Vi over 38 ❤️

Håper at laparaskopien og gjennomskylling gir resultater, Litjmora! Det skal nok gå bra til slutt for deg også. Stor klem :Heartbigred

Ville bare takke alle dere som har støttet meg her inne, fra mine første innlegg for bortimot 3 år siden hvis jeg ikke husker feil, og ikke minst piffen dere gav meg til å tørre gjennomføre muskelknuteoperasjonen jeg måtte ha for å klare bli gravid. Husker jeg var nær ved å trekke meg fra hele operasjonen siden jeg grudde meg så mye, men oppmuntringene dere skrev til meg kvelden før operasjonen gav meg det motet jeg trengte for å gjennomføre.

Eggbertine kom til verden 11/1 gjennom planlagt keisersnitt. Det var en heftig opplevelse! Hun kom ut i uke 38 og var litt gul i huden, men ellers i fin form. De første par ukene har hun sovet mye, ellers har vært mating og bleieskift om hverandre. Ammingen gikk tidlig til helevte, så vi må belage oss på flaske fremover. Jeg mista endel blod under keisersnittet da morkaka hadde vokst seg fast i arrvev fra muskelknuteoeprasjonen. Av den grunn ble jeg frarådet flere graviditeter. Jeg har 6 flotte blastocyster igjen på frys i Athen. Disse kan jeg dermed ikke bruke selv. Så hvis noen ønsker gratis ferdiglagede blastocyster med donorer som er mørkeblonde, blåøyde, atletiske og med normal høyde så får dere si ifra! (Og ja, jeg er faktisk seriøs nå). :)
Gratulerer såååå mye !!! Og så fine ord!! Syns det er så fint at en gjeng man ikke kjenner, kan bidra til oppmuntring og gode vibber :)
Kos deg supermasse, og ta det med ro ifht ks! Jeg har hatt 3, og det siste er der jeg har tatt det minst med ro, så litt mer krøll med det. Men gått fint altså:)


Nyyyyyyyt!! :) Så glad på dine vegne!
 
Gratulerer såååå mye !!! Og så fine ord!! Syns det er så fint at en gjeng man ikke kjenner, kan bidra til oppmuntring og gode vibber :)
Kos deg supermasse, og ta det med ro ifht ks! Jeg har hatt 3, og det siste er der jeg har tatt det minst med ro, så litt mer krøll med det. Men gått fint altså:)


Nyyyyyyyt!! :) Så glad på dine vegne!
Tusen takk, kjære Saltvann! Du er god, du! Kos deg masse du også, med flokken din! Vi kom i mål til slutt, gitt! :Heartbigred :talk017
 
Hei alle dere jeg er ny her!

Idag har jeg vært på min første innsetting av en 3 dagers embryo, jeg er veldig spent på veien videre da jeg aldri har kommer så langt før, jeg går på lutinus nå og har teste dag den 13/02 noe jeg føler ikke er så veldig lenge til, men samtidig en evighet til

Men jeg lurer, er det noen som vet når en 3dagers embryo fester seg ? Og vil man kunne merke at den fester seg?
Er det lurt for psyken og teste seg inni mellom før selveste blodprøve dagen?

Tusen takk for alle svar ☺️
 
Blir gal av meg selv og testing. 9 dpo (4 dager siden innsett av blasto)
Står med strimmeltest og vinkler den alle veier, lyser på den fra alle vinkler. I rette lyset og med min store ønsketenking så ser jeg en strek der en plass. Vet det bare er i hodet mitt og føler meg ultrateit der jeg står og lyser på testen med mobilen. Kanskje ser jeg ikke noe fordi synet har blitt værre de siste årene? ( det har ikke det :p )
 
Blir gal av meg selv og testing. 9 dpo (4 dager siden innsett av blasto)
Står med strimmeltest og vinkler den alle veier, lyser på den fra alle vinkler. I rette lyset og med min store ønsketenking så ser jeg en strek der en plass. Vet det bare er i hodet mitt og føler meg ultrateit der jeg står og lyser på testen med mobilen. Kanskje ser jeg ikke noe fordi synet har blitt værre de siste årene? ( det har ikke det :p )
Det blir spennende i morgen! Jeg har litt troa på disse "må vri strimmelen fram og tilbake for å se strek"-strekene, lykke til! ❤️
 
Hei alle dere jeg er ny her!

Idag har jeg vært på min første innsetting av en 3 dagers embryo, jeg er veldig spent på veien videre da jeg aldri har kommer så langt før, jeg går på lutinus nå og har teste dag den 13/02 noe jeg føler ikke er så veldig lenge til, men samtidig en evighet til

Men jeg lurer, er det noen som vet når en 3dagers embryo fester seg ? Og vil man kunne merke at den fester seg?
Er det lurt for psyken og teste seg inni mellom før selveste blodprøve dagen?

Tusen takk for alle svar ☺️
Velkommen hit!! Kanskje du vil laga deg eit nick istadenfor tallkombinasjonen? Og gi meg gjerne litt meir info, slik at eg kan legga deg inn i oversikten vår:

Nick - alder - barn du prøver på - forsøk nr. - klinikk - behandling

Det er nok litt ulikt frå kvinne til kvinne akkurat når embryoet festar seg, embryoet bruker jo ved spontane graviditetar tid gjennom eggleiar og ned til livmor… Men ein del kan jo få positiv test så tidleg som 8 dagar etter befruktning, men er jo tryggast å venta til minst 12 DPO for eit sikrare svar. Altså ni dagar etter innsett av 3 dagars embryo. Svært få merkar at det festar seg, men enkelte får festeblødning. Eg har ikkje merka noko dei tre gongene eg har vore gravid. Eg har to barn (ein spontan graviditet og ein etter IVF) + 1 MA (etter IVF).

Eg har iallfall tatt heimetest før blodprøve! Men har klart å venta til minst 12 DPO.

Masse lykke til!!! ❤️❤️❤️
 
Altså… jeg testet negativt med rfsu tidlig test på morgenen i dag og gikk litt i kjelleren. jeg fikk en forsinket ladning babyplan tester i posten nå. Klarte ikke å dy meg fra å teste. Jammen tror jeg at jeg ser en svaaaak strek. Livredd for skyggestrek eller ønsketenking så tør ikke nevne det for mannen før jeg får tatt en test til i kveld eller spare opp noen timer uten drikke. Hva tror dere? Hvordan ser en skyggestrek ut på disse testene?
Er det dårlig tegn med så svak strek i så fall 12 dpo? 7 dager siden innsett av fryst blasto.
 

Vedlegg

  • C99F5C58-4CA8-4954-A99F-48345AA8ADF0.jpeg
    C99F5C58-4CA8-4954-A99F-48345AA8ADF0.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 75
Altså… jeg testet negativt med rfsu tidlig test på morgenen i dag og gikk litt i kjelleren. jeg fikk en forsinket ladning babyplan tester i posten nå. Klarte ikke å dy meg fra å teste. Jammen tror jeg at jeg ser en svaaaak strek. Livredd for skyggestrek eller ønsketenking så tør ikke nevne det for mannen før jeg får tatt en test til i kveld eller spare opp noen timer uten drikke. Hva tror dere? Hvordan ser en skyggestrek ut på disse testene?
Er det dårlig tegn med så svak strek i så fall 12 dpo? 7 dager siden innsett av fryst blasto.
Jeg skimter en strek! Håper den blir sterkere og sterkere. ❤️
 
Like svak i dag på morgenurin :(
Det var synd. :( Selv har jeg litt dårlig erfaring med morgenurin når det er så tidlig, og får mer tydelig strek senere på dagen. Så håper fortsatt for deg!
 
Det var synd. :( Selv har jeg litt dårlig erfaring med morgenurin når det er så tidlig, og får mer tydelig strek senere på dagen. Så håper fortsatt for deg!
Er mest redd for at det er strimlene som tuller med meg, har googlet litt og sett at flere har fått streker på babyplan tidlig test som er feil. Men får bare teste litt til og se :happy:
 
Er mest redd for at det er strimlene som tuller med meg, har googlet litt og sett at flere har fått streker på babyplan tidlig test som er feil. Men får bare teste litt til og se :happy:
Å, det er kjedelig når testene ikke er bra! Krysser fingrene. ❤️
 
Velkommen hit!! Kanskje du vil laga deg eit nick istadenfor tallkombinasjonen? Og gi meg gjerne litt meir info, slik at eg kan legga deg inn i oversikten vår:

Nick - alder - barn du prøver på - forsøk nr. - klinikk - behandling

Det er nok litt ulikt frå kvinne til kvinne akkurat når embryoet festar seg, embryoet bruker jo ved spontane graviditetar tid gjennom eggleiar og ned til livmor… Men ein del kan jo få positiv test så tidleg som 8 dagar etter befruktning, men er jo tryggast å venta til minst 12 DPO for eit sikrare svar. Altså ni dagar etter innsett av 3 dagars embryo. Svært få merkar at det festar seg, men enkelte får festeblødning. Eg har ikkje merka noko dei tre gongene eg har vore gravid. Eg har to barn (ein spontan graviditet og ein etter IVF) + 1 MA (etter IVF).

Eg har iallfall tatt heimetest før blodprøve! Men har klart å venta til minst 12 DPO.

Masse lykke til!!! ❤️❤️❤️
For ikke endra navnet riktig enda - 38 - første barn - forsøk nr 1 - Rikshospitalet - IVF
 
Back
Topp