Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får følge med de neste dagene om det er stigning. At de første dagene er så svake er helt som forventet.I dag 13. dpo syntes cb var helt svak syntes nesten ikke? Hva tenker dere?
Ja syntes cb var veldig rar. Hadde blenda for 3 dager siden. Håper sterkere imorgen.ikm imorgen har mens smerterDu får følge med de neste dagene om det er stigning. At de første dagene er så svake er helt som forventet.
Jeg hadde en kjemisk i oktober hvor det aldri ble sterkere enn dette på ei hel uke med testing, og så ble det svakere og streken forsvant helt til slutt. Men det er ikke noe å bekymre seg for enda!
Det kan jo være et graviditetstegn også, har vært det for meg.Ja syntes cb var veldig rar. Hadde blenda for 3 dager siden. Håper sterkere imorgen.ikm imorgen har mens smerter
Tusen takk : I september! Så spennende!! Masse lykke tilNår fikk du barnet Saltvann, husker deg fra i fjor. Gratulerer!! Vi har vært på Maigaard nylig og venter på å teste men hae en god følelse. har trua på fersk forsøk.. vi får se..
Fineste deg Tuuuusen takk for så fine ord! Ja, selvfølgelig! Beklager, vi skylder på ammetåke. Rart med det, den forsvinner aldri etter ammeslutt..Det er veldig gjensidig, du har et syn på livet og et pågangsmot som er beundringsverdig, synes du er helt topp! Og ja, for ikke å snakke om humoren din og de elleville historiene dine om Tårnfrid på tur har muntret meg opp mang en gang Kjempeglad for å høre at alt står bra til med dere og at du nyter permisjonstiden, og er såå enig med deg i å drøye det lengst mulig, den tiden der er hellig!
Jeg er bare 5+5 idag, så feirer ingenting enda eller tar noe for gitt, men jeg har en god følelse, hcg stiger som den skal (den var på 19 449 igår), så jeg bare håper og ber (ja, har blitt lettere religiøs etter dette) om at alt går bra i 8 måneder til
Nyyyyt tiden videre, ta vare på deg selv og dine, så snakkes vi plutselig igjen
Usikker på?Ble usikker dette var igår 12 dpo
Ikke usikker mer. Dette er 13 dpoUsikker på?
Er jo fin strek så tidlig
Takk for det, jeg har testet positivt, veldig glad og takknemlig for det )Tusen takk : I september! Så spennende!! Masse lykke til
Så utrolig trist og vondt. Masse varme tanker til degDa kan jeg settes på ikke gravid innleggelse på sykehus i morgen og pillekur, hjertet sluttet dessverre å slå var på ul i går. Takk for meg her inne masse lykke til alle dere
Nei og nei, så forferdeleg grusomt. Sender deg alle styrkeklemmar i verden. Er det heilt sikkert at det ikkje blir meir behandling på dykk? Ta vare på deg sjølv og kvarandre så godt det går.Da kan jeg settes på ikke gravid innleggelse på sykehus i morgen og pillekur, hjertet sluttet dessverre å slå var på ul i går. Takk for meg her inne masse lykke til alle dere
Herleg!! Skal eg flytta deg til gravid?Ikke usikker mer. Dette er 13 dpo
Aldeles fantastisk etter ein så lang kamp!! Eit mirakel!!!!! Så utruleg fortjent, finaste Vårsol.Idag har vi fått se et bankende hjerte på UL. Alt ser fint ut, både størrelse, hjerte og plassering. Det ble noen gledestårer da
Så leit! Sender styrkeklemmar og heiar på neste rundeDa har man fått svar å det var negativt som forventet. Må ta ny blodprøve i mårra, for å se om hcg går ned.
Så er ny runde når mensen kommer. Så no satse vi på at egg nr 2 er gullegget
Fantastisk!! Skal eg flytta deg til gravid?Takk for det, jeg har testet positivt, veldig glad og takknemlig for det )
Tusen takk ja dette var dessverre vårt siste forsøkNei og nei, så forferdeleg grusomt. Sender deg alle styrkeklemmar i verden. Er det heilt sikkert at det ikkje blir meir behandling på dykk? Ta vare på deg sjølv og kvarandre så godt det går.