Vi over 38 ❤️

Noen med erfaring fra St.Olavs og deres lab? Tar de kontakt med info om hvordan dyrking av embryo går/har gått? Elr må man selv ringe de?
Kanskje høre med de her inne

Må bare dele denne med dere :) Helt utrolig! Til de som ikke fått med seg historien min. Er vanskelig å stimulere og svarte dårlig på stimulering sist. De snakket om å avbryte da det kun var 3 follikler i vekst. Samboer med obstruktiv azoospermi. Etter maaange dager på stimulering fikk de ut 2 egg. Har ventet og ventet men nå ringte de. Vi fikk en blasto på frys… ble skikkelig glad nå! :Heartpink Trodde aldri det skulle bli noen på frys. Fortsatt lang vei å gå, men veldig glad jeg ikke ga opp. For noen opp og nedturer. Er veldig forberedt på at det er mye som skal til for at det skal gå bra videre men dette ga meg nok håp til å fortsette med ny stimulering.

Hei igjen! Lite å finne om dette i ulike forum, lurer derfor på om noen har erfaring med dette. Jeg hadde nylig et fælt innsett. Tok ca 40 minutter, og det ble brukt tang og diverse verktøy for å komme inn i livmor
Tydeligvis noe annerledes ved min livmorhals/livmor. Smertefullt var det, og av det jeg har greid å google meg til, så reduserer det sjansen for et velykket innsett betraktelig. Ser overalt at innsett beskrives som smertefritt og gjort på fem minutter. Noen som har hørt om dette før?

Dere som har gått på blodfortynnende etter innsett, hvor lenge skulle dere ta det?

Hei igjen! Lite å finne om dette i ulike forum, lurer derfor på om noen har erfaring med dette. Jeg hadde nylig et fælt innsett. Tok ca 40 minutter, og det ble brukt tang og diverse verktøy for å komme inn i livmor
Tydeligvis noe annerledes ved min livmorhals/livmor. Smertefullt var det, og av det jeg har greid å google meg til, så reduserer det sjansen for et velykket innsett betraktelig. Ser overalt at innsett beskrives som smertefritt og gjort på fem minutter. Noen som har hørt om dette før?
Hei. Jeg opplevde dette ved det første innsettet på ny klinikk. Tok ca en halv time og var mildt sagt jævlig vondt. Jeg fikk klar beskjed om at dette hadde ikke noe å si hvorvidt det ville bli vellykket eller ei, for dersom det reduserte sjansene ville de heller ha gjort dette å ventet til neste syklus for innsett. Årsaken var at det var vanskelig å komme i riktig posisjon med kateteret. Alle 4 innsettene etterpå har vært smertefrie og tatt 3 minutter.

Hei. Jeg opplevde dette ved det første innsettet på ny klinikk. Tok ca en halv time og var mildt sagt jævlig vondt. Jeg fikk klar beskjed om at dette hadde ikke noe å si hvorvidt det ville bli vellykket eller ei, for dersom det reduserte sjansene ville de heller ha gjort dette å ventet til neste syklus for innsett. Årsaken var at det var vanskelig å komme i riktig posisjon med kateteret. Alle 4 innsettene etterpå har vært smertefrie og tatt 3 minutter.
Tusen takk for svar!

Da blir det visst innsett rundt 7-8 juni som i fjor tenker jeg, går ofte 19 dager mellom mens og eggløsning :( fikk mens 16 mai, fikk 8 blasto på frys da ( eggdonasjon) men føler jeg ikke har mye håp lenger ❤️

I dag fikk jeg satt inn blasto nr 4, og det siste fra fryseren før vi eventuelt må hente ut flere egg. Krysser virkelig fingrene nå, for spørs jo hvor lenge vi får holde på når jeg er 43… I denne runden har jeg nedregulert med en sprøyte de satt på klinikken, går også på estradot, progynova og prolutex. Så håper det gir optimale rugeforhold.
Lykke til med testing! ❤️

I dag fikk jeg satt inn blasto nr 4, og det siste fra fryseren før vi eventuelt må hente ut flere egg. Krysser virkelig fingrene nå, for spørs jo hvor lenge vi får holde på når jeg er 43… I denne runden har jeg nedregulert med en sprøyte de satt på klinikken, går også på estradot, progynova og prolutex. Så håper det gir optimale rugeforhold.
Jeg blir 46 til høsten....så klokka tikker. Vi får forhåpentligvis nye blasto på frys innen en mnd

Da er jeg ferdig med duostim. Gjorde altså en ny stimulering kort etter den forrige. Fikk 5 dager fri fra sprøyter før det ble ny runde. Nytt egguttak ga 5 modne egg, 4 ble befruktet og 1 blasto ble fryst. Alle 4 var visst med på dag 5 men kun 1 god nok for frys. Da har jeg totalt 2 blasto på frys og nå venter vi spent på august og tilbakesetting :Heartpink Og fortsatt laaang vei å gå, er jo ingen selvfølge at jeg blir gravid selv med blasto. Men veldig gledelig vi iaf fikk egg på frys :Heartpink Og til de som måtte lure om duostim…anbefales. Mulig hardt for kropp og hode men legen mente det var en god plan for meg med lav eggreserve. Og kroppen er utrolig på å hente seg inn igjen. Noen med erfaring fra veien videre de vil dele?:) Både bra og dårlige. Hvor mange innsett har dere hatt?

Hei ❤️ var på ny ul i dag i forhold til innsett naturlig syklus. På fredag var folikkelen 10.5, hadde bare vokst 1 mm til i dag syklusdag 15, er dette normalt? Har sykluser på 30/31 dager

Back
Topp