Håpefull24
Flørter med forumet
Andre uttak for min del, 4 egg ble befruktet men heller ikke denne gangen utviklet de seg videre så da ble det nytt avbrutt forsøk PG venter på tilbakemelding på ny….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin historie! Jeg fikk også frem få egg ved stimulering, og kun en blastocyst på frys etter tre egguttak. Innsett (fryseforsøk) 12 mai, og er nå gravid i uke 14 + 3 Om alt går veien holdt det med den ene blastocysten for ossMå bare dele denne med dere Helt utrolig! Til de som ikke fått med seg historien min. Er vanskelig å stimulere og svarte dårlig på stimulering sist. De snakket om å avbryte da det kun var 3 follikler i vekst. Samboer med obstruktiv azoospermi. Etter maaange dager på stimulering fikk de ut 2 egg. Har ventet og ventet men nå ringte de. Vi fikk en blasto på frys… ble skikkelig glad nå! Trodde aldri det skulle bli noen på frys. Fortsatt lang vei å gå, men veldig glad jeg ikke ga opp. For noen opp og nedturer. Er veldig forberedt på at det er mye som skal til for at det skal gå bra videre men dette ga meg nok håp til å fortsette med ny stimulering.
Jeg har også lav AMH. Gjorde ikke direkte duostim, men hadde tre stimuleringer etter hverandre uten pausesykluser. Fikk ut noen egg hver gang, men totalt kun en blastocyst på frys. Satt på første og eneste innsett (fryseforsøk i naturlig syklus) - og vi håper det holder hele veienDa er jeg ferdig med duostim. Gjorde altså en ny stimulering kort etter den forrige. Fikk 5 dager fri fra sprøyter før det ble ny runde. Nytt egguttak ga 5 modne egg, 4 ble befruktet og 1 blasto ble fryst. Alle 4 var visst med på dag 5 men kun 1 god nok for frys. Da har jeg totalt 2 blasto på frys og nå venter vi spent på august og tilbakesetting Og fortsatt laaang vei å gå, er jo ingen selvfølge at jeg blir gravid selv med blasto. Men veldig gledelig vi iaf fikk egg på frys Og til de som måtte lure om duostim…anbefales. Mulig hardt for kropp og hode men legen mente det var en god plan for meg med lav eggreserve. Og kroppen er utrolig på å hente seg inn igjen. Noen med erfaring fra veien videre de vil dele? Både bra og dårlige. Hvor mange innsett har dere hatt?
Gratulerer Gledelig å høre. Det er jo helt utrolig Takk for at du delte historien din. Gir forhåpentligvis litt håp til flere av oss. Det må ha vært tøft med tre stim uten pause. Håper det går hele veien for dere.Jeg har også lav AMH. Gjorde ikke direkte duostim, men hadde tre stimuleringer etter hverandre uten pausesykluser. Fikk ut noen egg hver gang, men totalt kun en blastocyst på frys. Satt på første og eneste innsett (fryseforsøk i naturlig syklus) - og vi håper det holder hele veien
Gratulerer! Krysser fingrene.@Smuta det har skjedd igjen….. jeg har blitt gravid på syklusen før innsett.
Du kan jo flytte meg over, så krysser vi alt vi kan for at denne spiren sitter helt til April
Jeg kan flyttes over til Baby; hun ble født 4/8.HildeFraNordSør - 43 - barn nr 3 - ED-forsøk nr 1 - innsett nr 2, termin 22. august 2023
Gratulere så masseJeg kan flyttes over til Baby; hun ble født 4/8.
Det er jo altså heilt fantastisk!! Håpar så inderleg for deg!!! Styrkeklemmar@Smuta det har skjedd igjen….. jeg har blitt gravid på syklusen før innsett.
Du kan jo flytte meg over, så krysser vi alt vi kan for at denne spiren sitter helt til April
HURRAaaa! Gratulerer så mykje!!Jeg kan flyttes over til Baby; hun ble født 4/8.
Kryssar alt!! Fann deg ikkje i oversikten vår, legg gjerne til meir info, så kan eg legga deg til på lista vår på side 1 i denne tråden. Masse lykke til!Nå har jeg endelig fått satt inn en blasto. Føles helt uvirkelig ut
38 år - B1- IVF4 - ET1 - St.Olavs.Kryssar alt!! Fann deg ikkje i oversikten vår, legg gjerne til meir info, så kan eg legga deg til på lista vår på side 1 i denne tråden. Masse lykke til!