Vi over 38 ❤️

I dag 13. dpo syntes cb var helt svak syntes nesten ikke? Hva tenker dere?

Vedlegg

• A0B0435D-7344-4ABF-9847-C00BCAE30465.png
    A0B0435D-7344-4ABF-9847-C00BCAE30465.png
    5,6 MB · Visninger: 90
  • FFA571DE-0A35-4953-A062-CD9E8A596D9B.png
    FFA571DE-0A35-4953-A062-CD9E8A596D9B.png
    5,2 MB · Visninger: 95
  • FE50CCD8-35A3-43D3-9BE8-EB7F4695F97D.jpeg
    FE50CCD8-35A3-43D3-9BE8-EB7F4695F97D.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 92
I dag 13. dpo syntes cb var helt svak syntes nesten ikke? Hva tenker dere?
Du får følge med de neste dagene om det er stigning. At de første dagene er så svake er helt som forventet. ❤️
Jeg hadde en kjemisk i oktober hvor det aldri ble sterkere enn dette på ei hel uke med testing, og så ble det svakere og streken forsvant helt til slutt. Men det er ikke noe å bekymre seg for enda!

Du får følge med de neste dagene om det er stigning. At de første dagene er så svake er helt som forventet. ❤️
Jeg hadde en kjemisk i oktober hvor det aldri ble sterkere enn dette på ei hel uke med testing, og så ble det svakere og streken forsvant helt til slutt. Men det er ikke noe å bekymre seg for enda!
Ja syntes cb var veldig rar. Hadde blenda for 3 dager siden. Håper sterkere imorgen.ikm imorgen har mens smerter :(

Mine 2 CB-tester var likedan, derfor har æ mista håpet.
Medicus har ikkefått blodprøvesvaret enda, så må vente enda ett døgn på svar.
Men vi har innstilt oss på negativt svar.
Har kjøpt rfsu sin test å prøver igjen i morgentidlig.
12 daga sia innsett

Det er veldig gjensidig, du har et syn på livet og et pågangsmot som er beundringsverdig, synes du er helt topp! Og ja, for ikke å snakke om humoren din og de elleville historiene dine om Tårnfrid på tur har muntret meg opp mang en gang :laughing002 Kjempeglad for å høre at alt står bra til med dere og at du nyter permisjonstiden, og er såå enig med deg i å drøye det lengst mulig, den tiden der er hellig!:Heartred

Jeg er bare 5+5 idag, så feirer ingenting enda eller tar noe for gitt, men jeg har en god følelse, hcg stiger som den skal (den var på 19 449 igår), så jeg bare håper og ber (ja, har blitt lettere religiøs etter dette:laughing002) om at alt går bra i 8 måneder til:angel5

Nyyyyt tiden videre, ta vare på deg selv og dine, så snakkes vi plutselig igjen :love7
Fineste deg :) Tuuuusen takk for så fine ord! Ja, selvfølgelig! Beklager, vi skylder på ammetåke. Rart med det, den forsvinner aldri etter ammeslutt..
Alt skal gå bra med deg!! :)

Da kan jeg settes på ikke gravid ❤️ innleggelse på sykehus i morgen og pillekur, hjertet sluttet dessverre å slå var på ul i går. Takk for meg her inne ❤️ masse lykke til alle dere ❤️
Nei og nei, så forferdeleg grusomt. Sender deg alle styrkeklemmar i verden. Er det heilt sikkert at det ikkje blir meir behandling på dykk? Ta vare på deg sjølv og kvarandre så godt det går. ❤️❤️❤️

Back
Topp