Vi i 20-åra som prøver!

Vi er et ektepar på 22 begge to:) kjøpte hus i sommer og nå er vi rimelig klar for barn!:)
Han har fagbrev og fast jobb, jeg er i lære, og har ei god lønn pg alderen min:)!
Har prøvd i 1 år nå.. 2 doble pergo kurer og nå i pausemnd ser det ut som at det klaffet, men ikke klaffet på samme tid...:/ virker som det vsr såkalt kjemisk graviditet. Helt klart Positiv test fredag, men negativ søndag morgen..
Hei! Så kjedelig med kjemisk :/ Nå vet du hvertfall at det kan gå, og det er jo en lettelse kan jeg tenke meg :D

11 dpo i dag, har klart å holde meg fra testing, og tenker jeg klarer å vente til IKM muligens :D For et par dager siden kjente jeg masse murringer og sånn og hadde en "god følelse", men nå kjenner jeg ingenting så det spørs om det går denne gangen!

11 dpo i dag, har klart å holde meg fra testing, og tenker jeg klarer å vente til IKM muligens :D For et par dager siden kjente jeg masse murringer og sånn og hadde en "god følelse", men nå kjenner jeg ingenting så det spørs om det går denne gangen!
Nærmer seg nå :D Krysser fingrene for at det er en liten spire inni der!

Slenger meg med her! :)
Vi blir 25 og 27 i år. Har vært kjærester i 7,5 år og samboere i 4 år. Vi eier tomannsbolig sammen med verdens herligste utsikt, begge har fast 100% jobb. Jeg er sykepleier og han er ingeniør. Vi har en datter på 2,5 år og ønsker veldig en lillesøster/lillebror. Vi ble gravide i 2pp nå i november, men jeg mistet for en uke siden, var da i uke 9. Er derfor veldig utålmodig etter at dette skal klaffe igjen. Vi var forøvrig begge studenter da vi fikk vårt første barn og det har gått helt fint! Med ståpåvilje er det ikke noe problem.

Aner ikke når IKM er for vet jo ikke hvordan syklusen blir nå etter SA. Men håper den kanskje er rundt 04 februar, da har det gått en mnd. :)

Jeg er 23, blir 24 i juli :) Samboer blir 29 :) Vi bestemte oss for i mars 2015 at vi skulle prøve, vi leier et hus vi skal kjøpe også har det vist seg at jeg har gått siden da til jeg begynte med pergotime i oktober at jeg aldri har hatt EL, så hadde jeg pause i november før ny kur i desember samt EL 1/1-17 men klaffet ikke denne gangen heller så nå skal jeg over på Femar i 6mnd så håper dette hjelper ! :)

Jeg er 23, blir 24 i juli :) Samboer blir 29 :) Vi bestemte oss for i mars 2015 at vi skulle prøve, vi leier et hus vi skal kjøpe også har det vist seg at jeg har gått siden da til jeg begynte med pergotime i oktober at jeg aldri har hatt EL, så hadde jeg pause i november før ny kur i desember samt EL 1/1-17 men klaffet ikke denne gangen heller så nå skal jeg over på Femar i 6mnd så håper dette hjelper ! :)

Masse lykke til :) Håper du har mer hell med femar enn jeg hadde ;)

Klaffet det ikke på Femar? :/

Nei.. Eller ble gravid på ene, men endte i kjemisk før IKM. 3 (mulig nå 4) kurer med kun femar fikk jeg heller ikke eggløsning på.

Fikk nettopp tr mens jeg satt og tok en test.. haha! Blir pp3 på meg da :happy8
Bedre lykke neste gang! Blir nok test på meg neste helg, tror jeg. Første dag i siste mens var 22. desember, men jeg er usikker på når IKM er, tipper rundt om den 20. Min datter har bursdag på lørdag, hadde vært sååå gøy med positiv test da!

Bedre lykke neste gang! Blir nok test på meg neste helg, tror jeg. Første dag i siste mens var 22. desember, men jeg er usikker på når IKM er, tipper rundt om den 20. Min datter har bursdag på lørdag, hadde vært sååå gøy med positiv test da!
ååh, det hadde vært gøy om du fikk det :D

Ser ut som jeg endelig har eggløsning :D :D

ImageUploadedByBV Forum1484553360.533865.jpg

Back
Topp