Gratulerer såååå mye !!! Og så fine ord!! Syns det er så fint at en gjeng man ikke kjenner, kan bidra til oppmuntring og gode vibberHåper at laparaskopien og gjennomskylling gir resultater, Litjmora! Det skal nok gå bra til slutt for deg også. Stor klem
Ville bare takke alle dere som har støttet meg her inne, fra mine første innlegg for bortimot 3 år siden hvis jeg ikke husker feil, og ikke minst piffen dere gav meg til å tørre gjennomføre muskelknuteoperasjonen jeg måtte ha for å klare bli gravid. Husker jeg var nær ved å trekke meg fra hele operasjonen siden jeg grudde meg så mye, men oppmuntringene dere skrev til meg kvelden før operasjonen gav meg det motet jeg trengte for å gjennomføre.
Eggbertine kom til verden 11/1 gjennom planlagt keisersnitt. Det var en heftig opplevelse! Hun kom ut i uke 38 og var litt gul i huden, men ellers i fin form. De første par ukene har hun sovet mye, ellers har vært mating og bleieskift om hverandre. Ammingen gikk tidlig til helevte, så vi må belage oss på flaske fremover. Jeg mista endel blod under keisersnittet da morkaka hadde vokst seg fast i arrvev fra muskelknuteoeprasjonen. Av den grunn ble jeg frarådet flere graviditeter. Jeg har 6 flotte blastocyster igjen på frys i Athen. Disse kan jeg dermed ikke bruke selv. Så hvis noen ønsker gratis ferdiglagede blastocyster med donorer som er mørkeblonde, blåøyde, atletiske og med normal høyde så får dere si ifra! (Og ja, jeg er faktisk seriøs nå).
Kos deg supermasse, og ta det med ro ifht ks! Jeg har hatt 3, og det siste er der jeg har tatt det minst med ro, så litt mer krøll med det. Men gått fint altså
Nyyyyyyyt!! Så glad på dine vegne!