Vi over 38 ❤️

Da ruger jeg på en 5 dagers blastocyst. Den var ikke av tipp topp kvalitet etter tining. Men de ville kaste den å tine ett nytt egg, så nå krysser vi fingrene for at fredag 13 e ein lykkedag❤️❤️
Testdato/blodprøve blir mandag 23
Kommer ikke til å teste på pinne før den tid heller.
Blir ikke verken mer eller mindre gravid av den grunn.
Kryssar alt!! Heia, heia! ❤️

Hei alle ❤️ var på andre ultralyd i dag, hadde vokst fra 0.48 cm til 0.57 siden tirsdag, ingen hjerteaktivitet. Jeg er 7+0 i dag så vet det dessverre har gått galt. Skal på siste ultralyd fredag. Ønsker alle dere her masse lykke til ❤️❤️ heier på dere ❤️❤️

Jeg er 38. 2 barn fra før på 8 og 9 år♥️♥️ Har prøvd nå i 3 år med nr 3,ikke funka. Akuratt vært mellom ivf, kort protokoll Menopur høy dose, fikk ut 8 egg på onsdag, 5 modne, 3 befruktet. Idag satt jeg 1 inn (blasto) å fikk ett på frys. Når det ikke funker etter 6 mnd prøving har man vanskeligheter å det kan man ha allerede i 20 åra, har brukt så mye penger på tester, el tester frks viser du har eggeløsning men egg er det ikke sikkert du har. Vi ble henvist til Porsgrunn i høst, startet behandling på nyttårsaften å idag satt jeg inn. Alt har gått bra å kjapt med en total kostnad på ca 18.000kr nå venter jeg spent på å ta test om 7 dager

Forresten, noen som vet når 2 dagers fester seg i forhold til blasto?
Sa idag etter 2 dagers ca 3-5 dager, etter 5 dager 1-3 dager, sjangsen for å beholde var 10% mer med blasto da dagene etter befruktning var mest risiko. Men det var 50/50 med ivf uansett hvem vei og måte. Jeg satt inn blasto 5 dager idag hu sa kunne feste seg imorgen mtp åssen egget så ut♥️Fikk ett på frys å

Hei alle, jeg var aktiv for ca et år siden her. Hadde to fryseforsøk for ca et år siden i februar og mars. Vi har vært på Maigaard i Danmark nylig og satte inn embryo tirsdag 10.1, og jeg går nå å venter på. å teste på mandag... blir vanskelig å vente, ikke sikkert jeg klarer det. Kan foresten anbefale Maigaard klinikken utrolig mye, så UTROLIG snille og behagelige folk, og de virker utrolig dyktige!! :)

Sist ble jeg gravid var på første fersk forsøk på Livio klinikken, Og i fjor ble det to fryseforsøk som desverre ikke gikk. Men Maigaard trodde det at jeg ammet ganske mye kanskje var årsak.

På Maigaard fikk jeg ut seks egg mot 15 i 2019..og kun ett egg befruktet riktig versus fire sist.. så ja alder virker det definitivt som spiller en rolle. selv om. min amh er på 6 som ikke er såå ille for å være 39. men, fikk inn ett gullegg...de mente var veldig bra. så det satser vi på.:)

Håper det går veien, og tror fersk forsøk er noe som fungerer for meg. muligens fordi jeg reagerer positivt pp ovitrelle og hcg støtt har jeg tenkt. og at det er bra for meg med styrt syklus. det er min teori. Vi gjorde assisted hatching på Maigaard også og håper det gjør susen!! :-)

Fint å følge med på dere og håper vi alle lykkes til slutt!

Jeg er 38. 2 barn fra før på 8 og 9 år♥️♥️ Har prøvd nå i 3 år med nr 3,ikke funka. Akuratt vært mellom ivf, kort protokoll Menopur høy dose, fikk ut 8 egg på onsdag, 5 modne, 3 befruktet. Idag satt jeg 1 inn (blasto) å fikk ett på frys. Når det ikke funker etter 6 mnd prøving har man vanskeligheter å det kan man ha allerede i 20 åra, har brukt så mye penger på tester, el tester frks viser du har eggeløsning men egg er det ikke sikkert du har. Vi ble henvist til Porsgrunn i høst, startet behandling på nyttårsaften å idag satt jeg inn. Alt har gått bra å kjapt med en total kostnad på ca 18.000kr nå venter jeg spent på å ta test om 7 dager
Da er vi ca i samme sted i prosessen, min offisielle testdag er mandag 23.1 :)

Du har vært i mine :Heartred Jeg syns jo du er en fantastisk jente med så mye "gøts", og har et godt hjerte, for ikke å snakke om humoren din! Love it!

Jo takk, det går veldig bra med oss! Jeg elsker å være i permisjon, og kommer til å være det en god stund til. Idag har jeg begynt å trene igjen, og det er sååå digg!

Ja, det har da vært mye moro her! Er du i uke 14 nå? Sommerbaby blir topp:)
Når fikk du barnet Saltvann, husker deg fra i fjor. Gratulerer!! :-) Vi har vært på Maigaard nylig og venter på å teste men hae en god følelse. har trua på fersk forsøk.. vi får se.. :)

Hei alle ❤️ var på andre ultralyd i dag, hadde vokst fra 0.48 cm til 0.57 siden tirsdag, ingen hjerteaktivitet. Jeg er 7+0 i dag så vet det dessverre har gått galt. Skal på siste ultralyd fredag. Ønsker alle dere her masse lykke til ❤️❤️ heier på dere ❤️❤️
Ååååh, beste Engelpia. Håpar inderleg for deg litt til!!! Sender masse styrkeklemmar

Hei og velkommen til oss!! ❤️ Fint om du oppsummerer din info, sånn at eg får deg inn i oversikten vår på første side:

Nick - alder - barn i rekka du prøver på - forsøk nr. - klinikk - type behandling

Masse lykke til!!

Hei alle, jeg var aktiv for ca et år siden her. Hadde to fryseforsøk for ca et år siden i februar og mars. Vi har vært på Maigaard i Danmark nylig og satte inn embryo tirsdag 10.1, og jeg går nå å venter på. å teste på mandag... blir vanskelig å vente, ikke sikkert jeg klarer det. Kan foresten anbefale Maigaard klinikken utrolig mye, så UTROLIG snille og behagelige folk, og de virker utrolig dyktige!! :)

Sist ble jeg gravid var på første fersk forsøk på Livio klinikken, Og i fjor ble det to fryseforsøk som desverre ikke gikk. Men Maigaard trodde det at jeg ammet ganske mye kanskje var årsak.

På Maigaard fikk jeg ut seks egg mot 15 i 2019..og kun ett egg befruktet riktig versus fire sist.. så ja alder virker det definitivt som spiller en rolle. selv om. min amh er på 6 som ikke er såå ille for å være 39. men, fikk inn ett gullegg...de mente var veldig bra. så det satser vi på.:)

Håper det går veien, og tror fersk forsøk er noe som fungerer for meg. muligens fordi jeg reagerer positivt pp ovitrelle og hcg støtt har jeg tenkt. og at det er bra for meg med styrt syklus. det er min teori. Vi gjorde assisted hatching på Maigaard også og håper det gjør susen!! :)

Fint å følge med på dere og håper vi alle lykkes til slutt!
Så fint å høyra frå deg igjen! Har lurt på korleis det går med deg og alle andre me ikkje har høyrt frå på lang tid. Supert om du kan oppdatera din info:

Wishforamiracle - 38 - barn nr 2 - ivf forsøk 3 - Maigaard Odense - fryseforsøk - oppstart i sommar.

Masse lykke til!! ❤️

Back
Topp