Innsett på mandag kl 14
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg går fortsatt på prednisolon, overaktivt immunforsvar, men bare 10 mg da. Så godt at du er bedreGikk du lenge på prednisolon?
Fantastiske nyheter Hurra!!!Hei alle fine jenter i denne gruppen! En liten oppdatering herfra i uke 18, vi har vært på ny UL og alt ser fint ut, vi venter en gutt i september
Jeg fikk aldri vite gradering faktisk. Ble gravid på andre innsett, så regner med at det var det nest beste. Det var visst "fully hatched". Var 5 dagers iallfall.Er det noen her som vil dele litt om gradering på blastocyst på de tilfeller hvor man har blitt gravid? I tillegg til hvilken dag blasto var før innsett?
Ah, ok. Men ‘fully hatched’, er ikke det dag 6/7? Har aldri kommet så langt med egne egg, så dette var litt nytt territorium. Fikk vite at våre egg (fra eggdonasjon) ble frosset ned på dag 6.Jeg fikk aldri vite gradering faktisk. Ble gravid på andre innsett, så regner med at det var det nest beste. Det var visst "fully hatched". Var 5 dagers iallfall.
Jeg ble gravid på 4ab,var visst nesten perfekt score, (mistet) satte så inn 4AA i sommer som visst var perfekt, ble negativt. Så perfekt gradering trenger ikke bety gravidEr det noen her som vil dele litt om gradering på blastocyst på de tilfeller hvor man har blitt gravid? I tillegg til hvilken dag blasto var før innsett?
Jeg er ikke helt sikker, men kanskje disse unge spreke eggene kan komme dit raskere?Ah, ok. Men ‘fully hatched’, er ikke det dag 6/7? Har aldri kommet så langt med egne egg, så dette var litt nytt territorium. Fikk vite at våre egg (fra eggdonasjon) ble frosset ned på dag 6.
Leit å høre at du mistet Nei, har forstått at det er litt mer innfløkt enn som så, men ble litt bekymret når jeg fikk høre de ble frosset ned på dag 6..Jeg ble gravid på 4ab,var visst nesten perfekt score, (mistet) satte så inn 4AA i sommer som visst var perfekt, ble negativt. Så perfekt gradering trenger ikke bety gravid
Ja, det kan godt væreJeg er ikke helt sikker, men kanskje disse unge spreke eggene kan komme dit raskere?
Fantastisk! Heia egga!!Da er UL før oppstart sprøyter gjennomført, etter å ha brukt spray siden 30/3. Ble så satt ut da gyn sier at han ser godt med egg som nå skal forsøkes modnes, siden sykehuset sa det var lite å se på forrige UL Heldig han som fikk starte dagen med ei som lo og gråt samtidig av lettelse nå er det bare å for at sprøytene gjør jobben sin frem til neste UL 24.4
Det som blei vår etterlengta lillesøster var ein blastocyst som fekk toppgradering 4AA hos OLGA i St. Petersburg. Dette var vårt einaste lille embryo. Ser no i embryolograpportane at blastocysten blei fryst ned på dag 6! Det blei også tatt biopsi av blastocysten på dag 6 som blei sendt til PGT-A-testing og prøven kom tilbake som normal (altså normalt antal kromosom).Er det noen her som vil dele litt om gradering på blastocyst på de tilfeller hvor man har blitt gravid? I tillegg til hvilken dag blasto var før innsett?
Takk for at du deler Siden de venta til dag 6 for å fryse hos dere også, husker du litt forløpet for innsett? Slik jeg forstår må man time det litt bedre med dag 6 blasto enn dag 5 (siden implantasjonsvinduet er litt kortere)Det som blei vår etterlengta lillesøster var ein blastocyst som fekk toppgradering 4AA hos OLGA i St. Petersburg. Dette var vårt einaste lille embryo. Ser no i embryolograpportane at blastocysten blei fryst ned på dag 6! Det blei også tatt biopsi av blastocysten på dag 6 som blei sendt til PGT-A-testing og prøven kom tilbake som normal (altså normalt antal kromosom).
Vår blastocyst frå dag 6 var åpenbart heilt perfekt!!! Heia, heia!
OLGA er ekstremt nøyaktige med tidspunkt for innsett og alt anna. Ettersom me kun hadde eitt friskt embryo, ville dei at eg også skulle gjera ERA-test i forkant av innsett, eller ERPeak som det heiter hos Hausken. Så eg gjorde denne hos Hausken før innsett for å sjekka implantasjonsvindu. Mitt var normalt og basert på dette og tidspunkt for innsett berekna dei at eg skulle begynna med Crinone midt på natta 7. okt 2021 og hadde innsett 12. okt. Det var jo fryseforsøk, så eg tok både Crinone, Prolutex, Estradot, Progynova, Klexane og you name it. Det funka iallfall, me har verdas finaste baby no!! Masse lykke til! Og berre til å spørra meir.Takk for at du deler Siden de venta til dag 6 for å fryse hos dere også, husker du litt forløpet for innsett? Slik jeg forstår må man time det litt bedre med dag 6 blasto enn dag 5 (siden implantasjonsvinduet er litt kortere)
Det var mye forskjellig medisin. Alt på en gang? Jeg gikk på progynova fra 31mars til nå på tirsdag å bytta til Estradot-plaster ettersom jeg/vi tror at jeg får elveblest av medisin..føler jeg har gått på så lite medisin hele veien. Begynte med cykoglest på onsdag.OLGA er ekstremt nøyaktige med tidspunkt for innsett og alt anna. Ettersom me kun hadde eitt friskt embryo, ville dei at eg også skulle gjera ERA-test i forkant av innsett, eller ERPeak som det heiter hos Hausken. Så eg gjorde denne hos Hausken før innsett for å sjekka implantasjonsvindu. Mitt var normalt og basert på dette og tidspunkt for innsett berekna dei at eg skulle begynna med Crinone midt på natta 7. okt 2021 og hadde innsett 12. okt. Det var jo fryseforsøk, så eg tok både Crinone, Prolutex, Estradot, Progynova, Klexane og you name it. Det funka iallfall, me har verdas finaste baby no!! Masse lykke til! Og berre til å spørra meir.
Så klart.@HildeFraNordSør Synes å huske at du også tok Procren Depot for nedregulering. Kan jeg spørre hvilke andre medisiner du også brukte for stimulering før innsett?
Tusen takk for at du deler! Var det en grunn til at du ikke skulle ta Procren på siste innsett? Og hadde du evt. blødning før du begynte med Progynova med innsett nr. 1 også?Så klart.
Før første innsett var jeg på p-piller (Microgynon/Oralcon tror jeg).
Jeg tok Procren Depot sprøyte to dager før siste p-pille, syv dager før forventet mens.
Progynova (østrogen) 2 mg fra CD3. Startet med 2 tabletter, trappet gradvis opp til 4.
Aspirin lavdose fra CD3.
(Omega 3 og vitaminer.)
Utrogestan (progesteron) 200 mg 3 ggr pr dag fra 5 dager før innsett.
Fikk svak positiv som forsvant etter noen dager.
Andre innsett:
Stoppet innsett-medisiner, fikk mensen 3 dager etter.
Startet Progynova og Aspirin som over, på CD2. Ingen ny Procren.