? venter på lille snipp ?


 

 
Tuuusen takk!!![:D] I helgen holdt vi senga for å si det sånn[8D]
Hvis det klaffer nå blir det mai-baby, i følge fertilityfriend blir det en 17. mai baby[;)]

Neei så dumt at du fikk TR[:(] DUMME DUMME tanta!!![:@]
Må være veldig frustrerende når syklusen klusser seg til sånn, håper den stabiliserer seg fra nå av!
Er nok lurt med utredning ja, kanskje det bare er en kur eller to med pergo som skal til, og så sitter den[:D]
 
    uffda.. ikke bra.. Ja, stå på kravan dine og si at nu SKAL du ha utredning!! tungt å gå sånn.. men du må bare prøve å holde ut!! Kan jo hende at tr va forsinka pga mye stress rundt dæ i d siste? 
 
vet ikke hva som skjer med TR, tror jeg har gitt den opp.... kan godt hende det ble mye med bryllup og så at jeg ble arbeidsledig, men er jo ingen krise det liksom.... penger har vi nok av å jeg klarer fint å finne på ting hjemme som skal gjøres og fikses!
blir å gå privat om de ikke kan hjelpe meg på sykehuset, for nå skal jeg ha hjelp, har faktisk ventet leeeeenge nå! men ble litt bekymra nå når jeg ser hvilken behandling tanta86 og snuppis30 fikk i dag.... [&:]
 
Heisann!
Måtte innom dagboka di nå, siden du sa du hadde pyntet her inne [:D]
Kjempefint var det blitt [:)][:)]
 
Kjempefin ny signatur du har fått det også [8D]
Og gratulerer med miss søt!
 
*blush* ble mye ros på en gang!!!! takker å bukker kaizer! ja følte for å fornye meg litt med titelen min [;)] så da ble det ny signatur... 
 

 
Kjipt med TR, men da er man iallefall over i ny pp og nye sjanser står for døra! Du kan godt sende litt av din TR over til meg, for jeg synes jeg blør så lite og da blir jeg bekymra for at jeg ikke har nok slimhinner som spiren kan feste seg i... Huff, er virkelig ikke lett det her med TR og prøving og sånt... blir mange tanker og mye unødvendig bekymringer.

Håper det lykkes i neste pp!

Så fin dagboka di har blitt forresten![:)] Vet ikke hvordan man får til sånt jeg.. uff, nå følte jeg meg skikkelig blond.. eller kinderegg da siden jeg er brunette... hehe
 
ja, det er godt å ha den tilbake, iallefall de to første fagene, men så blir det bare pes [:D] men som du sier ny pp nye muligheter! ingenting er bedre enn det!

jeg har laget tekstene i photoshop.... å så lastet de inn via imageshack.  da blir de så flott å fin å jeg kan få de slik jeg ønsker! men jeg tar kun de trådene hvor jeg informerer om nye ting, mnd- oversiktene, start innlegget og innholdsfortegnelsen, resten skriver jeg bare normalt, for ellers hadde jeg nok ike gjort stort annet!
 
Flink du! Gidder ikke laste ned photoshop for å gjøre så fint jeg, litt lat der gitt... Men fint er det iallefall og jeg er bare LITT misunnelig!!! hehe
 
hehe, jeg har tilogmed kjøpt inn photoshop... kosta vell 1000 kr, men har laget så mye stilig med den, så er fornøyd, men slikt tar litt tid, så skjønner godt at noen rett og slett ikke gidder! jeg elsker jo slike ting!
 
Jeg elsker å sitte og pusle med farger og ark og bilder og sånt, men har ikke helt kommet meg til data delen av det enda. Digger å lage kort og har planer om å få scrappet noen bilder etterhvert også, så nå gleder jeg meg til høsten og innevær og det å kose meg med ark, stempler og farger![:)]
 
Takk takk[;)]
Haha, ja vi tok oss så vidt tid til noen dopauser og en liten hvil på øyet[8D]
Ja 17. mai baby hadde vært noe, akkurat passe temperatur å gå høygravid i!
Men jeg må si at jeg har ikke så god følelse[&o] Men det er kanskje fordi jeg er redd for å bli skuffa!

Hvordan går det med deg da? Vet du når du skal til utredning?
 
har ikke skjønt meg på stempler, enda, var vell da jeg gikk over til data scrapping i stede tror jeg....
 
den gode følelsen kommer sikkert etterhvert, husk nå er du jo nettopp ferdig med EL, så egget har kanskje ikke rukket å feste seg enda...
 
var innom sykehuset i dag for å høre hvorfor jeg ikke har hørt noe mer om timen jeg hadde fått brev om at jeg skulle få i september. hun kunne fortelle meg at siden jeg ikke var over 38 år så måtte jeg vente et halvt år, så får vist ikke timen i september likevell, å hvertfall ikke før, det hjalp ingenting at vi hadde prøvd lenge, så fikk beskjed om å vente til jeg var 38 år...

ble utrulig skuffa å fikk virkelig vondt inni meg, vet ikke helt om jeg skal vente helt til jeg kanskje får timen min eller om jeg skal dra å få ny henvisning privat. må finne ut litt mere om priser, å se om vi kan ta oss råd til privat timer i stede, men må jo ha i bakhodet om vi kanskje må ha IVF og da er det greit å ha penger nok til det i stede....

vanskelig dette....
 
vente til du er 38 år???hallo det er jo helt hull i hode...ble jæ*** forbanna nå...[:@][:@]
det skal jo seriøst ikke gå an..kan jo ikke vente på en spire i flere år...[:@]
ble helt satt ut av det..hun kunne seriøst ikke mene det...men husk du har fritt sykhusvalg i norge..hadde det vært meg hadde jeg byttet sykehus...
 
 
mnd vi skulle hatt utredning, september...

1. september: måling kveld: 36,1
2. september: måling kveld: 36,1
3. september: måling kveld: 36,3
4. september: tempmåling: 36,1
5. september: tempmåling: 36,3
6. september: tempmåling: 35,4
7. september: tempmåling: 35,9, EL?
8. september: tempmåling: 36,2
9. september: tempmåling: 36,6
10. september: tempmåling:36,4
11. september: tempmåling: 35,4
12. september: tempmåling: 35,8
13. september: tempmåling: 36,4
14. september: tempmåling: 36,4
15. september: tempmåling: 35,5, EL
16. september: tempmåling: 36,2
17. september: tempmåling: 36,7
18. september: tempmåling: 35,9
19. september:
20. september: tempmåling: 36,8
21. september: tempmåling: 36,7
22. september: tempmåling: 36,5
23. september: tempmåling: 36,9
24. september: tempmåling: 36,4
25. september: tempmåling: 36,8
26. september: tempmåling: 35,8
27. september: tempmåling: 35,4
28. september: tempmåling: 35,6
29. september: tempmåling: 35,3
30. september: tempmåling: 35,5
31. september: forventet TR, tempmåling: 35,6, ingen tegn på TR
 
ja, sitter og vurderer det, men må se an prisene litt før jeg tørr å gjøre det, vet jo ikke helt hvordan min inntekt kommer tl å være fremover, ser ikke ut som om de har tenkt og bruke meg mye som vikar...
men skjønner jo og at jeg ikke kan sitte på en stol å vente til jeg er 38, det er jo ennå litt lenge til, å da er jo gubben nesten 50, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, ble så fortvilt da jeg var innom der, men hopet seg slik fort opp med folk der at jeg ikke fikk skikkelig svar på alt jeg lurte på heller.... dagen i dag har vært tung, har mest lyst å skrike... 
 
Back
Topp