Wæææ håper <3Gravid!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææ håper <3Gravid!!
Takk <3 men tør ikke glede meg endaPositiv! Så artig for deg - Gratulerer
Det forstår jeg godt, men synes du kan glede deg littTakk <3 men tør ikke glede meg enda
Hihi takk <3Det forstår jeg godt, men synes du kan glede deg litt
Ja jeg visste ikke man kunne det jeg alltid lært morgenurin før ikm takk <3Jeg får sterkere streker på kveldstid jeg og. Sier gratulerer jeg
Ikke hjemme enda <3Har du tatt digital test?
Tusen takk <3Leste nettopp igjennom tråden din, så spennende å følge med ! Og de ser jo helt klart positive ut, hvisker gratulerer!
Tusen millioner takk <3.....Gratulerer så mye! Endelig
Tuusen takk <3 da har vi termin ikke så langt unna hverandre nå og vi får nr 2 i 2021 begge to, akkurat som første kom i 2019 for begge toYeeey gratulerer så mye
Ja, tenk det og denne gangen tok det ikke så lang tid og dere klarte det helt naturlig etter pilleslutt i novemberTuusen takk <3 da har vi termin ikke så langt unna hverandre nå og vi får nr 2 i 2021 begge to, akkurat som første kom i 2019 for begge to
Jaa det føles helt uvirkelig <3 er i sjokk enda.. HeheJa, tenk det og denne gangen tok det ikke så lang tid og dere klarte det helt naturlig etter pilleslutt i november
Åå se der ja! Så glad på dine vegne!!Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3
Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
GratulererSånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3
Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
Ååh tusen takk, det betyr så mye <3Åå se der ja! Så glad på dine vegne!!
Tusen takk <3Gratulerer