Gamlemor80
Flørter med forumet
Heier på siste blasto i fryseren for dere, tvi tviVi har eggdonasjon, så vi har kun en blasto igjen på frys. Så e d eventyret over for vår del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på siste blasto i fryseren for dere, tvi tviVi har eggdonasjon, så vi har kun en blasto igjen på frys. Så e d eventyret over for vår del
Så leit å høyra! Skal eg flytta deg over til «venter på oppstart»? Håpar det siste embryoet er gullegget.Blankere enn blank var testen nå.
Klarer jeg en runde til med skuffelser og 15000 ut fra konto i forsøk og medisim
Så leit å høyra for deg også! Skal eg oppdatera informasjonen din?Føler med deg, jeg har det akkurat på samme måte som deg nå. Negativ test på torsdag, har ett egg igjen i fryseren før det eventuelt blir nytt egguttak. Jeg er ikke klar for å gi meg enda, men merker at det tar på hver gang man får en negativ test og i tillegg tanken på alle pengene som flyyyyr avgårde…
Så bra! Forstår jeg deg riktig at Ovumia vil da stille med ny donor uten ekstra kostnader?Hvem sa at livet er uten overraskelser. Da er vi på igjen. Innsett blir høyst sannsynlig 20.mars.
Så om ikke det er gullegget så venter ny donor
Og her: testene.Tja… positive tester har vi fått, i alle fall. Øverste er fra 5dp3dt og nederste er fra i ettermiddag 9dp3dt. Ikke så tydelige som jeg skulle ønske, men lever i håpet
Kjedelig med tidlig EL! Krysser fingrene for 17/4!Da har vi vært på ul. Der ble ikke som vi hadde tenkt. Jeg har hatt tidlig eggløsning denne runden. Så d ble avbrutt. Å så går vi fir styrt syklus.
Satte sprøyte (procren Depot)I dag for nedregulering. Så d bli spennede å se hvor mye bivirkninger jeg vil få av hetetokter osv( overgangsaldersymtomer)
Så bli d medisiner (progynova) fra 31.mars. ul tirsdag etter påske (cykoglest fra da) og innsett 17 april
Så får vi se om dette er det som skal til for at her gamle skrotten skal bli gravid igjen
Håper på fin stigning den neste uka!Og her: testene. Vis vedlegget 400910
Hei!Hei alle dere flotte damer! Jeg er 41, blir 42 om noen måneder, har prøvd å bli gravid siden SA i juli fjor. Opplevde kjemisk i februar.
Det jeg lurer på er om IVF kanskje er eneste løsning? Dere som går den veien, kan dere si litt (om dere vil) om årsaken(e) til at det ble IVF og ikke å prøve naturlig?
Det er veldig lave sjanser ja. Har du fått barn tidligere, eller er dette ditt første? Har lest at sjansene er litt bedre om man har barn fra tidligere, og det har jeg jo.Hei!
Vi valgte IVF fordi vi hadde forsøkt i 6 mnd uten hell, og jeg var 38. Per IVF-syklus har man jo en betydelig større sjanse for graviditet enn ved naturlig forsøk, og vi ønsket å gi det den beste sjansen, rett og slett. Sjanse for “live birth” per naturlig syklus etter fylte 37 er jo ikke spesielt høy, og statistikk sett må man gi det mellom 12 og 20 sykluser for å lykkes når man er på min alder (5-8% per syklus ifølge pubmed ). Mtp. at du snart er 42 ville jeg kanskje vurdert IVF?
Har datter på 14 men har hatt to spontanaborter før jeg fikk henne + 1 i nyere tid, så mistenker nok at min eggkvalitet er dårligere enn alderen min skulle tilsi..Det er veldig lave sjanser ja. Har du fått barn tidligere, eller er dette ditt første? Har lest at sjansene er litt bedre om man har barn fra tidligere, og det har jeg jo.
Jeg har to barn på 14 og 12, ingen SA hverken før eller mellom de to. Hadde min første SA i fjor (pluss medisinsk abort tidligere i året pga. avvik), og en kjemisk i februar. Mulig at jeg har et godt egg igjen? Vet ikke. Har lest sjansen for graviditet ved IVF for noen over 40 er ganske lav, 10-5% har jeg sett på diverse kilder. Stemmer det?Har datter på 14 men har hatt to spontanaborter før jeg fikk henne + 1 i nyere tid, så mistenker nok at min eggkvalitet er dårligere enn alderen min skulle tilsi..
Når det er sagt kjenner jeg flere som har fått velskapte barn både i en alder av 41 og 42, så er aldeles ikke umulig!