Da ruger vi på ett perfekt 5dagers blasto
Donoregg nr 4
Donoregg nr 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er ganske utrolig! Uke 18 i dag, og kan nesten ikke tro det Stimuleringene gikk egentlig veldig fint, var heldig og hadde lite bivirkninger. Var også svært motivert for behandlingen, og synes alt i alt det gikk fint. Det tøffe var den psykiske påkjenningen, og måten vi ble møtt på.Gratulerer Gledelig å høre. Det er jo helt utrolig Takk for at du delte historien din. Gir forhåpentligvis litt håp til flere av oss. Det må ha vært tøft med tre stim uten pause. Håper det går hele veien for dere.
Vår plan ble plutselig forandret. Vi skulle egentlig ha innsett, men legen mente vi godt kunne prøve ny runde med uttak. Så er på ny sprøyterunde nå.
Gratuler så myeJeg kan flyttes over til Baby; hun ble født 4/8.
Hurra!Tester svakt positivt på test i dag
Håpar sånn for deg, kjære Litjmora!!Har fått svar på hcg prøver jeg tok i forrige uke.
Målt til 2408 tirsdag, var da 4+6 og fikk gravid 2-3 på digital test.
Onsdag 5+0 fikk jeg 3+ på digital
Målt til 4589 torsdag (ca 47 timer etter tirsdag)
Selv om jeg sitter med en dårlig følelse (etter 5 MA) så er i alle fall tallene bra og høyere enn de noen gang har vært i tidligere svangerskap.
Krysser alt som krysses kan og venter utålmodig på første ul om 2 uker
Wiiiii, heilt utruleg jo! Kryssar alt! Har ført deg opp under «ruger» så lenge, gi beskjed når du vil flyttast til «gravid»!Tester svakt positivt på test i dag
Håper du får svar etter undersøkelsenSyklusdag 38 i dag, fortsatt ingen mens skal heldigvis på ultralyd i dag for å se om mensen er på vei
Ja håper jeg og, mulig jeg ikke har hatt eggløsning denne mnd og at mensen bare er en uke forsinketHåper du får svar etter undersøkelsen
Fantastisk!Streken bli sterkere
Ja...håper virkelig det holder helt ut. At vi ikke får feil svar på blodprøve.Fantastisk!