Vi over 38 ❤️

Dagens test :Heartred

Vedlegg

• 20230904_071704.jpg
    20230904_071704.jpg
    1,6 MB · Visninger: 60
Vi har prøvd i 4 år. Hatt 3 runder med ivf i Porsgrunn uten hell. I dag lyste det to streker mot meg, sånn helt ut av det blå!
Nå er jeg livredd for at det kan være andre årsaker, livredd for statistikken som er i mot meg ( er 42 år) i forhold til sa. Masse spørsmål i hodet. Burde jeg begynne på albyl-e igjen som jeg prøvde siste runde av ivf, burde jeg ta progesteron ? Etter utregning på siste mens er jeg 6 uker i dag. Prøver å få tak i legen min men har ikke lykkes enda.

Vi har prøvd i 4 år. Hatt 3 runder med ivf i Porsgrunn uten hell. I dag lyste det to streker mot meg, sånn helt ut av det blå!
Nå er jeg livredd for at det kan være andre årsaker, livredd for statistikken som er i mot meg ( er 42 år) i forhold til sa. Masse spørsmål i hodet. Burde jeg begynne på albyl-e igjen som jeg prøvde siste runde av ivf, burde jeg ta progesteron ? Etter utregning på siste mens er jeg 6 uker i dag. Prøver å få tak i legen min men har ikke lykkes enda.
Gratulerer :Heartred
Jeg har blitt spontant gravid i påvente av frysforsøk. Er selv 42 år. Snakket med klinikken og fikk beskjed om å bruke blodfortynnende og progrestron som egentlig planlagt. Som legen sa, det skader ikke å bruke det.

Er så redd det blir avbrutt på fredag, at jeg ikke har respondert på progynova. Er i Trondheim på besøk hos familien og da passet det bra med ultralyd på klinikken på syklusdag 10. Pleier ha i naturlig syklus, gravid ene gangen ( mistet) negativt andre gangen. Har regelmessig eggløsning osv men dem ville prøve noe nytt siden det holdt på å bli avbrutt sist pga for liten folikkel. Aldri hatt noe problem med å få tykk nok slimhinne, men redd det skjer denne gangen :(

hvor langt er du på vei da?
I følge siste mens 6+3. men gyn mente jeg kunne være kortere siden hun ikke så noenting på ul. Men siden hcg er 15900 så burde jeg jo ikke være så mye kortere enn 6 uker og hun så absolutt ingenting på ul:(
Skal ta nye prøver i morgen tidlig, veldig spent på det.

Hei damer! Jeg søker litt råd: er 38, fyller snart 39 og har til nå hatt 3 forsøk i Porsgrunn som aldri utvikler seg nok til innsett. Nå har jeg fått time til samtale og all logikk tilsier vel at det ikke er gode nyheter. Så til mitt spm: har noen erfaring med å gå videre til priv klinikk etter avslag i det offentlige? Har det noen hensikt? Jeg kan så lite om dette og aner ikke om prosessene/medisinene/teknikkene er forskjellige? Forstår det slik at eggkvalitet er hovedutfordringen. Noen med tilsvarende erfaringer som vil dele med meg?

Back
Topp