Så fantastisk og magisk! Gratulerer, høyt og tydelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa jeg vet! Nesten så jeg ikke tror det enda er for godt til å være sant liksom <3 tusen tusen takk <3<3Så fantastisk og magisk! Gratulerer, høyt og tydelig
Tusen takk <3Gratulerer
Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3
Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3
Takk <3Gratulerer!!!
Jaa stemmer det ja det må du ha jeg så ingen ting men får studere en gang til <3 tusen takk <3Var jeg som så strek 8dpo,altså jeg har jo supersyn!?
Gratulerer så mye med babystrek!
Jaaa <3Så moro!!
Kjempefin stigning på testene dine Gratulerer så mye!12 dpo og fikk denne på morgen urin <3
Legger ved bilde av testen jeg tok 10 dpo, men det er en annen test - samme følsomhet på 25 ml så jeg synes den har økt bra?
Altså dette føles så uvirkelig - jeg er enda i sjokk
Jeg ER faktisk gravid!! første bilde er tatt innen 1 minutt og den andre etter 4 minutter (skulle leses av innen 5 min)
Tuusen takk for det!! <3<3Kjempefin stigning på testene dine Gratulerer så mye!
Hei! Kom over tråden din nå og leste igjennom. Så stort av deg å dele, og jeg blir så glad for at flere deler åpent rundt dette temaet. Gratulerer så myeHei dere som følger meg..
Er det flere enn meg som tar vare på gamle graviditetstester? Jeg har tatt vare på alle de positive testene fra forrige svangerskap og det er jeg så glad for at jeg gjorde for det er fine minner <3
Nå med baby nummer 2 har her teipet fast mange av testene jeg har tatt helt fra svaaaakt positiv til like sterk som kontroll streken
~
Skal snart gi meg med å teste, men det er veldig gøy å se den bli sterkere og sterkere, men nå blir den vel kanskje ikke sterkere siden den nederste er like sterk som kontroll streken
Idag tidlig på første morgen urin så synes jeg den så litt svakere ut enn i igår, og siden jeg har masse tester så tok jeg en på dobesøk nr 2 og det var den som ble kjempe sterk!!
Hei åh så koselig at du har lest den og synes det! Tusen takk <3 ja det burde være mer åpenhet rundt det, absolutt tusen tusen takk <3 ja det er veldig fine minnerHei! Kom over tråden din nå og leste igjennom. Så stort av deg å dele, og jeg blir så glad for at flere deler åpent rundt dette temaet. Gratulerer så mye
Jeg har tatt bildet av mine tester på mobilen. Fine minner!
Åh,den der metthetsfølelsen husker jeg at jeg også hadde,sååå ubehageligGod morgen dere
I dag er jeg 5 + 4 og de siste dagene har jeg kjent på litt kvalme og ekstremt oppblåsthet/metthetsfølelse ømme pupper som er av og på og føles ut som jeg må tisse veldig ofte bekkenet hadde jeg vondt i noen dager etter jeg testet positivt og hele den første uken, men nå merker jeg det ikke så ille lenger heldigvis! Slet med bekkenet i forrige svangerskap
~
Håper dere får en fin lørdag
GOD PÅSKE og luftklemmer sendes!