Jaa veldig ubehagelig jeg sliter med IBS ved siden av ogsåÅh,den der metthetsfølelsen husker jeg at jeg også hadde,sååå ubehagelig
God påske!
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa veldig ubehagelig jeg sliter med IBS ved siden av ogsåÅh,den der metthetsfølelsen husker jeg at jeg også hadde,sååå ubehagelig
God påske!
Hurra, så deilig følelse for deg! Håper dere får en god påskeHei en bitte liten oppdatering!!
igår på dagtid når jeg var på jobb opplevde jeg litt stikninger/brennefølelse i tissen og lurte på hva det var men tenkte ikke mer på det før jeg kom hjem å så det var brun utflod i trusa mi og når jeg tisset kom det rosa på papiret når jeg tørket meg og så ble det brunt igjen og det har kommet ved hvert toalett besøk siden igår.. Siden det fortsatte idag tidlig og siden alt er stengt nå de neste dagene så bråbestilte jeg tidlig ultralyd idag og dro med veldig blandet følelser for jeg har regnet ut at jeg er 6+0 idag og jeg visste det var en risiko for å ikke kunne finne embryoet siden det er såpass tidlig.. Men den sjansen valgte jeg å ta.. Og det tok ikke lang tid før jeg så den lille bebisen der inne og hjerte som slo. Da kom det noen gledes tårer !
Hun sa jeg var 6+1 så da har jeg regnet ganske riktig! jeg er så lettet for at alt så bra ut og hun var veldig grundig og sjekket godt men fant ikke ut hva den fargede utfloden kom av.. Jeg VET det er vanlig tidlig i svangerskapet, men man hører også om de som opplever det som starten på en abort så det gjorde meg bekymret og jeg er veldig glad jeg sjekket for nå kan jeg nyte ferie og påsken
Legger ved et bilde fra ultralyden
Jaa veldig, takk håper det går bra med deg!Hurra, så deilig følelse for deg! Håper dere får en god påske
Med meg går det fint! Håper jeg kan flytte inn i desembergruppa ilp påskenJaa veldig, takk håper det går bra med deg!
Håper med degMed meg går det fint! Håper jeg kan flytte inn i desembergruppa ilp påsken
Jaa veldig beroligende ser ut som plommesekken er større enn embryoetSå flott! Tenk at du har sett den lille allerede Gidt alt er bra
Hei en bitte liten oppdatering!!
igår på dagtid når jeg var på jobb opplevde jeg litt stikninger/brennefølelse i tissen og lurte på hva det var men tenkte ikke mer på det før jeg kom hjem å så det var brun utflod i trusa mi og når jeg tisset kom det rosa på papiret når jeg tørket meg og så ble det brunt igjen og det har kommet ved hvert toalett besøk siden igår.. Siden det fortsatte idag tidlig og siden alt er stengt nå de neste dagene så bråbestilte jeg tidlig ultralyd idag og dro med veldig blandet følelser for jeg har regnet ut at jeg er 6+0 idag og jeg visste det var en risiko for å ikke kunne finne embryoet siden det er såpass tidlig.. Men den sjansen valgte jeg å ta.. Og det tok ikke lang tid før jeg så den lille bebisen der inne og hjerte som slo. Da kom det noen gledes tårer !
Hun sa jeg var 6+1 så da har jeg regnet ganske riktig! jeg er så lettet for at alt så bra ut og hun var veldig grundig og sjekket godt men fant ikke ut hva den fargede utfloden kom av.. Jeg VET det er vanlig tidlig i svangerskapet, men man hører også om de som opplever det som starten på en abort så det gjorde meg bekymret og jeg er veldig glad jeg sjekket for nå kan jeg nyte ferie og påsken
Legger ved et bilde fra ultralyden
Jaa veldig glad for det ja jeg vet det er veldig normalt, men det er også en sjanse for at det kunne være noe galt og jeg hadde ingen blødninger eller spottinger i mitt første svangerskap derfor jeg ble så usikker nå.. Åh snart uke 30 du da masse lykke til videre!Hei Så koselig at du har fått se både plommesekken og ditt lille embryo Jeg hadde blødninger + brun spotting fra uke 5 til 8+5. Kom av skjøre slimhinner. Det er veldig vanlig. Jeg er nå i uke 28 Satser på at det er samme årsak til det brune og rosa hos deg
Tusen takk I mitt første svangerskap hadde jeg heller ikke blødninger/spotting tidlig i svangerskapet. Men i svangerskap 2 og nå 3 har jeg blødd en del de første ukene uten at det har vært noe galt. Så det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Men forstår godt usikkerheten. Det er jo ikke så rart, man liker jo ikke å spotte/blø når man er gravid. Men satser på at det stopper opp hos deg og kun er helt uskyldigJaa veldig glad for det ja jeg vet det er veldig normalt, men det er også en sjanse for at det kunne være noe galt og jeg hadde ingen blødninger eller spottinger i mitt første svangerskap derfor jeg ble så usikker nå.. Åh snart uke 30 du da masse lykke til videre!
Ja ikke sant det er veldig forskjellig godt det ikke var noe hos deg heller da ja det har blitt mindre nå så er rolig på det god påske daTusen takk I mitt første svangerskap hadde jeg heller ikke blødninger/spotting tidlig i svangerskapet. Men i svangerskap 2 og nå 3 har jeg blødd en del de første ukene uten at det har vært noe galt. Så det er forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Men forstår godt usikkerheten. Det er jo ikke så rart, man liker jo ikke å spotte/blø når man er gravid. Men satser på at det stopper opp hos deg og kun er helt uskyldig
Meg! Følger degHei igjen alle sammen
Liten oppdatering fra meg
Idag er jeg 13+4 og imorgen skal vi på organrettet ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim og forhåpentligvis ser vi hvem som gjemmer seg der inne og gjør mammaen sin så kvalm håper virkelig ALT er bra med babyen !!
Som sagt så sliter jeg med kvalme enda og tenkte å snakke med legen imorgen om å sykemelde meg lenger for jeg er ikke frisk nok til å jobbe kjenner jeg.. Veldig kjedelig, men sånn er det og får liksom ikke gjort så mye med det.. Jeg tar kvalme tabletter og de hjelper til en viss grad og viss tidspunkt også kommer den vonde kvalmen tilbake jaja..
Håper det er bra med dere? =)
Er det noen av dere som følger meg her?
Legger ved et bilde av baby magen på 17.mai
Hei igjen alle sammen
Liten oppdatering fra meg
Idag er jeg 13+4 og imorgen skal vi på organrettet ultralyd hos Martin Lundring på Jessheim og forhåpentligvis ser vi hvem som gjemmer seg der inne og gjør mammaen sin så kvalm håper virkelig ALT er bra med babyen !!
Som sagt så sliter jeg med kvalme enda og tenkte å snakke med legen imorgen om å sykemelde meg lenger for jeg er ikke frisk nok til å jobbe kjenner jeg.. Veldig kjedelig, men sånn er det og får liksom ikke gjort så mye med det.. Jeg tar kvalme tabletter og de hjelper til en viss grad og viss tidspunkt også kommer den vonde kvalmen tilbake jaja..
Håper det er bra med dere? =)
Er det noen av dere som følger meg her?
Legger ved et bilde av baby magen på 17.mai
Ååh så koselig!! Hyggelig at noen følger medMeg! Følger deg
Håper alt er bra imorgen, og det vil det nok gjøre Kjedelig å lese om at du plages mye med kvalme, men håper at det gir seg nå snart som du er i 2.trimester og som regel er det en fin tid Lykke til imorgen!
Ja veldig!! Har ventet på denne timen siden uke 5/6 så føles veldig lenge og imorgen skjer det ... Ja jeg synes egentlig det går bra med deg?Spennende med ultralyd, det går sikkert helt fint! Så fin mage! Syns du magen kom fortere med nr.2?
Føles alltid lenge ut i starten, men plutselig er dagen derJa veldig!! Har ventet på denne timen siden uke 5/6 så føles veldig lenge og imorgen skjer det ... Ja jeg synes egentlig det går bra med deg?
Absolutt! Verdt all slitet og kvalmen til en vakker menneske i vente Det går bra med meg, men kjedelig at babystrek ikke har dukket opp enda Men ser frem til gyn timen om to uker så håper jeg å få letrozol og booste på hele pakkenÅåh så koselig!! Hyggelig at noen følger med
Ja jeg vet, veldig kjipt men premien i enden er så verdt det uansett tusen takk!! Ja det går nok over snart hehe.. Tusen takk for det fine deg går det bra med deg da? og ha en fin dag