Vi over 38 ❤️

Våknet med hovne øyne, så vidt jeg klarer å se. Utslett forsvinner/flytter på seg
Vet du at nå ringer du legevakta og får tatt en vurdering. Også får du evt bare si sorry mac, dette går ikke, sett meg på en annen protokoll, for det der skal du gå på til uke 9ish++

Få byttet til Estradot.. jeg ble kjempe dårlig på progynova selv. Ikke utslett men fikk ikke i meg mat og ble helt ødelagt l formen. Merker ingenting av estradot, da den blir tatt rett opp i blodbanen..

Hei og velkommen til oss! :) Er det slik at du skal ha IVF-forsøk som begynner 23. juli? Fint med litt meir info! Tilbyr Førde også IVF-behandling?
Hei!

Trodde dette var en forum for oss over 38, ikke kun IVF-behandlinger og lignende.☺️ Vi har prøvd en god stund og hadde fått time til Førde vdr infertilitet. Men så fikk vi positiv graviditetstest uken før (!!!). Termin 23 juli, på naturlig måte. Det er fantastisk og det er håp. Men det har vært en krevende reise før det skjedde.

:)
Hei!

Trodde dette var en forum for oss over 38, ikke kun IVF-behandlinger og lignende.☺️ Vi har prøvd en god stund og hadde fått time til Førde vdr infertilitet. Men så fikk vi positiv graviditetstest uken før (!!!). Termin 23 juli, på naturlig måte. Det er fantastisk og det er håp. Men det har vært en krevende reise før det skjedde.
Nå er du inne på gruppene før svangerskap under assistert befruktning.
Termingrupper finner du her

Gratulerer :Heartred

Jeg fikk selv elveblest på hals og mage, da jeg begynte på prednisolon forsvant det ❤️
Jeg har vært dekt fra topp t tå. Mellom tær, rompesprekk. Fullt på lår og legger. Samt i dag tidlig fikk jeg i hele ansiktet også. Så fikk jeg 30 mg prednisolon av legen rett i hånden å nå er jeg mye bedre.
Men har på mage, lår og legger enda.men ansiktet er bedre. Men har fryktelig hovne hender og venstre fot. Øyne er blitt bra å.
Så håpe alt er borte i morgen.

Jeg har vært dekt fra topp t tå. Mellom tær, rompesprekk. Fullt på lår og legger. Samt i dag tidlig fikk jeg i hele ansiktet også. Så fikk jeg 30 mg prednisolon av legen rett i hånden å nå er jeg mye bedre.
Men har på mage, lår og legger enda.men ansiktet er bedre. Men har fryktelig hovne hender og venstre fot. Øyne er blitt bra å.
Så håpe alt er borte i morgen.
Herregud, så dramatisk! Korleis går det med deg no? Når blir det innsett? Du må halda oss oppdaterte! ❤️

Back
Topp