Litt usikker på sjanse for graviditet ved IVF for kvinner over 40. Tror det ligger på ca 30-40% per syklus for dem mellom 37-39, i alle fall, utfra om det settes inn et eller flere egg og hvorvidt man regner “graviditet” som “live birth” eller kun positive hCG-prøve. Jeg har ikke helsebakgrunn eller kompetanse på dette feltet (utover at jeg har vært nysgjerrig og lest noen studier på PubMed) så er kanskje best å kontakte en klinikk? De har jo sikkert egne tall på dette.
Var det mange eggposer totalt? De har forskjellige medisiner og doseringer de kan justere med for å få flere eggposer til å vokse og eventuelt bremse de ivrigste, slik at neste gang kan en større andel av eggposene være modne. Første runde tar de gjerne standard-medisiner og -dosering, så kan det justeres mer individuelt når de ser hvordan du responderer på hormonene. Krysser fingrene for deg!
måtte bare stikke innom for å gratulere med mange flotte folk som endelig har kommet i mål og fortsatt lykke til til de som fremdeles prøver. Kan plutselig settes på gravid jeg, etter rask og fin eggdonor-prosess HURRA! Har til og med 4 til i fryseren 
Lapraskopi og sanering. Å som jeg gleder meg til det er overstått, så håper vi på insett i mai/juni 
En liten oppdatering herfra i uke 18, vi har vært på ny UL og alt ser fint ut, vi venter en gutt i september