Masse lykke til, du må halda oss oppdaterte!!Innsett I morgen, vår nest siste sjanse til å få barn sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til, du må halda oss oppdaterte!!Innsett I morgen, vår nest siste sjanse til å få barn sammen
Masse lykke til!!Innsett I morgen, vår nest siste sjanse til å få barn sammen
Det er planlagt donoruttak i uke 9, så regner med det ikke blir planlagt innsett for meg før etter påska, kommer sikkert an på kapasitet hos Medicus (og min syklus). Men hadde vært helt fint det hadde blitt i mars altsåÅja, trodde du skulle i mars jeg. Da er det nok god tid. Håper du får noen gode svar fra noen snart!
Hurra!!!!! Gratulerer sååååå mye!!! NyyyyytDa, jenter
Dreams come true
I dag, mandag den 13. februar kom lille Max til verden på St Olavs hospital i full storm. Rakk ikke en gang å sette epidural.
Var igangsatt i uke 38 pga insulinkrevende svangerskapsdiabetes.
Var litt drama og rock and roll med blødning pga lavtliggende morkake også. Men det gikk bra etter forholdene. Mor og barn har det fint.
Resultatet av mange års drømmer og hardt arbeid er her - helt perfekt.
Nå skal det koses og nytes til det uendelige.
Lykke til til dere som fortsatt er i prosessen! Uansett hvor hardt den er til tider. Men verdt enhver tåre, bloddråpe og nervecelle.
Nå forsvinner jeg litt i endorfin- og oxytocinbobla. Stikker innom av og til her. Hadde jo planer om lillesøster en gang og. Vet ikke om jeg orker den prosessen en gang til.
Uansett.
Ha det bra så lenge!
Koz og klemz fra Lysi og Max!
@Smuta oppdaterer du?
Gratulerer så mye med den lille Lysi, kos deg masse i tiden fremover!Da, jenter
Dreams come true
I dag, mandag den 13. februar kom lille Max til verden på St Olavs hospital i full storm. Rakk ikke en gang å sette epidural.
Var igangsatt i uke 38 pga insulinkrevende svangerskapsdiabetes.
Var litt drama og rock and roll med blødning pga lavtliggende morkake også. Men det gikk bra etter forholdene. Mor og barn har det fint.
Resultatet av mange års drømmer og hardt arbeid er her - helt perfekt.
Nå skal det koses og nytes til det uendelige.
Lykke til til dere som fortsatt er i prosessen! Uansett hvor hardt den er til tider. Men verdt enhver tåre, bloddråpe og nervecelle.
Nå forsvinner jeg litt i endorfin- og oxytocinbobla. Stikker innom av og til her. Hadde jo planer om lillesøster en gang og. Vet ikke om jeg orker den prosessen en gang til.
Uansett.
Ha det bra så lenge!
Koz og klemz fra Lysi og Max!
@Smuta oppdaterer du?
Testet svakt positivt hjemme 5 dager etter innsett. Vil ikke si jeg merket noe nei.Til dere som har blitt gravide...har dere kjent det, merket det, testet på pinne før selve blodprøven?
Det er akkurat slik det kjennes. Husker den følelsen. Forsøk etter forsøk. Titusener, hundretusener flyr. Og ingenting skjer. Og så kommer det noen og forteller om "ei tante" som jobber på en IVF klinikk og dem har liksom ei kvote for hvor mye de får "melke" klienten før det blir klaff. Lenge leve konspirasjonsteorier.Jeg testa helt blankt i dag, 1 uke etter innsett.
Må nesten ta siste blastocyst også. Når vi første har betalt for det 3. også...men surt....føle liksom de kun e ute etter pengene våre...
Det var synd å høre.Blankere enn blank var testen nå.
Føler med deg, jeg har det akkurat på samme måte som deg nå. Negativ test på torsdag, har ett egg igjen i fryseren før det eventuelt blir nytt egguttak. Jeg er ikke klar for å gi meg enda, men merker at det tar på hver gang man får en negativ test og i tillegg tanken på alle pengene som flyyyyr avgårde…Blankere enn blank var testen nå.
Klarer jeg en runde til med skuffelser og 15000 ut fra konto i forsøk og medisim
Vi har eggdonasjon, så vi har kun en blasto igjen på frys. Så e d eventyret over for vår delFøler med deg, jeg har det akkurat på samme måte som deg nå. Negativ test på torsdag, har ett egg igjen i fryseren før det eventuelt blir nytt egguttak. Jeg er ikke klar for å gi meg enda, men merker at det tar på hver gang man får en negativ test og i tillegg tanken på alle pengene som flyyyyr avgårde…