Verri25 som PRØVER

Her var det spennende! Krysser fingre for deg også! :):D

Hei igjen :-) idag er jeg forhåpentligvis 3dpo og dagene nå er så sinnsykt spennende!! Når jeg blir gravid igjen skal jeg være mye flinkere til å oppdatere her inne da jeg ramlet ut av forumet sist og jeg har faktisk litt dårlig samvittighet for det, siden man har folk her som følger med på oppdateringer og vi deler jo ganske mye med hverandre! Beklager til de som kanskje synes det var leit sist.. Nå neste gang skal jeg være flinkere her på forumet for de som er interessert i min historie og hvordan ting går - dere fortjener å være en del av hele svangerskapet <3

Flere som har samme tanker?

Hei og god morgen <3
8 dpo og negativ test - forventet men kjipt. Jeg vet det er tidlig enda men man mister håpet for hver gang den er negativ men jeg har et lite håp enda :D
Kom forresten fra legen nå og da fikk jeg bestilt henvisning til gynekolog, så da er jeg litt mer avslappet av det for hvis vi bruker lang tid nå også så får jeg hjelp igjen.. MEN det krysser vi fingrene for at jeg slipper :)

Vedlegg

• IMG_20210310_072625.jpg
    IMG_20210310_072625.jpg
    20,1 KB · Visninger: 89
Hei og god morgen <3
8 dpo og negativ test - forventet men kjipt. Jeg vet det er tidlig enda men man mister håpet for hver gang den er negativ men jeg har et lite håp enda :D
Kom forresten fra legen nå og da fikk jeg bestilt henvisning til gynekolog, så da er jeg litt mer avslappet av det for hvis vi bruker lang tid nå også så får jeg hjelp igjen.. MEN det krysser vi fingrene for at jeg slipper :)
Jeg føler jeg ser noe på den testen dino_O Men av og til vet jeg ikke om jeg ser bare fordi jeg vet hvor streken skal være hvis du fatter:p Krysser uansett fingrene for deg!:)

Jeg føler jeg ser noe på den testen dino_O Men av og til vet jeg ikke om jeg ser bare fordi jeg vet hvor streken skal være hvis du fatter:p Krysser uansett fingrene for deg!:)
Hehe koselig at du tror du ser noe da :p jeg også gjør sånn som deg :) :p
Tusen takk <3

9 dpo og jeg ser to streker, men om det er en skygge eller starten på noe det vet jeg ikke :p men den kom innenfor tiden og det har ikke skjedd med de andre jeg har tatt så jeg har et håp <3 jeg tok faktisk en til for å se om jeg så på test nr 2 også og det gjør jeg. Gjør dere?
Ser dere noe og har erfaringer fra en sånn(e)strek(er) som ble sterkere?

Ser nå at bildekvaliteten her inne er ræva for tidlig testere :p

Vedlegg

• IMG_20210311_062356.jpg
    IMG_20210311_062356.jpg
    12,9 KB · Visninger: 131
  • IMG_20210311_063354.jpg
    IMG_20210311_063354.jpg
    10,7 KB · Visninger: 128
9 dpo og jeg ser to streker, men om det er en skygge eller starten på noe det vet jeg ikke :p men den kom innenfor tiden og det har ikke skjedd med de andre jeg har tatt så jeg har et håp <3 jeg tok faktisk en til for å se om jeg så på test nr 2 også og det gjør jeg. Gjør dere?

Det skjer absolutt noe her! Ta en ny test i kveld? :woot:

Ser definitivt to streker:D Så spennende! Når skal du ta ny test?:p

Back
Topp