Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk, gratulerer!!Da har vi endelig fått vår prins, han var helt nydelig perfekt og vi er så lykkelige og stolte! Håper dere alle har det bra ellers Vårsol
Fantastisk! gratulerer gratulerer!!!! HurrraaaHerregud.....
vi e gravide
Hcg på over 190
Gratulerer så myeÆ tror det jo ikke enda. Så æ tok ny clearblue
GratulererVi har prøvd i 4 år. Hatt 3 runder med ivf i Porsgrunn uten hell. I dag lyste det to streker mot meg, sånn helt ut av det blå!
Nå er jeg livredd for at det kan være andre årsaker, livredd for statistikken som er i mot meg ( er 42 år) i forhold til sa. Masse spørsmål i hodet. Burde jeg begynne på albyl-e igjen som jeg prøvde siste runde av ivf, burde jeg ta progesteron ? Etter utregning på siste mens er jeg 6 uker i dag. Prøver å få tak i legen min men har ikke lykkes enda.
hvor langt er du på vei da?Fikk svar på hcg i dag, 15900. Er det ikke rart at hun ikke så noe på ul i går da?
I følge siste mens 6+3. men gyn mente jeg kunne være kortere siden hun ikke så noenting på ul. Men siden hcg er 15900 så burde jeg jo ikke være så mye kortere enn 6 uker og hun så absolutt ingenting på ulhvor langt er du på vei da?
GratulererVi har klart det!!
Helt på egenhånd, etter 3 ivf forsøk og gitt opp for 1 år siden. Plutselig var den derFikk se ett bittelite bankende hjerte på ul i dag, 5+5
Så fantastisk!!! Så glad på deres vegne! Og det gir så mye håpVi har klart det!!
Helt på egenhånd, etter 3 ivf forsøk og gitt opp for 1 år siden. Plutselig var den derFikk se ett bittelite bankende hjerte på ul i dag, 5+5