Hei,
Så hyggelig dere har fått positive tester! Jeg hadde offisielt testdag i dag og twstet positivt. tok to ovitrelle denne gangen så var redd set kunne sitte lenge i den den sprøyten, men siden ca lørdag i alle fall har jeg valgt å tro de positive strekene var på grunn at jeg faktisk er gravid. og positiv test i dag. såå glad.
Min historie :
to fryseforsøk på Livio gikk ikke veien, så jeg valgte å gå for Maigaard jeg har hørt så mye bra om. også fordi fryseforsøk mellom forsøkene der er inkludert
På ferskforsøket nå valgte de å gjøre ganske likt som på Livio (sendte dem journal derfra). Det var kort stimulering protokoll. 9 dager med med bemfola, og så 4 dager med fyremadel syklus dag 8-11. Så tok jeg to ovitrelle sprøyter på dag 11 klokken 12.00 om kvelden, og så egguttakk i Danmark 10.00 lørdag på dag 13, 7.1.
Vi valgte også å kjøpe assisted hatching på Maigaard.
Vi fikk ut 6 egg, og kun ett som ble et bra embryo.
Jeg skrev sist på gruppa her at jeg hadde mer tro på fersk forsøk siden det gikk så bra på Iivio og vi ble gravide på første forsøk med det. at jeg tror jeg lettere blir gravid med det. hcg støtte tror jeg også kan være bra for meg.
Ooog, kanskje har jeg rett, for jeg testet jo positivt nå!
veldig glad for det!
Om dette går veien har vi fått begge våre barn vis ivf, og på tredje forsøk med sistemannn. så ikke gi opp folkens Heia Maigård. om må skryte av de når det gjelder egguttaket. de var såå dyktige på å ikke gjøre det for vondt og brukte ikke sånn "suction" men tømte enn og en eggpose på en annen måte. bedre opplevelse enn på. Livio, selv om opplevelsen på Livio var helt fin også