Verri25 som PRØVER

Ringte legekontoret nå og prøven var negativ... Jeg spurte om hva verdien lå på og da sa hun at den lå på under 0,4 så da er det hvertfall 100% sikkert at jeg IKKE er gravid... [emoji25] Har ikke spottet noe mer de siste dagene heller.. Skjønner ingen ting jeg..

Ringte legekontoret nå og prøven var negativ... Jeg spurte om hva verdien lå på og da sa hun at den lå på under 0,4 så da er det hvertfall 100% sikkert at jeg IKKE er gravid... [emoji25] Har ikke spottet noe mer de siste dagene heller.. Skjønner ingen ting jeg..

Ååh [emoji17][emoji17] skal du begynne på letrozol eller er det forsent nå?

Fremdeles ingen blødning?

IMG_20180729_222146.jpg

Vis vedlegget 268699
Hei! Jeg vet at dette kanskje er feil gruppe å laste inn dette innlegget men jeg orker ikke å søke etter den andre nå da jeg er litt i "sjokk"...

Dette er EGGLØSNINGSTEST!!!

Jeg kom hjem fra ferie akkurat nå og tenkte jeg skulle ta en Eggløsningstest bare for å sjekke hvordan streker var.. Den fra A1 var jo ganske negativ.. Jeg har hatt litt av og på smerter nederst i magen igår og idag og tenkte å også ta digital og den er jo POSITIV?! hvem test ville dere stolt på?
Hvis dette stemmer får jeg en syklus på 32 dager ca [emoji120][emoji120][emoji120]

Jeg mener at den digitale burde være sikker, men de to strekene inni den er ikke like sterke, men det kom jo smilefjes så da må den hi være riktig?

Uansett så skal vi legge inn aksjer idag så den saken er grei.. Hver så snill å kom med deres tanker [emoji173]️

IMG_20180731_102038.jpg

Dette bilde er tatt maks 5 min etter.
Denne er vel akkurat ikke positiv? Eller hva mener dere?

IMG_20180731_104016.jpg

Her er det 20 min etter den forrige testen..

Jeg tok en digital men den var negativ... Hmm

Vis vedlegget 268827
Dette bilde er tatt maks 5 min etter.
Denne er vel akkurat ikke positiv? Eller hva mener dere?

Vis vedlegget 268828
Her er det 20 min etter den forrige testen..

Jeg tok en digital men den var negativ... Hmm
Men den digitale var jo negativ.. Og den var positiv søndag kveld [emoji23] og det var de dagene jeg hadde smerter.. Så du mener jeg ikke har Eggløsning idag når testen var positiv på søndag? [emoji85]

Men den digitale var jo negativ.. Og den var positiv søndag kveld [emoji23] og det var de dagene jeg hadde smerter.. Så du mener jeg ikke har Eggløsning idag når testen var positiv på søndag? [emoji85]
Hadde klaska inn aksjer når babyplan viser positiv og digital er negativ og i morgo og for å være sikker dagen etter det igjen.

SPhotoEditor-20180731_172023.jpg

Den øverste er frs idag tidlig kl 10 ca og den under er fra nå kl 5.. Den som er tatt nå er jo helt klart negativ...

Men siden den var positiv idag tidlig så betyr det et egget mest sannsynlig slapp igår kveld/natt da?

På onsdag var jeg nede der gynekologen holder til for å få tatt en blodprøve for å se om jeg har hatt eggløsning. Jeg har sprøyte skrekk men jeg vet at det bare er et stikk... TRODDE jeg.. Jeg ble stukket 8 ganger.. 4 ganger i høyre arm, 2 i venstre arm og to på hånden... Jeg ble svimmel og kvalm og følte meg rett og slett veldig uvel.. Jeg fikk hjelp til å holde beina høyt oppe og lente meg godt tilbake i stolen.. Hun spurte om jeg har hatt problemer med årene mine før og det har jeg aldri hatt problemer med sa jeg.. Og den samme som tok nå tok på meg sist også uten noe problem... Så jeg aner ikke hva som skjedde og ikke skjedde jeg...
Men vi ble enige om at vi ikke kunne stikke meg fler ganger så jeg dro og skulle komme tilbake dagen etter.. Når jeg kom meg inn i bilen så bare fosset tårene.. Jeg klarte ikke prate i tlf med mamma nesten og jeg følte meg helt knust... Ikke bare pga at jeg ble stukket såpass mye men alle følelser og irritasjoner og frustrasjoner tok over... Vi har holdt på aktivt i 1, 5 år snart og det er så utrolig krevende hver dag å stå opp og vite at du ikke har klart det enda... Har lyst til å gråte hver dag og bare grave meg ned.. Men Jeg vet at det ikke hjelper i lengden.....

Dagen etter dro jeg på legekontoret der jeg bor og tok blodprøve og hun traff med en gang og sa at det var IKKE noe problem å finne den.. Så jeg ble lettet over et det gikk og at det ikke var noe feil med meg... Jeg skulle ringe de mandag for å få resultatet... [emoji120][emoji120][emoji120]

På onsdag var jeg nede der gynekologen holder til for å få tatt en blodprøve for å se om jeg har hatt eggløsning. Jeg har sprøyte skrekk men jeg vet at det bare er et stikk... TRODDE jeg.. Jeg ble stukket 8 ganger.. 4 ganger i høyre arm, 2 i venstre arm og to på hånden... Jeg ble svimmel og kvalm og følte meg rett og slett veldig uvel.. Jeg fikk hjelp til å holde beina høyt oppe og lente meg godt tilbake i stolen.. Hun spurte om jeg har hatt problemer med årene mine før og det har jeg aldri hatt problemer med sa jeg.. Og den samme som tok nå tok på meg sist også uten noe problem... Så jeg aner ikke hva som skjedde og ikke skjedde jeg...
Men vi ble enige om at vi ikke kunne stikke meg fler ganger så jeg dro og skulle komme tilbake dagen etter.. Når jeg kom meg inn i bilen så bare fosset tårene.. Jeg klarte ikke prate i tlf med mamma nesten og jeg følte meg helt knust... Ikke bare pga at jeg ble stukket såpass mye men alle følelser og irritasjoner og frustrasjoner tok over... Vi har holdt på aktivt i 1, 5 år snart og det er så utrolig krevende hver dag å stå opp og vite at du ikke har klart det enda... Har lyst til å gråte hver dag og bare grave meg ned.. Men Jeg vet at det ikke hjelper i lengden.....

Dagen etter dro jeg på legekontoret der jeg bor og tok blodprøve og hun traff med en gang og sa at det var IKKE noe problem å finne den.. Så jeg ble lettet over et det gikk og at det ikke var noe feil med meg... Jeg skulle ringe de mandag for å få resultatet... [emoji120][emoji120][emoji120]
:Heartred Så kjedelig med dårlig nålestikker! Heldigvis skjer det sjelden og selv om du har opplevd det en gang så trenger det ikke skje igjen. Jeg hadde en lignende opplevelse en gang der de stakk så mange ganger at jeg endte opp med en arm som var blå og stiv og såvidt kunne brukes i en uke. Ikke vært noe problem andre steder senere.

Tips fra en venninne som er sykepleier med nåleskrekk selv: bruk Emla krem. Lokalbedøvende krem for nettopp nålestikk.

[emoji813]red Så kjedelig med dårlig nålestikker! Heldigvis skjer det sjelden og selv om du har opplevd det en gang så trenger det ikke skje igjen. Jeg hadde en lignende opplevelse en gang der de stakk så mange ganger at jeg endte opp med en arm som var blå og stiv og såvidt kunne brukes i en uke. Ikke vært noe problem andre steder senere.

Tips fra en venninne som er sykepleier med nåleskrekk selv: bruk Emla krem. Lokalbedøvende krem for nettopp nålestikk.
Uff ja veldig kjipt :/ okei, det har jeg ikke hørt om! Takk for tips :)

Sånn, da ringte gynekologen meg å fortalte at jeg hadde hatt eggløsning og at jeg hadde veldig fine verdier så da er det bare å krysse alt som krysses kan [emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]

Sånn, da ringte gynekologen meg å fortalte at jeg hadde hatt eggløsning og at jeg hadde veldig fine verdier så da er det bare å krysse alt som krysses kan [emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]

Såååå bra[emoji173]️

Back
Topp