Vi i 20-åra som prøver!

Da ville jeg bedt om hjelp. Vi måtte reise på tvers av landet for å få hjelp privat, kostet oss ca 10 000 pga flyreisen, men det er verd pengene for oss.
Hvem dro dere til? Vi kan reise for eksempel til Bergen (5 timer med bil). Men usikker på hvem som kan hjelpe oss.
 
Hvem dro dere til? Vi kan reise for eksempel til Bergen (5 timer med bil). Men usikker på hvem som kan hjelpe oss.
Vi var på Hausken i Oslo, de tok oss inn på kort varsel, to uker etter at jeg bestilte var vi inne til sjekk
 
Vi var på Hausken i Oslo, de tok oss inn på kort varsel, to uker etter at jeg bestilte var vi inne til sjekk

Ser de er i Bergen også, så kanskje jeg skal ta meg en telefon dit i morgen? [emoji1] må bare snakke med mannen først [emoji14]
 
Melder meg inn her[emoji85]
Jeg er snart 22 år, samboeren min fyller 28 år 19.05. Huset var på plass for over ett år siden, og vi har nå nylig bestemt oss for å prøve å få barn. Vi er i PP1, og jeg har IKM 17.05. Merker at jeg kjenner noen symptomer, og jeg håper at kroppen ikke tuller med meg..
 
Last edited:
Ser de er i Bergen også, så kanskje jeg skal ta meg en telefon dit i morgen? [emoji1] må bare snakke med mannen først [emoji14]
Anbefale deg å få hjelp i det private. Jeg hadde fått d for meg at jeg ikke kunne få barn, stressa som bare det hver måned og følte at jeg prøvde på «ingenting» da jeg likevell ikke kunne få barn. Legene lo meg i tryne og sa jeg var så ung så det trengte jeg ikke bekymre meg for. Betalte 1500 for privat gyn og der fikk jeg beskjed om at alt så normalt ut og at han trodde på solskinnshistorie for oss. Aldri vært så letta i mitt liv, hadde gjerne betalt mye mer for den beskjeden! :D
 
25 år her, og har prøvd siden august 2017. Mistet to ganger i MA siden det i uke 7 begge to.
 
Melder meg inn her :) 22 år, samboer 23. Er i pp2, ikm i dag - negativ test men tr har ikke vist seg enda. Hadde exu i pp1
 
Hei på dere! Jeg er 23år, samboeren er 24. Vi har bodd sammen i snart 5 år :) Vi har en sønn som kom i februar 2017 og nå ønsker vi oss en til :) Jeg ammer en del enda og vi har ikke brukt noe prevensjon siden fødsel så tror ikke det skjer med det første. Men men, krysser fingrene hver mnd!
 
Melder meg inn her jeg og! Jeg er 28 år, har samboer på 40 og 5 barn fra før Vi krysser fingrene for en lillebror eller lillesøster i 2019 ❤
 
Melder meg inn her jeg også :) 26 år, ingen barn enda. Sluttet på p-pillen 2014, men fikk ikke TR. Går nå på medisin mot hyperprolakinemi og har begynt å få regelmessige sykluser (ca. 34 dager). IKM i dag, negativ test men ingen TR enda.
 
Hei alle sammen! [emoji4]
Er 28 år. Har eit barn på 2,5år frå før.[emoji173] Har vore sammen med samboer sidan eg var 17år. 11 stabile år [emoji173]
Slutta på minipilla i april 17 (om ikkje før?).
Vart gravid på nyåret, men fikk påvist BO i mars. Det var på privat UL i veke 12, som vi håpte skulle gi oss bekreftelse før vi fortalte familien i påska. Men, nei [emoji26]
Etter aborten er syklusen min tydeligvis blir mykje lenger enn før, som er som enno eit slag i magen.
 
Melder meg inn her jeg også! PP1 her for vår del. IKM er 09.06. Veldig spent :) Tror jeg hadde festeblødning idag(håper håper håper!) EL var ifølge FLO(appen jeg bruker) på lørdag. La inn rikelig med aksjer på tors-fre. Så jeg er kjempespent :) Mannen er litt lei av å høre på masinga mi merker jeg, men han sier ingenting :happy090
 
Melder meg inn her jeg også! PP1 her for vår del. IKM er 09.06. Veldig spent :) Tror jeg hadde festeblødning idag(håper håper håper!) EL var ifølge FLO(appen jeg bruker) på lørdag. La inn rikelig med aksjer på tors-fre. Så jeg er kjempespent :) Mannen er litt lei av å høre på masinga mi merker jeg, men han sier ingenting :happy090
Haha, unnskyld at jeg ler litt nå, men hvis du tror din virker lei i pp1 så skal du prøve pp12 og videre. Min har kommet så langt nå at han har gitt opp å være lei av masing og heller blitt med på planlegging :hilarious:
Vi er i pp.. 18 kanskje, og har ikke sjans på egenhånd så livet mitt handler om planlegging av forsøk, medisiner og når han ikke kan reise bort med jobb fordi at vi kanskje må til Trondheim de og de dagene i august pga ivf :p
 
Nå er vi kommet så langt som pp21 og har i dag hatt en liten blødning, men ikke så stor at det minnes som mensen. Om den ikke sitter denne måneden, så blir jeg å reise til Oslo for å ta to år som lærling, mens mannen blir igjen her hjemme. Nå må jeg snart gjøre noe for meg selv istedenfor. Så får vi heller prøve igjen senere.
 
Nå er vi kommet så langt som pp21 og har i dag hatt en liten blødning, men ikke så stor at det minnes som mensen. Om den ikke sitter denne måneden, så blir jeg å reise til Oslo for å ta to år som lærling, mens mannen blir igjen her hjemme. Nå må jeg snart gjøre noe for meg selv istedenfor. Så får vi heller prøve igjen senere.

Hvor gammel er du?
 
Jeg er 24 år. Starta å prøve når jeg var litt over 22 år. [emoji4]

Så kjedelig at det tar så lang tid! Er 22 selv, begynte å prøve i januar og har en graviditet utenfor livmoren bak meg siden pp1. Så starter i pp3 når mensen er ferdig nå. Håper du finner ut av hva som tar det så lang tid, er selv glad for at jeg har god tid til å prøve nå som jeg enda bare er 22. For skjønt at det kan ta litt ekstra tid med bare en eggleder igjen. Lykke til!
 
Back
Topp