Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk, gratulerer!!Da har vi endelig fått vår prins, han var helt nydelig perfekt og vi er så lykkelige og stolte! Håper dere alle har det bra ellersVårsol

Fantastisk!Herregud.....
vi e gravide![]()
![]()
![]()
![]()
Hcg på over 190
Gratulerer så myeÆ tror det jo ikke enda. Så æ tok ny clearblue![]()
GratulererVi har prøvd i 4 år. Hatt 3 runder med ivf i Porsgrunn uten hell. I dag lyste det to streker mot meg, sånn helt ut av det blå!
Nå er jeg livredd for at det kan være andre årsaker, livredd for statistikken som er i mot meg ( er 42 år) i forhold til sa. Masse spørsmål i hodet. Burde jeg begynne på albyl-e igjen som jeg prøvde siste runde av ivf, burde jeg ta progesteron ? Etter utregning på siste mens er jeg 6 uker i dag. Prøver å få tak i legen min men har ikke lykkes enda.
hvor langt er du på vei da?Fikk svar på hcg i dag, 15900. Er det ikke rart at hun ikke så noe på ul i går da?
I følge siste mens 6+3. men gyn mente jeg kunne være kortere siden hun ikke så noenting på ul. Men siden hcg er 15900 så burde jeg jo ikke være så mye kortere enn 6 uker og hun så absolutt ingenting på ulhvor langt er du på vei da?
GratulererVi har klart det!!
Helt på egenhånd, etter 3 ivf forsøk og gitt opp for 1 år siden. Plutselig var den derFikk se ett bittelite bankende hjerte på ul i dag, 5+5
![]()

Så fantastisk!!! Så glad på deres vegne! Og det gir så mye håpVi har klart det!!
Helt på egenhånd, etter 3 ivf forsøk og gitt opp for 1 år siden. Plutselig var den derFikk se ett bittelite bankende hjerte på ul i dag, 5+5
![]()