Vi over 38 ❤️

Hei ❤️ var på ny ul i dag i forhold til innsett naturlig syklus. På fredag var folikkelen 10.5, hadde bare vokst 1 mm til i dag syklusdag 15, er dette normalt? Har sykluser på 30/31 dager
En folikkel skal vel vokse ca 1-2 mm per dag så vil ikke si at din er innafor normalen. Kan hende du har en dårlig syklus denne gangen? Hva sa legen?

En folikkel skal vel vokse ca 1-2 mm per dag så vil ikke si at din er innafor normalen. Kan hende du har en dårlig syklus denne gangen? Hva sa legen?
Dem sa bare at det går visst tregere denne gangen, pleier ha eggløsning på dag 19. Skal på ny ul hos gyn her jeg bor på fredag

Huff føler jeg bare stanger i veggen :( hadde gledet meg til innsett før sommeren. Skal på siste ul i morgen og tankene går tilbake til januar da jeg var gravid og var på flere ul for til slutt å konstatere MA, blir bare så fortvila. Men syklusen i august blir forhåpentligvis bedre ❤️

Hadde aldri drømt at jeg i en alder av 45 år skulke bruke så mye energi og tanker på d med barn. For 10-12år siden var jeg ferdig med barn. Men når jeg ble skilt, traff drømmemannen for 4 år siden så har vi brukt 4 år på d her. En positiv test for snart 2 år siden som endte i abort i uke 12. Ikke i nærheten av noen ny positiv test. Så kasta vi oss på denne karusellen januar 2022...gikk ikke med egne egg, så gikk det mnder fra februar til august i fjor før vi satte i gang med eggdonasjon. Første donor hadde ikke egg, donor 2 ble mislykket forsøk×3. Nå må det bare bli full klaff....har bare 5 mnd igjen før døren lukkes

Hadde aldri drømt at jeg i en alder av 45 år skulke bruke så mye energi og tanker på d med barn. For 10-12år siden var jeg ferdig med barn. Men når jeg ble skilt, traff drømmemannen for 4 år siden så har vi brukt 4 år på d her. En positiv test for snart 2 år siden som endte i abort i uke 12. Ikke i nærheten av noen ny positiv test. Så kasta vi oss på denne karusellen januar 2022...gikk ikke med egne egg, så gikk det mnder fra februar til august i fjor før vi satte i gang med eggdonasjon. Første donor hadde ikke egg, donor 2 ble mislykket forsøk×3. Nå må det bare bli full klaff....har bare 5 mnd igjen før døren lukkes
Krysser alt for dere ❤️❤️

Da blir det innsett av donoregg torsdag ❤️ eggposen var i dag 14 mm, den var ikke så stor som den ønsket men skal ved påvist graviditet bruke cyclogest til uke 10 pga det. Skal sette ovitrelle i kvekd som boost, det er ny prosedyre ved naturlig syklus der jeg hører til.

Da blir det innsett av donoregg torsdag ❤️ eggposen var i dag 14 mm, den var ikke så stor som den ønsket men skal ved påvist graviditet bruke cyclogest til uke 10 pga det. Skal sette ovitrelle i kvekd som boost, det er ny prosedyre ved naturlig syklus der jeg hører til.
Tvitvi :Heartred

HCG målte kun 6, så da blir det ikke baby av dette egget heller. Klinikken skal evaluere nå, men vi håper vi får lov til å hente ut flere egg til høsten :sad010
Uff det er så grusomt å gjennomgå, sender over masse gode klemmer og håp om nytt og bedre forsøk til høsten :Heartred

Hei,
Jeg kan oppdateres til forsøk Nr 2 etter avbrutt forsøk i april/Mai. Startet opp igjen med ny protokoll i dag

Håpefull24 - 38 - B1 - IVF #2- Porsgrunn - Menopur/letrozol/fyramadel -> Ovitrelle stimulerer…..

Hei. Jeg og samboeren har bestemt oss for å starte opp med søskenforsøk. Har nettopp kontaktet klinikken med spørsmål om prosessen. Vi har tre frossne embryo, og vil kun prøve med disse. Absolutt ingen flere uttak. Så hei til dere, blir her til det går bra eller det går over :)

Sekiro - 42 - Har tre ICSI blastoer på frys, prøver på nr 3. etter sommeren - Livio

Hei. Jeg og samboeren har bestemt oss for å starte opp med søskenforsøk. Har nettopp kontaktet klinikken med spørsmål om prosessen. Vi har tre frossne embryo, og vil kun prøve med disse. Absolutt ingen flere uttak. Så hei til dere, blir her til det går bra eller det går over :)

Sekiro - 42 - Har tre ICSI blastoer på frys, prøver på nr 3. etter sommeren - Livio
Så spennende! Håper dere lykkes. ❤️

Venter fortsatt på svar fra medicus om hvor mange blasto vi får.
6 egg ut, 5 befruktet...ikke hørt noe siden torsdag nå.
Har selv eggløsning i dag,kjente d godt i går, så vi prøver fortsatt selv også selv om sjansen e liten for å klare d selv.

Venter fortsatt på svar fra medicus om hvor mange blasto vi får.
6 egg ut, 5 befruktet...ikke hørt noe siden torsdag nå.
Har selv eggløsning i dag,kjente d godt i går, så vi prøver fortsatt selv også selv om sjansen e liten for å klare d selv.
Er det mulig å ha innsett denne syklusen siden du har EL nå?
Synes det virker som om det er dårlig oppfølging fra de norske klinikkene. :confused:

Første donor innsett negativt, nytt innsett i slutten av august/begynnelsen av sept. Første innsett jeg skal ha i styrt syklus med progynova + albyl e og prednisolon ved oppstart av cyclogest ❤️

Synes det virker som om det er dårlig oppfølging fra de norske klinikkene. :confused:

Det ble 3stk 5dagers blasto
Første innsett blir i august. I naturlig syklus mest sannsynlig. Mensen skal komme 8 august har jeg regnet meg fram til.
Vi lar en blasto være igjen i Finland. Der e aldersgrense 47 år.

Back
Topp