Vi over 38 ❤️

Jeg testet positivt idag 12 dpo og er fortsatt litt i sjokk...måtte det bare vare! :Heartred En god og fredfull jul ønskes dere alle! Så den største meteoren jeg har sett utenfor huset ikveld, tar det som et tegn på at noen passer på oss og at alt skal gå bra til slutt. Gode tanker og kjærlighet fra Vårsol :love7

Jeg testet positivt idag 12 dpo og er fortsatt litt i sjokk...måtte det bare vare! :Heartred En god og fredfull jul ønskes dere alle! Så den største meteoren jeg har sett utenfor huset ikveld, tar det som et tegn på at noen passer på oss og at alt skal gå bra til slutt. Gode tanker og kjærlighet fra Vårsol :love7
For ei aldeles vidunderlig julegåve!!! ❤️❤️ Det er så inderleg fortjent etter alt det brutale du har vore gjennom. Håpar sånn at spiren klorer seg fast til termin. Skal eg flytta deg til gravid? Ønskjer deg og heile gjengen her ei så god jul som mogleg! Sender kjærleik

For ei aldeles vidunderlig julegåve!!! ❤️❤️ Det er så inderleg fortjent etter alt det brutale du har vore gjennom. Håpar sånn at spiren klorer seg fast til termin. Skal eg flytta deg til gravid? Ønskjer deg og heile gjengen her ei så god jul som mogleg! Sender kjærleik
Tusen takk kjære deg, har stigende tester idag, men synes dette er så mirakuløst og skummelt at jeg tør nesten ikke håpe på noe enda eller snakke høyt om det..skal ta blodprøve i neste uke, kan heller oppdatere dere da! :Heartred Håper alt er fint med deg og dine:love7

13dpo i dag, ingen mens slik jeg fikk etter innsett av fryst blasto i juni. Har fått 2 ekstra pakker med cyclogest som jeg skal begynne på til uka. Så jeg skal bruke opp de også får jeg se om mensen kommer uten å teste. Den må vel komme en eller annen gang i begynnelsen av januar selv om jeg egentlig skal ha mensen i morgen. Er siste forsøket og kjenner jeg ikke orker teste ❤️

Fantastisk med gode NIPT-resultat!! For ein lettelse! ❤️ Og så lillegutt som vil selga lillebror så fort han kjem ut, hahaha! :hilarious: Vår jente som var 5,5 i jula i fjor blei veldig overraska og glad då ho fekk vita at ho skulle bli storesøster. Og ho er veldig stolt av lillesøster, men det er sjølvsagt også sjalusi der. Vanskeleg dette med å dela på oppmerksomheit, så ho leikar meir intensivt, kosar veldig voldsomt med baby og har hatt meir utagering generelt. Men det går stort sett bra altså. Så lenge ein er bevisst på det som foreldre, så går det nok seg til. Fint at han har tid til å forbereda seg! Me har også lest bøker om å bli storesøster/bror og såg på Daniel Tiger og andre ting på TV som handla om samme tema. Fin måte å ta opp både gode og vanskelege følelsar rundt dette med å få småsøsken. ❤️
Høres veldig kjent ut :p

Gratulerer så mye og fortsatt god jul!! ❤️

Jeg har født! På julaften kom lille Solveig Viola :Heartred

A3CA35A0-850A-4396-AFD4-124F34C08D45.jpeg

Nå lengter jeg hjem til mann og storebror, reiser i morgen (før barseltårene sprenger på)

God jul til dere alle!

Bare en liten oppdatering herfra, som høygravid. Jeg har i utgangspunktet termin 28. januar, men det blir planlagt keisersnitt da jeg er i uke 38. Eggbertine vokser og trives, hun er akkurat gjennomsnittlig i vekst. Jeg bekymrer meg enkelte dager for litt lite bevegelse, men har lært meg mønsteret hennes hvor hun er ganske rolig på ettermiddagene og kvikner til mer mot kvelden. Hun er definitivt en nattugle enn så lenge. Har vært to ganger på sykehuset for CTG + ekstra ultralyd pga. bekymring for lite liv, men alt har vist seg å være helt normalt. Nå håper jeg bare livmoa mi tåler innspurten mht. at deler av livmora er svekket etter muskelknuteoperasjon. Får jeg rier må jeg ringe etter ambulanse pga. frykt for at livmora kan revne. Så håper Eggbertine ikke bestemmer seg for å ta turen ut for tidlig.

Jeg kjenner endel på stress mht alt som må klargjøres før Eggbertine kommer, og sårbarheten av å bli alenemamma. Svangerskapet har vært relativt uproblematisk uten komplikasjoner eller større plager, men har slitt med mye søvnvansker pga. rastløse bein så energien har vært laber. Følgene har blitt mye av det praktiske med forberedelser har måttet vente nå til tredje trimester, og nå er jeg så tung i kroppen at jeg sliter med å gjennomføre ting. Men det viktigste er på plass, så jeg er vel mer eller mindre klar.

Håper alle dere gode damer har det bra! :Heartbigred

Back
Topp