Okei, men da kan det hende jeg gjør det. Men det er jo 6 dager til IKM og de sier man skal teste på morgen urin? takk <3Ja tror jeg ville gjort det, er så veldig utålmodig Gleder meg til oppdatering
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, men da kan det hende jeg gjør det. Men det er jo 6 dager til IKM og de sier man skal teste på morgen urin? takk <3Ja tror jeg ville gjort det, er så veldig utålmodig Gleder meg til oppdatering
Jeg er på jobb da jobber på barneskole og SFO på rødt nivå så er ikke bare bare å få gjort det heheEnig! Hadde testet etter noen timer jeg
Okei, men da kan det hende jeg gjør det. Men det er jo 6 dager til IKM og de sier man skal teste på morgen urin? takk <3
Åh så gøy når på kvelden da og hvor lenge siden sisttæ gang du tisset og drakk? <3Sniiker
Jeg hadde blenda tester/ultrasvak strek på morgen 9 dpo, tester igjen på kveld og fikk positiv 1-2 på ClearBlue og enda sterkere strek på babyplan strimmel.
Mitt urin er oftere mer konsentrert utover kvelden enn om morgenen, vet ikke hvorfor det er slik
Koselig takk <3Ja tror jeg ville gjort det, er så veldig utålmodig Gleder meg til oppdatering
Jeg våger å hviske gratulerer jeg ser ut til at det klaffet ganske kjapt denne gangJeg hørte på flere her som ba meg teste på kvelden og det gjorde jeg.. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro? Jeg leste på forumet at man burde sjekke før man tar å dypper testen om den har en skygge og jeg sjekket og det så ut som noe der, men mer et hakk eller noe.. Men jeg synes denne ser svak rosa ut???????
Hva tenker dere?? <3
Den nederste er fra idag tidlig og den andre nå..
Jeg vet ikke hva jeg skal tro men takk <3Jeg våger å hviske gratulerer jeg ser ut til at det klaffet ganske kjapt denne gang
edit: jeg tester alltid best på kvelden
Jeg ser en strek og vil definitivt si den er positiv!!Jeg hørte på flere her som ba meg teste på kvelden og det gjorde jeg.. Men jeg vet ikke hva jeg skal tro? Jeg leste på forumet at man burde sjekke før man tar å dypper testen om den har en skygge og jeg sjekket og det så ut som noe der, men mer et hakk eller noe.. Men jeg synes denne ser svak rosa ut???????
Hva tenker dere?? <3
Den nederste er fra idag tidlig og den andre nå..
Wow!! Litt mye å ta innover seg jeg tør ikke tro på det enda <3 men takk!Jeg ser en strek og vil definitivt si den er positiv!!
Takk ja jeg også <3Så spennende!! Den ser positiv ut! Spent på test i morgen!
Ååh okei takk <3Jeg får sterkere streker på kveldstid jeg og. Sier gratulerer jeg
Takk <3Gratulerer
Gravid!!10 dpo og jeg fikk denne.. Hva tror dere? <3
Positiv! Så artig for deg - Gratulerer10 dpo og jeg fikk denne.. Hva tror dere? <3
Åh så gøy når på kvelden da og hvor lenge siden sisttæ gang du tisset og drakk? <3