Verri25 som PRØVER

Ja det ser veldig bra ut [emoji7][emoji120] takk det gjør vi og det skal vi :D neida jeg er bare litt redd.. Ja nå skal det lages baby [emoji7][emoji120] tusen takk for koselig melding [emoji173]️[emoji173]️ ha en fin tirsdag [emoji173]️

Sent from my BLA-L29 using BV Forum mobile app

Du trenger ikke å være redd, men om det kommer dit kan vi gå gjennom noen viktige steg, men vi snakker ikke om det nå[emoji6] Takk [emoji7] det samme til deg [emoji173]️

Tror de spyler kontrastveske gjennom, men det er sikkert mange forskjellige måter å gjøre det på. [emoji4] for noen er spyling nok til at eventuelle rester osv blir borte.. flere som har blitt gravide etter.

Ja lurer pånonndet var det han sa[emoji846] ja finner det fort nok ut, får konsentrere meg om IG komme til tr først, er bare på dpo 2/3 kommer Ann på om el var CD 15/16:)

Ja lurer pånonndet var det han sa[emoji846] ja finner det fort nok ut, får konsentrere meg om IG komme til tr først, er bare på dpo 2/3 kommer Ann på om el var CD 15/16:)

Vi krysser fingrene å håper at ingen av oss trenger mere hjelp.. nå kan bare kroppene våre fikse selv [emoji7]

IMG_20180828_164518.jpg

Svakere på ettermiddagen men da må jo testen bli positiv imorgen hvis egget skal vokse 2 mm om dagen for da er det 20 idag og 22 imorgen [emoji120][emoji120][emoji254]

Vis vedlegget 272615
Svakere på ettermiddagen men da må jo testen bli positiv imorgen hvis egget skal vokse 2 mm om dagen for da er det 20 idag og 22 imorgen [emoji120][emoji120][emoji254]

Keg fik el 4 dsger etter jeg var hosnoegen, og nårnjeg var hos legen var egget 18 då tydelig har det vokst 1 mm i døgnet[emoji23] beklager alle skrivefeilene autokorrekt er ikke min venn[emoji23]

Kanskje du allerede har hatt el?
Om ikke prøver den vell på nytt om noen dager [emoji85]

IMG_20180830_054744.jpg

Tatt nå på morningen
SPhotoEditor-20180830_062954.jpg

Den øverste fra tirsdag og den under fra idag... Den var jo 99% fra å være positiv på tirsdag også så svak nå... Åååh er så kjedelig.. Har igjen bare en strimmel test...

Jeg tror nok du hadde positiv på tirsdag. Ein kjapp oppgang og rett ned. Det har jeg opplevd.
Har opplevd negativ om morgon og positiv mitt på dagen og negativ om kvelden.
Eller så har det prøvd på eggløsning men egget ikkje slapp. Kroppen er rar.

Hei alle som har fulgt meg og min reise :)

Søndag 9/11-18 tok jeg en graviditetstest i tilfelle den skulle være positiv.. Det var 3-4 dager før ikm tror jeg.. Den var uten tvil positiv og jeg bekreftet med digital som det sto 1-2 på! Onsdag 11/9 tok jeg resten av testene og det var fin stigning og digital økte til 2-3 :) på torsdag tok jeg blodprøver som lå på 662 og idag får jeg svar på om de har økt siden jeg tok blodprøver igår også :) jeg har en god følelse samtidig som at jeg er redd..

Jeg hadde aldri i verden trodd at den ene kuren skulle gjøre underverker.. Tenk om jeg kunne startet på den før :)
Håper det er bra med dere andre, og hvis ikke så sender jeg dere en klem <3

Det går veldig bra :) det klaffet på første runde med letrozol <3 er 5+1 idag :) hvordan er det med deg? [emoji173]️

Nå ble jeg glad [emoji1319] Gratulerer så mye [emoji7]
Ser ut til at ting lar vente på seg [emoji22] men starter opp med ny hormonkur og forhåpentligvis IVF i oktober [emoji3]

Back
Topp