Verri25 som PRØVER

Nå ble jeg glad [emoji1319] Gratulerer så mye [emoji7]
Ser ut til at ting lar vente på seg [emoji22] men starter opp med ny hormonkur og forhåpentligvis IVF i oktober [emoji3]
Tusen takk ❤️ ❤️ ❤️ det var hyggelig å høre :) å

Åh nei så kjipt.. Men går fort til oktober nå da :) heier på deg og ønsker deg masse lykke til ❤️
 
Jaja da var det IKM tid igjen. Kjenner den er på vei og enda en skuffelse. Eneste i dag er så sykt hoven i skjeden i veggene og livmortappen var høy og hoven. Første gang jeg har merket det i sammenheng med mensen. Noen erfaringer der?
 
Jaja da var det IKM tid igjen. Kjenner den er på vei og enda en skuffelse. Eneste i dag er så sykt hoven i skjeden i veggene og livmortappen var høy og hoven. Første gang jeg har merket det i sammenheng med mensen. Noen erfaringer der?

Det har jeg dessverre ingen erfaringer med. :/ håper for deg ❤️
 
Skjønner ikke hva som er galt med kroppen min... de finner ingen ting, sjekka eggledere med kontrast væske, slimhinner og alt er BEA reagerer fint på letrozolen.. men ingenting funker. Blir nok og prøve en inseminasjon etter sommeren før evt ivf
 
Skjønner ikke hva som er galt med kroppen min... de finner ingen ting, sjekka eggledere med kontrast væske, slimhinner og alt er BEA reagerer fint på letrozolen.. men ingenting funker. Blir nok og prøve en inseminasjon etter sommeren før evt ivf

Det er nok ikke noe galt med kroppen din [emoji173]️ men noen ganger er det bare slik at det man lengter etter tar tid.
Tror at stress kan bidra negativt, jaget etter at NÅ må det skje.. å det er ikke enkelt å slutte å håpe..
her er alle prøvene fine, men Ivf er vår beste sjangse.. har selfølgelig ett bittelite håp om at TR har bestemt seg for å endre planer og ikke kommer til helga... 16mnd siden jeg mistet.. å fint lite annet en svake tester som ikke blir til mere... kanskje jeg har gådd ut på dato?
 
Hvordan er formen Verri25?
Hei! Du beklager så mye for et sent svar :/ men savner appen veldig altså.. Er litt tungvindt i nettleseren.. Men formen er grei.. Har slitt en del md kvalme og lite Energi.. Energien gikk bort etter positiv test :p men nå er jeg 4 mnd gravid å venter bare på første livstegn fra lille ❤️❤️❤️ hvordan går det med deg? ❤️
 
Hei alle sammen som var fulgt meg og min reise - nå har jeg lagt til snarvei på dette forumet og håper det blir lettere å gå inn her. Synes det var så enkelt med appen..

Nå er jeg 15+4 og har termin 21.mai som er på bursdag min :) vi var på ultralyd 12/11 og fikk se en frisk og aktiv baby! Legen var 95 % sikker på gutt så jeg trodde feil. Hadde jente følelse hele tiden :p men jeg gleder meg helt enormt mye. Jeg ble tante til en liten gutt på torsdag som ble født 5 uker for tidlig så ting blir mer og mer virkelig for meg.

Vi skal på OUL på ahus 7/1-19 og da er jeg 21+2 så jeg gleder meg masse til å se igjen gullet!
Vi skal dele nyheten offentlig på julaften

Håper dere andre her har det bra ❤️ jeg tenker ofte på de som enda ikke har det så greit!
 
Hei! Du beklager så mye for et sent svar :/ men savner appen veldig altså.. Er litt tungvindt i nettleseren.. Men formen er grei.. Har slitt en del md kvalme og lite Energi.. Energien gikk bort etter positiv test :p men nå er jeg 4 mnd gravid å venter bare på første livstegn fra lille ❤️❤️❤️ hvordan går det med deg? ❤️


Så godt å høre at det går bra energien kommer nok tilbake joda ikke mye endring her.. men starta opp med Metformin og nytt forsøk i januar..
 
Hei alle sammen som har fulgt meg og som følger meg ❤️ igår var vi på ordinær ultralyd og fikk beskjed at alt var bra med lilleGUTT og vi skal få en sønn! Det vsr det ingen tvil om da vi så pungen mellom bena.. Dette kan bli en turner da han lå med beina over hodet . Hehe.
Idag er jeg 20 uker og kjenner litt nederst i magen. ❤️
Sender dere andre en god klem ❤️
 
Hei! Ville bare fortelle dere at lille Aksel kom til verden søndag 12.05.19 kl 18:14 ❤️ han var 3930 g og 51 cm lang! Alt bra med alle 3!:)
 

Vedlegg

  • IMG_20190519_100103_233.jpg
    IMG_20190519_100103_233.jpg
    33,8 KB · Visninger: 143
Back
Topp