Ja det er sant [emoji173]️ takk [emoji120][emoji7] det var hyggelig sagt av deg!Går så fint så [emoji6] uansett hva som skjer så vet du at du er på riktig vei..
har bestemt meg for at det er din tur nå [emoji23] [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sant [emoji173]️ takk [emoji120][emoji7] det var hyggelig sagt av deg!Går så fint så [emoji6] uansett hva som skjer så vet du at du er på riktig vei..
har bestemt meg for at det er din tur nå [emoji23] [emoji173]️
Åh så morro ønsker dere masse lykke til [emoji173]️Da var jeg på innvendig ul i går, sjekket eggene etter en dobbel letrozol kur, hadde ett i venstre eggstokk som var på 18 mm allerede så han regnet med det slapp om noen dager) alt så veldig bra ut så ds får vi bare håpe
Åh så morro ønsker dere masse lykke til [emoji173]️
Jeg og føler at det ikke blir noe, men det er fordi jeg har tatt tuuuuusen tester som er negative.. Men nå kan det skje et mirakel [emoji120][emoji7] håper for oss!Takk[emoji7][emoji7] antar at jeg ikke får no positiv test denne MDN heller som alle de siste 3 årene. Meeeen du vet aldri, tar til takke med en kjemisk å jeg da vet jeg det kan feste seg iallefall[emoji23]
Jeg og føler at det ikke blir noe, men det er fordi jeg har tatt tuuuuusen tester som er negative.. Men nå kan det skje et mirakel [emoji120][emoji7] håper for oss!
Ja [emoji120][emoji7][emoji16]Ja det kan skje et mirakel) vi krysser fingrene for det[emoji846][emoji7]
Vis vedlegget 272412
CD 14 og endelig begynner testen å nærme seg.. [emoji120] Skal bli godt å finne ut av hvordan kuren har virket idag.. Har time 10.40 hos gynekologen [emoji7][emoji7][emoji120] ×krysser fingrene for at det er et eller flere store egg klare til å slippe snart×
Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️Masse lykke til! Gleder meg til å høre[emoji2][emoji173]️
OPPDATERING :
Alt gikk fint hos gynekologen idag. Slimhinnen var akkurat som den skulle og det var et STORT egg på 18 mm på høyre eggstokk som kommer til å slippe om noen dager håper jeg.. Den skal visst være 20-22 mm og vokser ca 2 mm i døgnet så det er bare å håpe det skjer snart [emoji120]
Veldig positiv tilbakemelding idag så nå var det bare å ha samleie annenhver dag å la naturen gjøre resten [emoji173]️
Letrozol har fungert akkurat som den skulle.. Skikkelig opptur samtidig som det er mye følelser i sving.. Selvom egget var stort så er det ikke sikkert det klaffer. Må jo bare håpe på det beste såklart men ja... Vanskelig uansett..
Hvis det ikke går nå så skal jeg prøve noen flere mnd med kuren og går det ikke da så skal jeg på laproskopi og det håper jeg at jeg slipper for jeg har aldri ligget i narkose og det er en av de største skrekkene mine siden jeg har dødsangst i tillegg [emoji85]
Okei spennende! Så du skal uansett ta en laproskopi??Mitt var på venstre siden, skal sjekke egglederne selv om det ikke klaffer denne mnd [emoji14] men skal uansett fortsette med letrozol en stund siden det tydeligvis har en funksjon) håper på en klaff snart
Okei spennende! Så du skal uansett ta en laproskopi??
Ja håper det for oss alle [emoji173]️[emoji120]
Jeg kan ingen ting om det dessverre ja vi har ventet lenge nok... [emoji25][emoji120]Ja må nesten sjekkeren det ligger noe der, siden det aldri klaffer.... men lurer på om de sjekker med kontrastvæske først? Før de går inn med laproskopi? Men vet ikke det finner jeg ut etter jeg har på tr denne mnd ja vi får håpe det for slle[emoji846] føler vi har antakelig venta lenge nok)
OPPDATERING :
Alt gikk fint hos gynekologen idag. Slimhinnen var akkurat som den skulle og det var et STORT egg på 18 mm på høyre eggstokk som kommer til å slippe om noen dager håper jeg.. Den skal visst være 20-22 mm og vokser ca 2 mm i døgnet så det er bare å håpe det skjer snart [emoji120]
Veldig positiv tilbakemelding idag så nå var det bare å ha samleie annenhver dag å la naturen gjøre resten [emoji173]️
Letrozol har fungert akkurat som den skulle.. Skikkelig opptur samtidig som det er mye følelser i sving.. Selvom egget var stort så er det ikke sikkert det klaffer. Må jo bare håpe på det beste såklart men ja... Vanskelig uansett..
Hvis det ikke går nå så skal jeg prøve noen flere mnd med kuren og går det ikke da så skal jeg på laproskopi og det håper jeg at jeg slipper for jeg har aldri ligget i narkose og det er en av de største skrekkene mine siden jeg har dødsangst i tillegg [emoji85]
Ja må nesten sjekkeren det ligger noe der, siden det aldri klaffer.... men lurer på om de sjekker med kontrastvæske først? Før de går inn med laproskopi? Men vet ikke det finner jeg ut etter jeg har på tr denne mnd ja vi får håpe det for slle[emoji846] føler vi har antakelig venta lenge nok)
Ja det ser veldig bra ut [emoji7][emoji120] takk det gjør vi og det skal vi neida jeg er bare litt redd.. Ja nå skal det lages baby [emoji7][emoji120] tusen takk for koselig melding [emoji173]️[emoji173]️ ha en fin tirsdag [emoji173]️[emoji1319][emoji1319][emoji1319] dette ser bra ut [emoji173]️ håper håper håper.. kos dere med humpinga [emoji6] ikke tenk så langt frem, pust og lev i nuet, resten kommer når det kommer det skal vi ikke stresse med nå.. nå skal det lages baby [emoji8] klem og Lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️