Jeg trooor ikm er 3.febNår har dere IKM?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trooor ikm er 3.febNår har dere IKM?![]()
Jeg har den 17 januar, så ikke sååå altfor lenge til!6 feb, troooor jeg. Enn du?![]()

Jeg er 22, og samboeren er 24, vi kjøpte hus sammen ifjord. Begge har fast jobb så da syns vi at det passer fint med barn nå, i tillegg til at vi allerede har mange tante og onkel barn og at noen av vennepara våre også har begynt å få barn, da blir man jo varpe syke![]()
![]()
Jeg er 24, mannen 26. Vi har ei jente født i januar 16. Vi ønsker også barna høvelig tette, så vi bestemte oss for å prøve nåjeg er lærling og han er arbeidsledig, men skal studere til neste semester. Vi er i pp1 nå og vet forøvrig ikke når IKM er da jeg er usikker på når eggløsning har vært og tr har vært litt uregelmessig slik at jeg ikke er helt sikker på syklusen... kløøør i fingrene etter å teste, men venter til rundtom datoen jeg skal ha tr, så tester nok mellom 22. januar og 25. januar
![]()
Så spennende!Jeg var akkurat lik i 1 pp, hadde ikke peiling på hverken el eller tr, viste seg at syklusen min ble 20 dager, så bomma ganske grovt der haha. Denne måneden har jeg el-testet, men vet ikke helt om vi traff.. Det gjenstår å se![]()
Har jo bare en, men kan vel svare fordi om?;-) jeg fikk henne to mnd etter jeg ble 27, så brukte litt tid på å bli klar ;-) sluttet på cerazette seks mnd før jeg ble gravid. Vi fant ut at vi lot det stå til, skjer det så skjer detSå gøy at så mange prøver, alltid greit å ha en "gruppe" å høre til på sånne forum, tenker jeg. Greit å stille spørsmål og bare skravle med folk som er på tilnærmet samme "stadium" i livet
Dere som har flere barn, hvor gamle var dere når dere fikk første? Føler selv at det er litt tidlig, men jeg er så babysyk at jeg ikke klarer å vente![]()
Har jo bare en, men kan vel svare fordi om?;-) jeg fikk henne to mnd etter jeg ble 27, så brukte litt tid på å bli klar ;-) sluttet på cerazette seks mnd før jeg ble gravid. Vi fant ut at vi lot det stå til, skjer det så skjer detverre denne gangen når vi så gjerne vil at jeg skal bli gravid NÅ! ;-)
Så spennende!jeg tror kroppen min prøver å lure meg til å tro jeg er gravid. Har ikke typiske symptomer, men har en merkelig følelse i kroppen... plutselig ble jeg "umettelig", går sulten heeeele tiden, og er småkvalm hele dagen (særlig på kveldene)...
Du er da ikke sent ute i forhold til normalen, som er rundt 30 år(?), haha. Lykke til! Kanskje vi begge havner i septemberforumet! Eller blir det akkurat oktober?Jeg er 26, mannen er snart 23. Ingen av oss har barn fra før. Jeg føler at jeg er sent ute, haha. Men pga sykdom hos meg, har jeg valgt å utsette.
PP1, 4 DPO, IKM 20 januar!![]()
Jeg har den 17 januar, så ikke sååå altfor lenge til!![]()
Ja, fantastisk med dette forumet:-D jeg er totalt oppslukt av dette "prosjektet", men i det minste har jeg hun lille å styre med for å avlede tankeneHehe ja, mente selvfølgelig dere som allerede har et barn og prøver på flereDet var egentlig sånn mentalitet vi begynte med, sånn "skjer det, så skjer det", men nå har jeg blitt helt oppslukt av tanken.. Deilig å ha slike forum da, når man ikke har lyst å si til andre at man prøver!
Ja, fantastisk med dette forumet:-D jeg er totalt oppslukt av dette "prosjektet", men i det minste har jeg hun lille å styre med for å avlede tankene
Man må ikke baaare tenke alder nødvendigvisdet kommer mye ann på personen det gjelder også, en 22åring kan være mye mer moden enn en 30åring;-) kjenner flere rundt meg på 25-26-27år som absolutt ikke burde tenke på barn enda, da de selv ikke klarer å håndtere økonomi/jobb og diverse uten hjelp fra foreldre
(jeg syns hvertfall dette er ting man burde ha kontroll på før man tenker på barn, men vi er selvfølgelig forskjellig
)
Hvor lenge har dere prøvd?spør sikkert om ting du har skrevet tidligere![]()