Vi over 38 ❤️

Gratulerer :Heartpink Gledelig å høre. Det er jo helt utrolig :) Takk for at du delte historien din. Gir forhåpentligvis litt håp til flere av oss. Det må ha vært tøft med tre stim uten pause. Håper det går hele veien for dere.
Vår plan ble plutselig forandret. Vi skulle egentlig ha innsett, men legen mente vi godt kunne prøve ny runde med uttak. Så er på ny sprøyterunde nå.
Ja, det er ganske utrolig! Uke 18 i dag, og kan nesten ikke tro det❤️ Stimuleringene gikk egentlig veldig fint, var heldig og hadde lite bivirkninger. Var også svært motivert for behandlingen, og synes alt i alt det gikk fint. Det tøffe var den psykiske påkjenningen, og måten vi ble møtt på.

Vi fikk hjelp offentlig. Følte for hver gang vi var der at de var skeptiske til å fortsette behandling, og vi visste etter tredje stimulering at vi ikke kom til å få mer. Likevel satt den ene vi hadde på frys - og egentlig ble vi da gravide 4 måneder etter oppstart av ivf-behandling. Langt raskere enn mange andre. Noen ganger vinner kvalitet over kvantitet - tross alle odds. Kanskje er de litt raske med beslutte at noen har dårlig sjans - før man har sett utfallet på innsett.

Det viktigste med å dele denne historien er å kunne gi andre håp! Jeg heier på dere - hver og en❤️

Har fått svar på hcg prøver jeg tok i forrige uke.
Målt til 2408 tirsdag, var da 4+6 og fikk gravid 2-3 på digital test.
Onsdag 5+0 fikk jeg 3+ på digital
Målt til 4589 torsdag (ca 47 timer etter tirsdag)

Selv om jeg sitter med en dårlig følelse (etter 5 MA) så er i alle fall tallene bra og høyere enn de noen gang har vært i tidligere svangerskap.
Krysser alt som krysses kan og venter utålmodig på første ul om 2 uker :Heartred

Har fått svar på hcg prøver jeg tok i forrige uke.
Målt til 2408 tirsdag, var da 4+6 og fikk gravid 2-3 på digital test.
Onsdag 5+0 fikk jeg 3+ på digital
Målt til 4589 torsdag (ca 47 timer etter tirsdag)

Selv om jeg sitter med en dårlig følelse (etter 5 MA) så er i alle fall tallene bra og høyere enn de noen gang har vært i tidligere svangerskap.
Krysser alt som krysses kan og venter utålmodig på første ul om 2 uker :Heartred
Håpar sånn for deg, kjære Litjmora!! ❤️❤️❤️

Fortsatt svak test. Gikk tom for strimmel test så no er det stav. Begge er babyplan sin..men vanskelig å sammenligne om den er svakere eller sterkere.
Men ett pluss er at formen er uggen og småkvalm:angelic:
20230831_153126.jpg

Back
Topp