk og fostersekk med foster i, men virket ikke som hun prøvde å se etter hjerteslag og Hu avsluttet med å si at det var altfor tidlig i uke 6. Skal egentlig på ny ul mandag men er redd og er nesten slik at jeg vurderer avbestille timen ❤️

Hei dere ❤️ var på ultralyd i går 6+0, så plommesekk og fostersekk med foster i, men virket ikke som hun prøvde å se etter hjerteslag og Hu avsluttet med å si at det var altfor tidlig i uke 6. Skal egentlig på ny ul mandag men er redd og er nesten slik at jeg vurderer avbestille timen ❤️
Sender styrkeklemmar!! Det er iallfall godt at gyn såg plommesekk og fostersekk! Den tida fram til tidleg UL i veke 7-8 er altså så tøff! Mitt råd er å prøva å gå på timen på mandag om du klarer. Du kjem uansett til å vera heilt vanvittig nervøs neste UL, sånn er det berre. Fordi dette betyr så mykje. Samtidig kan det gi deg meir ro å forhåpentlegvis få beskjed om at alt ser fint ut. Håpar sånn for deg!!! ❤️❤️❤️

Da ruger jeg på en 5 dagers blastocyst. Den var ikke av tipp topp kvalitet etter tining. Men de ville kaste den å tine ett nytt egg, så nå krysser vi fingrene for at fredag 13 e ein lykkedag❤️❤️
Testdato/blodprøve blir mandag 23
Kommer ikke til å teste på pinne før den tid heller.
Blir ikke verken mer eller mindre gravid av den grunn.

Back
Topp