Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kårni
åhh.. Ja, kan være vanskeli å få d t for nån.. Føle me dæ, vi har og prøvd ei stund... Vi får håpe den lille snipp kommer t dokker snart!! Søtt å kalle d ønska barnet for snipp! Hehe.. [:D]
ORIGINAL: dagosi
åhh.. Ja, kan være vanskeli å få d t for nån.. Føle me dæ, vi har og prøvd ei stund... Vi får håpe den lille snipp kommer t dokker snart!! Søtt å kalle d ønska barnet for snipp! Hehe.. [:D]
ja, tenkte at om jeg gir barnet et lite klegenavn at den får mere lyst til og komme og føler seg mer ønsket hos oss når jeg har gitt et navn, å blir dumt og kalle den for helle emilie når jeg ikke vet om det blir jente eller gutt som kommer [;)]
ORIGINAL: *tulla*
uff ja vet hvordan det føles , men her er det mange flott jenter en kan få litt trøst og pågangsmot fra[;)]. ønsker dere masse lykke til og håper snipp snart kommer til dere
ja, tenkte at om jeg gir barnet et lite klegenavn at den får mere lyst til og komme og føler seg mer ønsket hos oss når jeg har gitt et navn, å blir dumt og kalle den for helle emilie når jeg ikke vet om det blir jente eller gutt som kommer [;)]
ja d e sant!! Alle har sine måta å holde ut på! Vi får bare vente, vi kommer nok over i et terminforum snart, så blir snipp en liten snippeline eller snippola.. hehe.. [:D]
ORIGINAL: Sola1979
Lykke lykke til Dagosi og velkommen som dagbok skriver. [:)]
Håper dere snart får møte lille snipp!!
huff.. vanskeli d der når folk spør som man ikke har løst å snakke me sånt om... Håpe at neste gang nån spør dæ kan du bare si at du har et lite frø i magen som snart kommer ut som et lite søtt nurk!! [:D]
ORIGINAL: Sola1979
Ja, det er supergodt med støtte og lykkeønskninger!! Håper vi ikke blir værende her særlig lengre... [:)]
huff.. vanskeli d der når folk spør som man ikke har løst å snakke me sånt om... Håpe at neste gang nån spør dæ kan du bare si at du har et lite frø i magen som snart kommer ut som et lite søtt nurk!! [:D]
ja det hadde jo vært topp! men håper jeg da klarer og holde stilt leeenge, før jeg forteller det, håper litt på å være gravid iallefall i 4mnd før jeg forteller det til de rundt meg, er litt mindre muligheter til og miste da... men kan hende jeg ikke tar meg så nær av det når de spør...
hater press å tror det blir et press om alle rundt meg skulle fått vite dette, selv om det er super vanskelig å holde stilt om det...