Krysser fingrene for at det klaffer og en spire setter segCD 21 og negativ test <3
Har merket mye med magen/underlivet de to tre siste dagene så håper egget slapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det klaffer og en spire setter segCD 21 og negativ test <3
Har merket mye med magen/underlivet de to tre siste dagene så håper egget slapp
Tusen takk <3Krysser fingrene for at det klaffer og en spire setter seg
Tusen takk <3Her var det spennende! Krysser fingre for deg også!
Jeg føler jeg ser noe på den testen din Men av og til vet jeg ikke om jeg ser bare fordi jeg vet hvor streken skal være hvis du fatter Krysser uansett fingrene for deg!Hei og god morgen <3
8 dpo og negativ test - forventet men kjipt. Jeg vet det er tidlig enda men man mister håpet for hver gang den er negativ men jeg har et lite håp enda
Kom forresten fra legen nå og da fikk jeg bestilt henvisning til gynekolog, så da er jeg litt mer avslappet av det for hvis vi bruker lang tid nå også så får jeg hjelp igjen.. MEN det krysser vi fingrene for at jeg slipper
Hehe koselig at du tror du ser noe da jeg også gjør sånn som degJeg føler jeg ser noe på den testen din Men av og til vet jeg ikke om jeg ser bare fordi jeg vet hvor streken skal være hvis du fatter Krysser uansett fingrene for deg!
Det skjer absolutt noe her! Ta en ny test i kveld?9 dpo og jeg ser to streker, men om det er en skygge eller starten på noe det vet jeg ikke men den kom innenfor tiden og det har ikke skjedd med de andre jeg har tatt så jeg har et håp <3 jeg tok faktisk en til for å se om jeg så på test nr 2 også og det gjør jeg. Gjør dere?
Ser dere noe og har erfaringer fra en sånn(e)strek(er) som ble sterkere?
Ser nå at bildekvaliteten her inne er ræva for tidlig testere
Ser definitivt to streker Så spennende! Når skal du ta ny test?9 dpo og jeg ser to streker, men om det er en skygge eller starten på noe det vet jeg ikke men den kom innenfor tiden og det har ikke skjedd med de andre jeg har tatt så jeg har et håp <3 jeg tok faktisk en til for å se om jeg så på test nr 2 også og det gjør jeg. Gjør dere?
Ser dere noe og har erfaringer fra en sånn(e)strek(er) som ble sterkere?
Ser nå at bildekvaliteten her inne er ræva for tidlig testere
Ååh så gøy <3 håper!! Imorgen tidligSer definitivt to streker Så spennende! Når skal du ta ny test?
Imorgen tenkte jeg <3Det skjer absolutt noe her! Ta en ny test i kveld?
Det blir spennendeImorgen tenkte jeg <3
Ja <3Det blir spennende
Skjønner ikke hvordan du klarer å vente så lenge Men har virkelig troa nå, håper med deg!Ååh så gøy <3 håper!! Imorgen tidlig
Enig! Hadde testet etter noen timer jegSkjønner ikke hvordan du klarer å vente så lenge Men har virkelig troa nå, håper med deg!
Samme! Eier ikke tålmodighetEnig! Hadde testet etter noen timer jeg
Skal jeg ta en i kveld mener du! <3 tusen takk!!Skjønner ikke hvordan du klarer å vente så lenge Men har virkelig troa nå, håper med deg!
Ja tror jeg ville gjort det, er så veldig utålmodig Gleder meg til oppdateringSkal jeg ta en i kveld mener du! <3 tusen takk!!