Hei alle, jeg var aktiv for ca et år siden her. Hadde to fryseforsøk for ca et år siden i februar og mars. Vi har vært på Maigaard i Danmark nylig og satte inn embryo tirsdag 10.1, og jeg går nå å venter på. å teste på mandag... blir vanskelig å vente, ikke sikkert jeg klarer det. Kan foresten anbefale Maigaard klinikken utrolig mye, så UTROLIG snille og behagelige folk, og de virker utrolig dyktige!!
Sist ble jeg gravid var på første fersk forsøk på Livio klinikken, Og i fjor ble det to fryseforsøk som desverre ikke gikk. Men Maigaard trodde det at jeg ammet ganske mye kanskje var årsak.
På Maigaard fikk jeg ut seks egg mot 15 i 2019..og kun ett egg befruktet riktig versus fire sist.. så ja alder virker det definitivt som spiller en rolle. selv om. min amh er på 6 som ikke er såå ille for å være 39. men, fikk inn ett gullegg...de mente var veldig bra. så det satser vi på.
Håper det går veien, og tror fersk forsøk er noe som fungerer for meg. muligens fordi jeg reagerer positivt pp ovitrelle og hcg støtt har jeg tenkt. og at det er bra for meg med styrt syklus. det er min teori. Vi gjorde assisted hatching på Maigaard også og håper det gjør susen!!
Fint å følge med på dere og håper vi alle lykkes til slutt!