Verri25 som PRØVER

Så fantastisk og magisk! Gratulerer, høyt og tydelig :shy::singing: ♥️

Sånn jenter, da har jeg tatt fler tester og dere har hatt helt rett... Det var til og med en som så noe på testen min 8dpo og jeg sa den var blenda... Tok Clearblue early som ble positiv med en gang og da turte jeg ta digital <3 altså jeg er i sjokk... :love7 nå håper jeg dette går bra hele veien fram til november!! Herregud jeg er helt fra meg nå.. Etter at det tok så lang tid og med hjelp med første så satt den nå <3

Og jeg føler sånn med dere som enda ikke har testet positivt, vit at jeg tenker på dere alle <3

Var jeg som så strek 8dpo,altså jeg har jo supersyn!?:pompus::joyful:
Gratulerer så mye med babystrek!:smiley-bounce012

12 dpo og fikk denne på morgen urin <3
Legger ved bilde av testen jeg tok 10 dpo, men det er en annen test - samme følsomhet på 25 ml så jeg synes den har økt bra?
Altså dette føles så uvirkelig - jeg er enda i sjokk :eek:
Jeg ER faktisk gravid!! :wav :love7første bilde er tatt innen 1 minutt og den andre etter 4 minutter (skulle leses av innen 5 min)

Vedlegg

• IMG_20210314_063825.jpg
    IMG_20210314_063825.jpg
    13,5 KB · Visninger: 91
  • IMG_20210314_064239.jpg
    IMG_20210314_064239.jpg
    14,1 KB · Visninger: 90
  • IMG_20210314_064529.jpg
    IMG_20210314_064529.jpg
    36,5 KB · Visninger: 92
12 dpo og fikk denne på morgen urin <3
Legger ved bilde av testen jeg tok 10 dpo, men det er en annen test - samme følsomhet på 25 ml så jeg synes den har økt bra?
Altså dette føles så uvirkelig - jeg er enda i sjokk :eek:
Jeg ER faktisk gravid!! :wav :love7første bilde er tatt innen 1 minutt og den andre etter 4 minutter (skulle leses av innen 5 min)
Kjempefin stigning på testene dine :love7 Gratulerer så mye!

10 dpo (3+3) fikk jeg 1-2 på digital og idag 13 dpo (3+6) fikk jeg 2-3 <3 Er så glad for stigning :smiley-angry017 <3

Vedlegg

• IMG_20210315_061104.jpg
    IMG_20210315_061104.jpg
    16,2 KB · Visninger: 103
Hei dere som følger meg.. :)
Er det flere enn meg som tar vare på gamle graviditetstester? Jeg har tatt vare på alle de positive testene fra forrige svangerskap og det er jeg så glad for at jeg gjorde for det er fine minner <3
Nå med baby nummer 2 har her teipet fast mange av testene jeg har tatt helt fra svaaaakt positiv til like sterk som kontroll streken :D
~
Skal snart gi meg med å teste, men det er veldig gøy å se den bli sterkere og sterkere, men nå blir den vel kanskje ikke sterkere siden den nederste er like sterk som kontroll streken :p

Idag tidlig på første morgen urin så synes jeg den så litt svakere ut enn i igår, og siden jeg har masse tester så tok jeg en på dobesøk nr 2 og det var den som ble kjempe sterk!! :D

Vedlegg

• IMG_20210321_112119.jpg
    IMG_20210321_112119.jpg
    33,6 KB · Visninger: 115
  • IMG_20210321_112211.jpg
    IMG_20210321_112211.jpg
    27,4 KB · Visninger: 115
Hei dere som følger meg.. :)
Er det flere enn meg som tar vare på gamle graviditetstester? Jeg har tatt vare på alle de positive testene fra forrige svangerskap og det er jeg så glad for at jeg gjorde for det er fine minner <3
Nå med baby nummer 2 har her teipet fast mange av testene jeg har tatt helt fra svaaaakt positiv til like sterk som kontroll streken :D
~
Skal snart gi meg med å teste, men det er veldig gøy å se den bli sterkere og sterkere, men nå blir den vel kanskje ikke sterkere siden den nederste er like sterk som kontroll streken :p

Idag tidlig på første morgen urin så synes jeg den så litt svakere ut enn i igår, og siden jeg har masse tester så tok jeg en på dobesøk nr 2 og det var den som ble kjempe sterk!! :D
Hei! Kom over tråden din nå og leste igjennom. Så stort av deg å dele, og jeg blir så glad for at flere deler åpent rundt dette temaet. Gratulerer så mye ❤️

Jeg har tatt bildet av mine tester på mobilen. Fine minner!

Hei! Kom over tråden din nå og leste igjennom. Så stort av deg å dele, og jeg blir så glad for at flere deler åpent rundt dette temaet. Gratulerer så mye ❤️

Jeg har tatt bildet av mine tester på mobilen. Fine minner!
Hei :) åh så koselig at du har lest den og synes det! Tusen takk <3 ja det burde være mer åpenhet rundt det, absolutt :) tusen tusen takk <3 ❤️ ja det er veldig fine minner :D

22 dpo og 5+1 idag og endelig fikk jeg 3+ på digital testen ❤️:dance008 da er jeg FERDIG med å teste for nå må denne testetøsen slutte å teste og roe seg ned litt for JEG ER GRAVID ❤️!! Jeg var ikke så opptatt av å teste etter 3+ ved forrige svangerskap, men nå måtte jeg for det kan være siste gangen jeg er gravid.. Skikkelig lykke følelse nå! :)

Vedlegg

• IMG_20210324_062828.jpg
    IMG_20210324_062828.jpg
    12 KB · Visninger: 54
God morgen dere ❤️
I dag er jeg 5 + 4 og de siste dagene har jeg kjent på litt kvalme og ekstremt oppblåsthet/metthetsfølelse :p ømme pupper som er av og på og føles ut som jeg må tisse veldig ofte :) bekkenet hadde jeg vondt i noen dager etter jeg testet positivt og hele den første uken, men nå merker jeg det ikke så ille lenger heldigvis! Slet med bekkenet i forrige svangerskap :p

~
Håper dere får en fin lørdag ❤️
GOD PÅSKE og luftklemmer sendes!

God morgen dere ❤️
I dag er jeg 5 + 4 og de siste dagene har jeg kjent på litt kvalme og ekstremt oppblåsthet/metthetsfølelse :p ømme pupper som er av og på og føles ut som jeg må tisse veldig ofte :) bekkenet hadde jeg vondt i noen dager etter jeg testet positivt og hele den første uken, men nå merker jeg det ikke så ille lenger heldigvis! Slet med bekkenet i forrige svangerskap :p

~
Håper dere får en fin lørdag ❤️
GOD PÅSKE og luftklemmer sendes!
Åh,den der metthetsfølelsen husker jeg at jeg også hadde,sååå ubehagelig:inpain:

God påske!:cool01

Back
Topp