? venter på lille snipp ?

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
 
 
 
åhh.. Ja, kan være vanskeli å få d t for nån.. Føle me dæ, vi har og prøvd ei stund... Vi får håpe den lille snipp kommer t dokker snart!! Søtt å kalle d ønska barnet for snipp! Hehe.. [:D] 
 
uff ja vet hvordan det føles , men her er det mange flott jenter en kan få litt trøst og pågangsmot fra[;)]. ønsker dere masse lykke til og håper snipp snart kommer til dere
 
ORIGINAL: kårni

åhh.. Ja, kan være vanskeli å få d t for nån.. Føle me dæ, vi har og prøvd ei stund... Vi får håpe den lille snipp kommer t dokker snart!! Søtt å kalle d ønska barnet for snipp! Hehe.. [:D] 


ja, tenkte at om jeg gir barnet et lite klegenavn at den får mere lyst til og komme og føler seg mer ønsket hos oss når jeg har gitt et navn, å blir dumt og kalle den for helle emilie når jeg ikke vet om det blir jente eller gutt som kommer [;)]
 
ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: kårni

åhh.. Ja, kan være vanskeli å få d t for nån.. Føle me dæ, vi har og prøvd ei stund... Vi får håpe den lille snipp kommer t dokker snart!! Søtt å kalle d ønska barnet for snipp! Hehe.. [:D] 


ja, tenkte at om jeg gir barnet et lite klegenavn at den får mere lyst til og komme og føler seg mer ønsket hos oss når jeg har gitt et navn, å blir dumt og kalle den for helle emilie når jeg ikke vet om det blir jente eller gutt som kommer [;)]


ja d e sant!! Alle har sine måta å holde ut på! Vi får bare vente, vi kommer nok over i et terminforum snart, så blir snipp en liten snippeline eller snippola.. hehe.. [:D]
 
ORIGINAL: *tulla*

uff ja vet hvordan det føles , men her er det mange flott jenter en kan få litt trøst og pågangsmot fra[;)]. ønsker dere masse lykke til og håper snipp snart kommer til dere


ja har vært utrulig godt og komme inn hit! er så mange forståelsesfulle mennesker her, noe jeg ikke har så mye rundt meg siden jeg ikke har fortalt noe om barnløsheten vår til nesten noen ennå, er kun de ferreste som vet at vi har prøvd i 3år... [&o]
men alle gode ting er 3 så dette året kan det skje, en liten snipp, snapp og kansje en snute kommer før året er ute [:D]
 
ORIGINAL: kårni

ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: kårni

åhh.. Ja, kan være vanskeli å få d t for nån.. Føle me dæ, vi har og prøvd ei stund... Vi får håpe den lille snipp kommer t dokker snart!! Søtt å kalle d ønska barnet for snipp! Hehe.. [:D] 


ja, tenkte at om jeg gir barnet et lite klegenavn at den får mere lyst til og komme og føler seg mer ønsket hos oss når jeg har gitt et navn, å blir dumt og kalle den for helle emilie når jeg ikke vet om det blir jente eller gutt som kommer [;)]


ja d e sant!! Alle har sine måta å holde ut på! Vi får bare vente, vi kommer nok over i et terminforum snart, så blir snipp en liten snippeline eller snippola.. hehe.. [:D]


klart vi kommer i et terminforum, er det ikke derfor vi er her? vi kan ikke miste håpet, troen og ønsket for før vi vet ordet av det er vi også blitt foreldre!
 

 

 
Lykke lykke til Dagosi og velkommen som dagbok skriver. [:)]
 
Håper dere snart får møte lille snipp!!
 
ORIGINAL: Sola1979

Lykke lykke til Dagosi og velkommen som dagbok skriver. [:)]

Håper dere snart får møte lille snipp!!


ja har vært å kikka litt inne på deres dagbøker å fikk lyst til og prøve det samme. har begynt og gå litt igjennom deres dagbøker, men tar litt tid, noen har dessverre svært lange dagbøker... men var bra å lese om de andre som har samme problem som oss å se hvordan andre går gjennom dette å kjenner det gjør godt med alle tillykkeønskningene man får.
 
Ja, det er supergodt med støtte og lykkeønskninger!! Håper vi ikke blir værende her særlig lengre... [:)]
 
huff.. vanskeli d der når folk spør som man ikke har løst å snakke me sånt om... Håpe at neste gang nån spør dæ kan du bare si at du har et lite frø i magen som snart kommer ut som et lite søtt nurk!! [:D]
 
ORIGINAL: kårni

huff.. vanskeli d der når folk spør som man ikke har løst å snakke me sånt om... Håpe at neste gang nån spør dæ kan du bare si at du har et lite frø i magen som snart kommer ut som et lite søtt nurk!! [:D]


ja det hadde jo vært topp! men håper jeg da klarer og holde stilt leeenge, før jeg forteller det, håper litt på å være gravid iallefall i 4mnd før jeg forteller det til de rundt meg, er litt mindre muligheter til og miste da... men kan hende jeg ikke tar meg så nær av det når de spør...
 
ORIGINAL: Sola1979

Ja, det er supergodt med støtte og lykkeønskninger!! Håper vi ikke blir værende her særlig lengre... [:)]


nei huff, ønsker ingen å måtte være her lenge... men ser at jeg har ikke hatt vondt av å vente i disse 3 årene vi har prøvd, vi har fått et så utrulig flott forhold som jeg setter utrulig god pris på, å vi har opplevd myyye sammen som et kjærestepar på denne tiden. men selvfølgelig, nå venter jeg på snipp å føler vi kan dele vårt forhold med en til [:D]
 

 
hehe ja, hormonbombe nr 1 herover  tøysekopp
 
ORIGINAL: dagosi

ORIGINAL: kårni

huff.. vanskeli d der når folk spør som man ikke har løst å snakke me sånt om... Håpe at neste gang nån spør dæ kan du bare si at du har et lite frø i magen som snart kommer ut som et lite søtt nurk!! [:D]


ja det hadde jo vært topp! men håper jeg da klarer og holde stilt leeenge, før jeg forteller det, håper litt på å være gravid iallefall i 4mnd før jeg forteller det til de rundt meg, er litt mindre muligheter til og miste da... men kan hende jeg ikke tar meg så nær av det når de spør...


Ja, d e et vanskeli tema d der. Mange på jobb som spør og spør.. Nån (5 stk) veit at vi prøve, men d e maaaaange som ikke veit d. Lykke t videre!!! [:D]
 
hater press å tror det blir et press om alle rundt meg skulle fått vite dette, selv om det er super vanskelig å holde stilt om det...
 
ORIGINAL: dagosi

hater press å tror det blir et press om alle rundt meg skulle fått vite dette, selv om det er super vanskelig å holde stilt om det...


ja, d skjønne æ godt! hate og d! Hadde egentli ikke tenkt å si d t så mange men d blei sånn.. har vært mye plaga me migrene og har ikke tatt migrenetbl på ca 1 år. Og heller ikke tatt så mye anna. og de på jobb har masa om æ ikke har tatt medisin.. Æ klarte liksom ikke å lyge t de så da fikk de vite d.. Men de har ikke masa på mæ  bare vært støttanes [:D]

Nån som veit d da?
 
Back
Topp