Verri25 som PRØVER

Føles alltid lenge ut i starten, men plutselig er dagen der :)
Det går bra med meg! 5+2 i dag, så dagene snegler avgårde :) Gleder meg til å få litt mage igjen, så spent på når det skjer denne gangen! Tok lang tid sist:p
Så godt å høre :) åååh!! Ja det skjønner jeg ❤️gleder meg oppdateringer senere hos deg :)

Absolutt! Verdt all slitet og kvalmen til en vakker menneske i vente :Heartred Det går bra med meg, men kjedelig at babystrek ikke har dukket opp enda :p Men ser frem til gyn timen om to uker så håper jeg å få letrozol og booste på hele pakken:angelic::hilarious::Heartred
Ja det er det ❤️:) ånei så leit :/ jaa håper virkelig du får begynt på letrozol så fort som mulig - det hjalp meg med å bli gravid første gangen etter 1,5 års prøving ♥️ masse lykke til!!

Jeg følger med!! ☺️❤️SÅ spennende, koselig å få vite hvem som gjemmer seg der inne, masse god bedring med kvalmen ☺️

Så koselig altså :) ❤️takk!! Ja blir veldig spennende å se :) gleder meg som et lite barn :p tusen takk, det trengs :p ❤️ går det bra med deg da? :)
Det skjønner jeg godt! ☺️ Med meg går det fint, har vært veldig heldig sånn formmessig, var det med førstemann også, bare trøtt/sliten ☺️ Foreløpig beregnet meg til 10+4 i dag, skal på UL i morgen, så spennende å se da :joyful:

Føles alltid lenge ut i starten, men plutselig er dagen der :)
Det går bra med meg! 5+2 i dag, så dagene snegler avgårde :) Gleder meg til å få litt mage igjen, så spent på når det skjer denne gangen! Tok lang tid sist:p
Her tok det like lang tid med nr 2 :( fikk ikke synlig mage før 20+ begge svangerskap

Det skjønner jeg godt! ☺️ Med meg går det fint, har vært veldig heldig sånn formmessig, var det med førstemann også, bare trøtt/sliten ☺️ Foreløpig beregnet meg til 10+4 i dag, skal på UL i morgen, så spennende å se da :joyful:
Så godt å høre da ❤️ ååh så koselig!! Masse lykke til :) vi skal også på UL imorgen ❤️

Ja det er det ❤️:) ånei så leit :/ jaa håper virkelig du får begynt på letrozol så fort som mulig - det hjalp meg med å bli gravid første gangen etter 1,5 års prøving ♥️ masse lykke til!!
Ja, har tro på at letrozol vil hjelpe godt på!:Heartred Skal til samme gyn som jeg var på da jeg ble gravid forrige gang så han skriver nok ut letrozol igjen til meg:notworthy

Men tusen takk for det du:Heartred masse lykke til du også:Heartred

Hei igjen kjære følgere❤️
Som sagt så var vi på ultralyd på torsdag og fikk virkelig se at alt var bra! :D heldigvis! Viktigst er at alt var bra også hadde jeg en følelse på jente fra jeg så positiv test, men ikke en slags mage følelse men en skjebne følelse og det høres veldig rart ut.. Jeg mistet mormoren min til kreft på en veldig tøff og hard måte hvor det kun gikk 6 uker fra vi fikk vite om kreften til hun pustet for siste gang❤️! Jeg tenkte da at når jeg ble gravid nå så visste jeg det var jente for det hadde mormor ønsket og for meg var det veldig viktig å oppkalle en eventuell datter etter oldemoren sin som betydde så mye for meg og sønnen min❤️❤️
Fikk ordentlig sjokk når vi så det var EN JENTE, en liten prinsesse❤️:love017 da får jeg oppkalt hun etter mormoren min og det betyr SÅ sykt mye!!
Ny termin er 22/11-21 på bursdagen til tante barnet mitt og sønnen min er født på dåpsdagen til dette tantebarnet :o hva er det med enkelte datoer?? :p

Idag er jeg 14+2 og jeg er på deg 3 med nye tabletter for kvalmen - nemlig afipran prøver jeg meg på nå og de virker til å fungere litt men merker jeg er veldig sliten og orker lite før kvalmen kommer for fullt tilbake :p
ALT er verdt det uansett! ❤️
Legger ved bilde av jenta våres ❤️

Vedlegg

• download (11).jpeg
    download (11).jpeg
    96,5 KB · Visninger: 113
Fantastisk å lese historien din! Gratulerer så mye med nr 2 på vei!! :Heartred Og så gøy at et blir en jente denne gangen!

Ååh tusen takk så koselig skrevet av deg ❤️ ja blir stas med en lillesøster i familien ❤️ er omtrent bare gutter :Heartblue:p

Herlig!! :Heartred Her er det motsatt: mannen sammen med oss tre jentene. Så hadde vært gøy med en gutt denne gangen, men samtidig stas med tre søstre, veldig spent på om det kommer flere til oss. :Heartred

Herlig!! :Heartred Her er det motsatt: mannen sammen med oss tre jentene. Så hadde vært gøy med en gutt denne gangen, men samtidig stas med tre søstre, veldig spent på om det kommer flere til oss. :Heartred
Åja, hehe :) så koselig da ❤️ masse lykke til når dere begynner å prøve ❤️

Hei igjen kjære følgere❤️
Som sagt så var vi på ultralyd på torsdag og fikk virkelig se at alt var bra! :D heldigvis! Viktigst er at alt var bra også hadde jeg en følelse på jente fra jeg så positiv test, men ikke en slags mage følelse men en skjebne følelse og det høres veldig rart ut.. Jeg mistet mormoren min til kreft på en veldig tøff og hard måte hvor det kun gikk 6 uker fra vi fikk vite om kreften til hun pustet for siste gang❤️! Jeg tenkte da at når jeg ble gravid nå så visste jeg det var jente for det hadde mormor ønsket og for meg var det veldig viktig å oppkalle en eventuell datter etter oldemoren sin som betydde så mye for meg og sønnen min❤️❤️
Fikk ordentlig sjokk når vi så det var EN JENTE, en liten prinsesse❤️:love017 da får jeg oppkalt hun etter mormoren min og det betyr SÅ sykt mye!!
Ny termin er 22/11-21 på bursdagen til tante barnet mitt og sønnen min er født på dåpsdagen til dette tantebarnet :eek: hva er det med enkelte datoer?? :p

Idag er jeg 14+2 og jeg er på deg 3 med nye tabletter for kvalmen - nemlig afipran prøver jeg meg på nå og de virker til å fungere litt men merker jeg er veldig sliten og orker lite før kvalmen kommer for fullt tilbake :p
ALT er verdt det uansett! ❤️
Legger ved bilde av jenta våres ❤️
Gratulerer så mye med ei jente!! Og at alt så bra ut!! Så stas at du kan oppkalle hun etter mormoren din! :Heartred:Heartred Fantastisk ultralydbilde! :love7

Ååh, da har jeg ligger her å lest gjennom hele tråden din. Og vil bare si gratulerer med nr 2 på vei, kjente jeg ble så glad på dine vegne!!! :Heartpink:happy093

Hei igjen :Heartbigredda var det på tide med litt oppdatering igjen!
Idag er jeg 15+6 og straks er jeg 4 hele måneder! Det har gått ganske fort fra jeg var 12 uker, men før det gikk det saaakte :p

Formen: kvalmen har gikk seg tror jeg for er på dag 5 uten kvalme og det føles helt fantastisk!! <3
Kjenne liv: jeg kjenner ikke så mye annet enn noen ganger kjennes det ut som det er noen bobler som sprekker der nede og det har skjedd flere ganger så er ganske sikker på at det er det for jeg merker forskjell på tarm bevegelse og den boblingen :o gleder meg til jeg kan kjenne enda mer <3

På mandag prøvde jeg meg på jobb i 3 timer for er 100 prosent sykemeldt, men kan prøve å jobbe litt ved siden av hvis man vil det. Og det var koselig å se igjen alle igjen! Men jeg begynte med litt hodepine midt i vakta og lot det være også fikk jeg flere skikkelig *smeller* senere på dagen som gjorde at jeg holdt på å gå i bakken og jeg ble kjempe redd og satt ut så knakk helt sammen og ringe legevakta og fikk komme dit og de fant heldigvis ikke noe feil :D fikk beskjed å ta smertestillende... Det var sikkert kroppens måte å si ifra på at jeg var sliten og det ble for mye støy.. Nå på mandag som kommer skal jeg prøve å jobbe med barna ute, bare en time og se hvordan det går :)
Nå er det 22 dager til OUL og jeg gleder meg stort (skriver jeg, for samboer får mest sannsynlig ikke være med).

~ håper det er bra med dere? Solen skinner her og det har den gjort siste uka og jeg ELSKER det!! :)
Legger ved et mage bilde, beklager at det ble sånn i undertøy men jeg tar sånne bilder omtrent hver uke :)

Vedlegg

• IMG_20210603_130133.jpg
    IMG_20210603_130133.jpg
    525,6 KB · Visninger: 84
Back
Topp