Termin 22.august 2023, hvis du vil ha det med i oversikten.Aldeles fantastisk, juhuuuuuu!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 22.august 2023, hvis du vil ha det med i oversikten.Aldeles fantastisk, juhuuuuuu!!!
Jeg tok både bemfola og fyremadel samme dag ja. Og så Ovitrelle på kvelden! Det er vanligste prosedyre hos Spiren i alle fall.@Lasorah husker du om du tok bemfola / menopur også samme dag som du satte Ovitrelle? Eller bare fyremadel på morgenen og ovitrelle kvelden?
Ikke tatt ovitrelle siden mars så husker ikke helt hva jeg tok men tusen takk for svarJeg tok både bemfola og fyremadel samme dag ja. Og så Ovitrelle på kvelden! Det er vanligste prosedyre hos Spiren i alle fall.
Gratulerer så myeDu kan gjøre det nå tror jeg.
Feil trådDa har jeg fått svar fra klinikken og skal sette ovitrelle i morgen kveld uttak mandag ble visst ikke totalfrys heller så nå føler jeg meg enda mer nervøs
Feil tråd?Feil tråd
Masse lykke til!! Håpar gullegget er der! Du må halda oss oppdatert. Håpar du kan få litt ekstra smertestillande, sånn at det blir mindre vondt for deg…Da er jeg klar for egguttak på mandag. Hadde 6 follikler som så bra ut på kontrollen på torsdag, så krysser fingrene for at jeg får ut minst 6 egg.
Men gruer meg veldig til selve egguttaket da det var så vondt sist…
Tusen takk! Skulle få en sterkere mix med tabletter denne gangen så håper det hjelper…Masse lykke til!! Håpar gullegget er der! Du må halda oss oppdatert. Håpar du kan få litt ekstra smertestillande, sånn at det blir mindre vondt for deg…
12 er jo kjempebra!Da har jeg hatt uttak bare 12 egg ut, men den ene eggstokken var litt vanskelig så måtte gått gjennom livmora hvis vi skulle fått ut flere
Ånei, så kjedelig. Men han venner seg nok til tanken! Det er som du sier godt det er noen måneder igjen. Kanskje du forsiktig og dryppvis kan minne ham om hva som kan bli fint og koselig? Hvor gammel er han?Nå har jeg fått svar på Nipt, og de hadde ingen ting å bemerke har egentlig ikke vert så nervøs på resultatet på den, tenkte at det får vi ta hvis det kommer.
Etter TUL gledet jeg meg slik til å fortelle Lillegutt at han skulle bli storebror. Vi satt oss ned alle tre og fortalte og viste bilde av ul. Han viste godt at det var bilde av en baby i magen. Men mens vi viste bilde og fortalte så jeg bare at han ble tristere og tristere( har faktisk aldri sett han så trist før), før han begynte å gråte. Han ville ikke bli storebror og han ville ikke ha noe baby i hus, da flyttet han
Godt det er noen måneder til sommeren
Han er 4 1/2 år. Jeg ble så overrasket over reaksjonen hans, at jeg nesten selv begynte å gråte. Noen dager før jul i fjor kom han hjem fra barnehagen og ropte til meg mamma, mamma vennen min skal bli storebror. Å så hyggelig sa jeg, også sier han kan ikke du også få baby i magen? Det var selvfølgelig samme uke som jeg selv hadde mistet, så da måtte jeg ta meg en tur på kjøkkenet. Livet går opp og ned. Men i alle fall med den historien i tankene trodde jeg han skulle bli kjempe glad.Ånei, så kjedelig. Men han venner seg nok til tanken! Det er som du sier godt det er noen måneder igjen. Kanskje du forsiktig og dryppvis kan minne ham om hva som kan bli fint og koselig? Hvor gammel er han?