Er det bare meg eller er vi flere som ikke kommer inn på pasientportalen til medicus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kom inn ca. 3t siden… men har opplevd problemer tidligere med å komme inn, type noen måned siden, men det ordnet seg i løpet av noen timer da.Er det bare meg eller er vi flere som ikke kommer inn på pasientportalen til medicus?
Har ikke kommet inn siden mandagJeg kom inn ca. 3t siden… men har opplevd problemer tidligere med å komme inn, type noen måned siden, men det ordnet seg i løpet av noen timer da.
Hei og velkommen til oss! Korleis har det gått med deg? Eg har låg AMH og mi erfaring er at det dessverre ikkje blei så mange fleire folliklar på ultralyd to og tre… Men me fekk til slutt vår etterlengta lillesøster, og på det uttaket fekk eg ut kun 3 egg, der to var modne. Du treng berre eitt gullegg!Hei dere! Ny her og trenger råd fra dere erfarne Er 38, prøver på vårt første. Mannlig og kvinnelig faktor. Spørsmål…. Noen som vil dele med seg av litt erfaring kring kontroll av follikler og livmorslimhinne på sprøytedag 4-5? Er jo veldig tidlig men ble det flere follikler på ultralyd nr 2?
Har ingen problem med å komme meg inn, sjekket akkurat.Er det bare meg eller er vi flere som ikke kommer inn på pasientportalen til medicus?
B1- ivf#2 - Pergoveris - St.OlavsHei og velkommen til oss! Korleis har det gått med deg? Eg har låg AMH og mi erfaring er at det dessverre ikkje blei så mange fleire folliklar på ultralyd to og tre… Men me fekk til slutt vår etterlengta lillesøster, og på det uttaket fekk eg ut kun 3 egg, der to var modne. Du treng berre eitt gullegg!
Vil du gi meir info sånn at du kan bli med i oversikten vår på første side?
Ikke test med sånne når du stimulerer. De slår ut pga sprøyter osv.Heisann, er på første forsøk lang protokoll og lurte på noe kanskje andre har erfaring med: ferdig med nedreg. og startet med sprøyter (menopur) + 1spray synerela for 1 uke siden- har ny UL nå på mandag. Tok eggløs.test for morro torsdag og i går( fertlitetsmonitor fra clearblue) og den anslo maks , altså økning i lc nivå -det skjer jo normalt før eggløsning; skal det skje når man går på menopur eller tuller den monitoren med meg? Kan spørre sykehus også seff, men tenkte å roe tankene i helgen med å høre her mener at jeg skal ta en sprøyte for å få EL på ordre fra sykehus etter UL så ble litt stressa for at jeg får det for tidlig nå?
Menopur inneholder både FSH og LH, i motsetning til de fleste andre typer som bare inneholder FSH. Så ikke overraskende at du får postitivt på eggløsningstest for det er jo LH den skal detektere.Heisann, er på første forsøk lang protokoll og lurte på noe kanskje andre har erfaring med: ferdig med nedreg. og startet med sprøyter (menopur) + 1spray synerela for 1 uke siden- har ny UL nå på mandag. Tok eggløs.test for morro torsdag og i går( fertlitetsmonitor fra clearblue) og den anslo maks , altså økning i lc nivå -det skjer jo normalt før eggløsning; skal det skje når man går på menopur eller tuller den monitoren med meg? Kan spørre sykehus også seff, men tenkte å roe tankene i helgen med å høre her mener at jeg skal ta en sprøyte for å få EL på ordre fra sykehus etter UL så ble litt stressa for at jeg får det for tidlig nå?
Takktakk, var det jeg mistenkte så godt å få det bekreftetMenopur inneholder både FSH og LH, i motsetning til de fleste andre typer som bare inneholder FSH. Så ikke overraskende at du får postitivt på eggløsningstest for det er jo LH den skal detektere.
Takk, jeg synes å huske det var noe der men godt å få det bekreftetIkke test med sånne når du stimulerer. De slår ut pga sprøyter osv.
Hei hei og velkommen Hvor er du i prosessen? Jeg er ikke så erfaren her inne, men sikkert andre som kan komme med veiledning ift de forskjellige gruppene her.Hei! Ny her - soloprøver (med donorsperm) ivf, 40 år gammel. Er noe jeg må gjøre for å joine?